Stránka 1 z 1

P207 1.4i KFV za studena zdechá a má "díru" /Vyřeš

Napsal: 09 črc 2015, 16:57
od dhfool
Potřeboval bych poradit... mám tady výše uvedenou raketu a nějak si nevím rady :) Auto za studena někdy (docela často) chytne a hned zdechne, musí se podržet plyn, aby běželo. Pokud šlápnu na plyn rychle, tak se dusí (má díru). Tohle trvá tak 1min, než se trochu ohřeje, pak je to OK.

Diag bez závad :)
-hodnoty snímačů tlaku,teploty sání a teploty chl. kapaliny v reálných hodnotách
-tlak paliva 3.5bar
Co jsem vysledoval, tak klapka při staru je na 10% a po startu, aby se dostal motor na volnoběžné otáčky vystoupá na 14%. Tady bych očekával větší otevřené pro start.

Napsal: 09 črc 2015, 17:10
od Dr.Spiegel
Mě to přijde jako zdechlej krokovej motorek.

Napsal: 09 črc 2015, 17:13
od dhfool
Nemá to krokový motorek, pouze klapku.

Napsal: 09 črc 2015, 17:27
od dhfool
Vyzkoušel jsem odpojit všechno, co není důležité pro běh motoru (čidla, lambdy) a nic se nezmění. Osobně podezřívám software, nebo jednotku Valeo J34P. Díra se nezmění, ani s odpojeným MAP sensorem, takže by měla jednotka dávkovat podle polohy klapky, tohle se dusí úplně stejně.

Musí se u téhle jednotky klapka po čištění resetnout přes diag, nebo stačí pouze odpojit baterku?

Napsal: 09 črc 2015, 19:19
od HonzaXM
A co čidlo teploty? Možná nenahodí sytič a proto zdechne.

Napsal: 09 črc 2015, 19:44
od dhfool
Ano, tak se to chová, ale čidlo ukazuje správně. Zkoušel jsem i druhé, protože mám náhodou jedno v šuplíku.

Napsal: 11 črc 2015, 10:56
od geo
Přehrát sw a naučit klapku a pedál podle diag.To nastavení je duležité frantíci se to nenaučej.

Napsal: 12 črc 2015, 17:52
od dhfool
geo píše:Přehrát sw a naučit klapku a pedál podle diag.To nastavení je duležité frantíci se to nenaučej.
V pátek jsem to nechal přehrát zatím to vypadá OK.