Stránka 1 z 2
Jak ztišit starý klapající PD??
Napsal: 03 srp 2015, 13:15
od Lotuzzz
Zdar všem,
trošku mě vadí "traktorovost" 1.9 Tdi 74 kod.ATD
Je z roku 2002 najeto něco přes 190 tis. km.
Když se to ohřeje je zvuk přijatelný, ale za studena to je jak někde v JZD
Neřešil jsem to do té doby, než jsem si sednul do TOPovýho Golfa IV se stejným motorem, ale co mě dostalo tak chod motoru..
Už za studena krásný tichý chod, po ohřátí naprostá paráda.
Uvnitř auta taky o hodně větší ticho...
Co mě zajímá tak je to, zda lze ten můj traktor ztišit??
Co jsem vyčet na netu tak vyměnit olej a přidat aditivum Xeramic nebo Ceratec
http://www.truckmall.cz/75774-liqui-mol ... 300ml.html
Je to k něčemu?? Nebo zkusit vyčistit vstřiky- napojit na tvrdo malý okruh třeba s VIFem..
Co myslíte? Díky a zdar PDčkum

Napsal: 03 srp 2015, 13:48
od šulda
A co hydroštely a vačka?
Napsal: 03 srp 2015, 14:06
od Lotuzzz
Vačka se zdá na pohled v pořádku, neprojetá..Hydra za studena zacvakaj ale po natlakování olejem hned ztichnou...
Spotřeba je taky ok, stále kolem 5L
Napsal: 03 srp 2015, 14:20
od ladiktm
Napsal: 03 srp 2015, 14:30
od Lotuzzz
Podle zvuku z repro těžko posoudit, ale taky to máš řádnýho klapáka
Jinak dodám, že mám chip, EGR OFF a KAT OFF, někde jsem četl že při EGR OFF jde motor hlučněji...
Napsal: 03 srp 2015, 14:37
od tiguan2
Mam o 100tis km vic a nemam problém, a to mam první PD typ AJM.
Nemaš vypadle ucpávky na vahadlech?
Napsal: 03 srp 2015, 15:02
od boobika
to máš taky golfa nebo něco jiného? např. golf proti fábii je vždy tichošlápek. ono to souvisí s cenou a pozicí v koncernu.
do fábie jsem si podlepil deku na kapotě samolepící odhlučňovací sadou od Mikra (cca 500/m2). z venku dobrý, ale do kabiny to přes příčku leze pořád.
teď už jedině vystříkat motorový prostor montážní pěnou.
Napsal: 03 srp 2015, 16:13
od Biimbo
Máš tam dvouhmotu nebo jednohmotu? Ve fobii je jednohmota, tak to bude dycky hlučnější.
Napsal: 03 srp 2015, 16:33
od hansdob
fabia a golf mají tež rozdílný protihlukový ochrany
Napsal: 03 srp 2015, 18:38
od Lotuzzz
Mám Ibizu 6L takže technika stejná jako Fabie...
Jojo to vím že jsou Golf nebo Oktávka líp odhlučněný, hlavní je příčka mezi motorem a palubovkou...
V tom koncepce Fabia hodně zaostává...
Ale co vím zcela jistě je to, že Fabia RS měla motor o dost líp odhlučněnej...
Spíš mě jde o to, když otevřu haupnu, nastartuju Golfa a vedle Ibizu, a koukám na motor, tak je to kur. rozdíl.
Tady by rozdíl neměl být mezi platformama....
Jinak mám originál jednohmotu.
Napsal: 03 srp 2015, 23:04
od Domecek
velkej rozdíl je taky když máš pod motorem orig plast kterej každej borec zahodí a pak je to traktor jak hovado, jinak mám fabku ATD orig 186000km a je fakt tichoučká jen si přede. Měnil jsem kabeláž ke vstřikum a motor zevnitř jak novej. Když tady rozeberu jiný PD a na tachu má 180 tis tak se jen směju. Většinou jsou to pelechy který maj 400 000km a to je traktor hrůza
Napsal: 04 srp 2015, 09:09
od Lotuzzz
Ok,,,teď ale co stím...pomůže vyčištění vstřiků "natvrdo"? Co ten Ceratec?
Video od výrobce:
https://www.youtube.com/watch?v=xXvZByUPpEo
Zkoušel to někdo?? Jestli ne zkusím to za vás
Když sundám víko poznám na pohled vypadlý zátky? Jak se to projevuje?
Jinak kryt pod motorem mám

Napsal: 04 srp 2015, 09:45
od šulda
Suprtrupr olej nebo extra přísady do něj ti nepomůžou a když jo, tak je to jen takovej pocit

Když nebudeš línej jak veš a zkusíš funkci hledat tak najdeš témata o těch záslepkách

btw když něco vyrobíš tak to taky budeš chválit ale podle zkušeností je prej ten Ceratec dobrej. Znám mechoše co to dával do každýho auta a prej opravdu dobrý, otázka je jestli to náhodou není dobrý i bez něj a stačí rozumný a pravidelný výměny nepančovanýho oleje
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ky+vahadel
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814 
Napsal: 04 srp 2015, 13:02
od Lotuzzz
"a stačí rozumný a pravidelný výměny nepančovanýho oleje"
S tím prvním souhlasím, ale to druhý neovlivníš, je to smutný ale je to tak...
Jak zjistíš nepančovaný olej?? Každej majitel E-shopu s oleji bude tvrdit jak on ne on poctivej, ale pravdu se nikdy nedovíš
Jinak nevím jak ty, ale já měním olej po max 7500km, lepší dřív než později.
Sice v chytrý knížce píšou o ATD že lze jezdit na prodloužený interval AŽ 50 000km, ale který prase by to dokázalo,...
Pak nemaj mít PD a 2.5 V6 Tdi zhulený vačky, když jezdí LL...
Napsal: 04 srp 2015, 14:37
od šulda
Já měním po 10tkm a vyhejbám se značkám který se vyplatí pančovat. Třeba takovej hrnec nebo mušle je hodně náchylnej, ale už cena hodně prozradí.