Vyber auta O2 podle ladeni

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Vyber auta O2 podle ladeni

Příspěvek od luigi5 »

Ahoj vsem, jelikoz planuju brzy obmenu za moji stavajci ASZ O1. Tak prave hledam nejschudnejsi variantu z O2. A protoze uz fakt nechci moc predelavat co se tyce designu, tak by to mela byt bud RSka nebo Scout.
Upravy bych asi videl na nejakou 2260 a neco okolo tech 250ps bezpecne.
RSka predFL BMN co vim tak ma siemens vstriky, ty jsou co vim omezovac nebo se mylim? Kdyz ty vyplivnou tak je to asi randal? Navic to je 16v takz hlava asi muze byt taky riziko?
Scout predFl se mi hrozne libi a mel by i vyhodu 4x4 trakce a i celorocniho provozu. Motor BMM ma prece normalni PDcka vstriky takze RACE 783 by nemeli byt tim padem problem?
DPF by slo tak jako tak komplet ven jelikoz by ho ta 2260ka asi rozprasila (noteeth)
Dale nevim zda opravdu jit jeste do PDcka nebo radeji trochu pridat aspon teda u RSky a jit do CR, tady si ale nejsem jistej ladeni s jinym turbem, zda to uz tady tuneri ovladaji, a nevim absoolutne o bolistkach (krome teda vstriku kdyz jezdilo auto v CZ na mistni naftu)
Jinak vim ze BKD bez DPF po 08 pokud mozno v 4x4 by bylo nejlepsi reseni, ale fakt uz se nechci mrcasit s prestavbama optiky a vybaby.
predem diky za nazory
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2013, 15:52

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

Za mňa jednoznačne BXE ( či jeho alternatívu ) + VB + chip - 175 - 180 PS
Kľudne aj v 4x4 ( oplastovanie si dokúpiš ) (LOL)
Resp 2.0 tdi a CR v akejkoľvek variante - iba chipom si na 180 - reps turbom so 170 ps - niekde okolo 200 ps....
Viac nemá totálne význam - toto už nie je ASZ , ARL. Ak chceš 250 PS obhliadni sa po Audi , BMW , Merecedese a nie Octavii 2 (noteeth)
250 PS v PDčku 2.0 tdi ťa v konečnom dôsledku može stáť viac ako neaká pekná E90 v 3.0 d.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

BMN je krám, BMM asi ještě větší :( - nebrat !

ideál je asi BKD + soft a budeš si hezky jezdit...

BXE - to aby poladil ojniční ložiska...
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Vzal bych BKD. Trysky maj dostatecnej potencial i na 2260 a zastavba neni az tak hrozna. Do BMN nebo BMM je zastavba 2260 dost problemova uz jen kvuli dpf.
Kralevic
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 02 čer 2015, 19:01
Bydliště: Teplice,Usti,Decin

Příspěvek od Kralevic »

Jo, taky bych vzal BKD, ale ne ty první, rády praskají hlavy.
cca rok 2007 už má nějakou lepší slitinu a není to až tak náchylný.
Fabia ATD->zatim soft + 6q JNC 240mm hds
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“