Vyčítanie zanesenosti DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Vyčítanie zanesenosti DPF

Příspěvek od Tiger23 »

Ako zistím zanesenosť DPF zo snímača diferenného tlaku G450?
Nemyslím kanál 68 a zanesenie v gramoch, ale napríklad:
- Ak je na voľnobežných otáčkach 100hpa na snímači tlaku je už zrelý na výmenu.

Je to vôbec možné?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 20:39

Příspěvek od rostama »

Nikdo nic?
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Asi to nikto nevie :roll:
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2015, 18:23

Příspěvek od Nero666 »

aj ked skus najprv preverit ten snimac, ja za poslednych 2tisic km som uz daval druhy, pretoze skresloval a pustal skoro regeneraciu

zrazu zacne svietit dpf a pak nudzovy lebo pri regeneracii zacalo namiestio zhasnutia na dialnici vse svietit, blikajuce zhavice a pod. tak vraj ukazalo po tretom nudzovom na Vag chybu snimaca, stary ukazoval 28,novy bez nastartovania 14 a pri nastartovani 9percent...a na svk vam nikdy nemusia dat zcela nove snimace ;-) spravim 400km a rozsvoeti na dialnici dpf. ktora po 30km zhasne, spravim dalsich 900km na dialnici, pobeham 30km mimo dialnice a znova, tak idem na nutenu regeneraciu a po spraveni prejdem 30km a znova nudzovy rezim... dnes som nahadzoval v nemecku novy snimac vo vw servise a nieson isty ci fakt ukazovala diagnostika prave to... ale davali mi tam nejaky co ide aj do sucasnych passatov a zatial nesvieti vobec dpf, tak skus aj toto pozriet ;-), nielen upchatie dpf a toto ta vyjde aj lacnejsie ako novy dpf filter
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Hodnota tlaku ze snímače ti nic moc o zanesenosti DPF neřekne. Něco z té hodnoty odvodíš,ale nebudeš vědět,jestli je DPF ucpaný sazema...které ale při regeneraci normálně shoří a nebo jestli je DPF na pokraji životnosti díky zanesení popílkem,který je nespalitelný

Jinak u nezacpaného DPF by měl být tlak na volnoběh do cca 5 hpa,záleží na otevření EGRu
Naposledy upravil(a) mecano dne 14 črc 2015, 19:04, celkem upraveno 1 x.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Nero666 píše:aj ked skus najprv preverit ten snimac, ja za poslednych 2tisic km som uz daval druhy, pretoze skresloval a pustal skoro regeneraciu

zrazu zacne svietit dpf a pak nudzovy lebo pri regeneracii zacalo namiestio zhasnutia na dialnici vse svietit, blikajuce zhavice a pod. tak vraj ukazalo po tretom nudzovom na Vag chybu snimaca, stary ukazoval 28,novy bez nastartovania 14 a pri nastartovani 9percent...a na svk vam nikdy nemusia dat zcela nove snimace ;-) spravim 400km a rozsvoeti na dialnici dpf. ktora po 30km zhasne, spravim dalsich 900km na dialnici, pobeham 30km mimo dialnice a znova, tak idem na nutenu regeneraciu a po spraveni prejdem 30km a znova nudzovy rezim... dnes som nahadzoval v nemecku novy snimac vo vw servise a nieson isty ci fakt ukazovala diagnostika prave to... ale davali mi tam nejaky co ide aj do sucasnych passatov a zatial nesvieti vobec dpf, tak skus aj toto pozriet ;-), nielen upchatie dpf a toto ta vyjde aj lacnejsie ako novy dpf filter
snímač rozdílu tlaku žádné procenta neukazuje, procenta je hodnota vypočítaná ŘJ motoru na základě dlouhodobých hodnot ze snímače tlaku. Takže je totální blbost to co jsi napsal,že starý ti ukazoval 29% a nový bez nastartování 14% a jestli ti to fakt diagnostika vypsala...tak potom je to tím,že ti mezi poslední diagnostikou před výměnou snímače a diagnostikou po výměně za nový snímač proběhla regenerace
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“