FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Napsal: 02 srp 2007, 11:52
Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
Poradťe.
Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
to by asi zaujimalo viacerych,ako vy vyhodit,a aj aby to šlo...JasteR píše:janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
Ta same by me take zajimalo, ale u ORS II 2,0TDI PD 125Kw
tak to si macher(ako som aj minule povedal)BH motor píše:![]()
![]()
vsetko ide urobit. rs este nemam zvladnutu ale ostatne idu
![]()
![]()
a dosiel si ? ci ti mam poradit a dat na tacke chlapci trapili ste sa 3 dni a nevypli ste to a odo mna si chcel navod na mail. a vypnut sa to da panstvo. nemusim to tu nikomu dokazovat . principialne to ale nieje jeden prepinac ked sa tu bavime. A to som vravel aj ivanovi. Tak tu nerob so mna blba. a myslis ze by som ti poskytol taketo info za dara ked pre vas by to malo hodnotu minimalne 100000 litrou ? Nepodakovali ste ani za inu vec ktoru som vam poskytol. myslis ze taketo info sa len tak rozdavaju pomedzi ludi ? Vazme si jeden druheho a nehrajme sa na dokonalych . sami vieme ze to tak nieje.janyck píše:Takze uz mi to ide aj bez fapu a korektne. V spolupraci s ivom s profituningu a marekom z masters tuningu a 3 prebdenych nociach to funguje bezchybne aj bez fapu.
Kolega" BH motor" tvrdi ze to vie ale do teraz neposkytol ani len nejaky navrh ako to obijst.
po tychto skusenostiach viem ze fap sa s programu len tak vyhodit neda. tj ze program je pisany tak ,ze je ratane s fapom od zaciatku az do konca. takze vypnutie fapu typu switch off nie je mozne u VAG group ani nahodou.obnasa to seriu nastaveni a kombinacie roznych variant pri citani map za urcitych podmienok.
pozor , nemylte si to s fapom do peugeotu kde ho staci vytrieskat von a je to.kontrolka shasne a auto ide normalne.akurat viac dymi.
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
az se zacnou takto zodpovedne chovat vsichni majitele 20let+ starych aut, az vymizi z nasich silnic trabosi, wartasi, stare traktory, avie, liazky a podobny bordel, az se zacnou opravdu dusledne sledovat a hlidat emise u nakladnich automobilu, dale hlidat emise velkych (nejen) chemickych zavodu, ktere kazdou sekundou nici ovzdusi tak, jak ja nemohu znecistit ani za sto let intenzivniho provozu, pak zacnu premyslet o Tvych slovech (jsa si toho vedom jiz nyni) a nasledne se toho budu svatostate drzet. Do te doby stale plati:Dani34el píše:modlitba za vsechny hrisniky
Casticovy filter je pekna vec ale nie na cyklus start stop. Ked si tak nazelenalo presvedceny tak si skus zmerat oxidy dusila pocas regeneracie. Auto bez filtra zamoruje malo ale stale a auto s filtrom sa vyserie do vzduchu kazdych 100 km ale riadne. takze co je lepsie ? A co povies na CO2 ako produkt katalytickeho spalovania uhlika pri vysokej teplote ? dobre nie ? to neskodi ? ale ak nie tak si s toho CO2 mozes robit sodovku ked je to take neskodne.Dani34el píše:janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický