P207 1.4i KFV za studena zdechá a má "díru" /Vyřeš

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

P207 1.4i KFV za studena zdechá a má "díru" /Vyřeš

Příspěvek od dhfool »

Potřeboval bych poradit... mám tady výše uvedenou raketu a nějak si nevím rady :) Auto za studena někdy (docela často) chytne a hned zdechne, musí se podržet plyn, aby běželo. Pokud šlápnu na plyn rychle, tak se dusí (má díru). Tohle trvá tak 1min, než se trochu ohřeje, pak je to OK.

Diag bez závad :)
-hodnoty snímačů tlaku,teploty sání a teploty chl. kapaliny v reálných hodnotách
-tlak paliva 3.5bar
Co jsem vysledoval, tak klapka při staru je na 10% a po startu, aby se dostal motor na volnoběžné otáčky vystoupá na 14%. Tady bych očekával větší otevřené pro start.
Naposledy upravil(a) dhfool dne 13 črc 2015, 17:51, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Mě to přijde jako zdechlej krokovej motorek.
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nemá to krokový motorek, pouze klapku.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Vyzkoušel jsem odpojit všechno, co není důležité pro běh motoru (čidla, lambdy) a nic se nezmění. Osobně podezřívám software, nebo jednotku Valeo J34P. Díra se nezmění, ani s odpojeným MAP sensorem, takže by měla jednotka dávkovat podle polohy klapky, tohle se dusí úplně stejně.

Musí se u téhle jednotky klapka po čištění resetnout přes diag, nebo stačí pouze odpojit baterku?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

A co čidlo teploty? Možná nenahodí sytič a proto zdechne.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ano, tak se to chová, ale čidlo ukazuje správně. Zkoušel jsem i druhé, protože mám náhodou jedno v šuplíku.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Přehrát sw a naučit klapku a pedál podle diag.To nastavení je duležité frantíci se to nenaučej.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

geo píše:Přehrát sw a naučit klapku a pedál podle diag.To nastavení je duležité frantíci se to nenaučej.
V pátek jsem to nechal přehrát zatím to vypadá OK.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“