Ako zistím zanesenosť DPF zo snímača diferenného tlaku G450?
Nemyslím kanál 68 a zanesenie v gramoch, ale napríklad:
- Ak je na voľnobežných otáčkach 100hpa na snímači tlaku je už zrelý na výmenu.
Je to vôbec možné?
Vyčítanie zanesenosti DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vyčítanie zanesenosti DPF
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
aj ked skus najprv preverit ten snimac, ja za poslednych 2tisic km som uz daval druhy, pretoze skresloval a pustal skoro regeneraciu
zrazu zacne svietit dpf a pak nudzovy lebo pri regeneracii zacalo namiestio zhasnutia na dialnici vse svietit, blikajuce zhavice a pod. tak vraj ukazalo po tretom nudzovom na Vag chybu snimaca, stary ukazoval 28,novy bez nastartovania 14 a pri nastartovani 9percent...a na svk vam nikdy nemusia dat zcela nove snimace
spravim 400km a rozsvoeti na dialnici dpf. ktora po 30km zhasne, spravim dalsich 900km na dialnici, pobeham 30km mimo dialnice a znova, tak idem na nutenu regeneraciu a po spraveni prejdem 30km a znova nudzovy rezim... dnes som nahadzoval v nemecku novy snimac vo vw servise a nieson isty ci fakt ukazovala diagnostika prave to... ale davali mi tam nejaky co ide aj do sucasnych passatov a zatial nesvieti vobec dpf, tak skus aj toto pozriet
, nielen upchatie dpf a toto ta vyjde aj lacnejsie ako novy dpf filter
zrazu zacne svietit dpf a pak nudzovy lebo pri regeneracii zacalo namiestio zhasnutia na dialnici vse svietit, blikajuce zhavice a pod. tak vraj ukazalo po tretom nudzovom na Vag chybu snimaca, stary ukazoval 28,novy bez nastartovania 14 a pri nastartovani 9percent...a na svk vam nikdy nemusia dat zcela nove snimace


Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
Hodnota tlaku ze snímače ti nic moc o zanesenosti DPF neřekne. Něco z té hodnoty odvodíš,ale nebudeš vědět,jestli je DPF ucpaný sazema...které ale při regeneraci normálně shoří a nebo jestli je DPF na pokraji životnosti díky zanesení popílkem,který je nespalitelný
Jinak u nezacpaného DPF by měl být tlak na volnoběh do cca 5 hpa,záleží na otevření EGRu
Jinak u nezacpaného DPF by měl být tlak na volnoběh do cca 5 hpa,záleží na otevření EGRu
Naposledy upravil(a) mecano dne 14 črc 2015, 19:04, celkem upraveno 1 x.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
snímač rozdílu tlaku žádné procenta neukazuje, procenta je hodnota vypočítaná ŘJ motoru na základě dlouhodobých hodnot ze snímače tlaku. Takže je totální blbost to co jsi napsal,že starý ti ukazoval 29% a nový bez nastartování 14% a jestli ti to fakt diagnostika vypsala...tak potom je to tím,že ti mezi poslední diagnostikou před výměnou snímače a diagnostikou po výměně za nový snímač proběhla regeneraceNero666 píše:aj ked skus najprv preverit ten snimac, ja za poslednych 2tisic km som uz daval druhy, pretoze skresloval a pustal skoro regeneraciu
zrazu zacne svietit dpf a pak nudzovy lebo pri regeneracii zacalo namiestio zhasnutia na dialnici vse svietit, blikajuce zhavice a pod. tak vraj ukazalo po tretom nudzovom na Vag chybu snimaca, stary ukazoval 28,novy bez nastartovania 14 a pri nastartovani 9percent...a na svk vam nikdy nemusia dat zcela nove snimacespravim 400km a rozsvoeti na dialnici dpf. ktora po 30km zhasne, spravim dalsich 900km na dialnici, pobeham 30km mimo dialnice a znova, tak idem na nutenu regeneraciu a po spraveni prejdem 30km a znova nudzovy rezim... dnes som nahadzoval v nemecku novy snimac vo vw servise a nieson isty ci fakt ukazovala diagnostika prave to... ale davali mi tam nejaky co ide aj do sucasnych passatov a zatial nesvieti vobec dpf, tak skus aj toto pozriet
, nielen upchatie dpf a toto ta vyjde aj lacnejsie ako novy dpf filter
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..