Mercedes Benz E 280 CDI 130kw W211 2005
nějak se mi to tu vyskytlo a nejde klima. Náplně je, ale neklimatizuje...
Měl by prosím někdo radu nebo schema klimy, abych mohl zkusit zabojovat ? Diagnostiku na tyto pekáče nemám
Díky moc předem
Naposledy upravil(a) Vici dne 08 čer 2016, 15:22, celkem upraveno 1 x.
čéče já nevím...aspoň nějakej základní diag jako Autocom, KTS, by to chtělo
změř jestli jde šťáva na kompresor, pokud ne něco to blokuje, pokud jo a nejde tak je podezřelej kompresor
Tehle rok bude bezspojkovej to bude chtít diag a projít co jednotka vidí a zda to neblokuje.Pokud ne tak měřit proud ventilu u kompresoru.Jednotka ho bude taktovat podle požadavku na tlak.Nedávno jsem to měřil na sprinteroj a byl vadnej koncák v panelu topení v něm byla i jednotka.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klasika zlatý vejce k snídaní za 2000 bez daně dělá i range rover
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No lidi co tam jezdej taky nejsou chudáci a peníze jim tečou uplně jinak než ty vyděláš rukama.Za kávičku a pěknou sekretářku která se jim věnuje taky cálujou.Další problém je že některé závady bez jejich podpory a diag ani neuděláš to není vw tam to není tak profláklé.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
stačí,že tam nebolo chladivo a už to nepustí. V takomto prípade je dost často už chytený i kompresor,kedže nemá elektrospojku,je stále v chode a potrebuje olej,ktorý je v chladiacom plyne.
paměť závad nic, poprvé bylo v motorovce něco o modulu řízení větráku..
chladiva bylo dost - odsáto, doplněno minimum...
když se dívám diagnostikou, tak na kompresor to pouští ovládací proud 700mA... asi by to chtělo proměřit na kompresoru že
a nechladí... ujedeš dejme tomu 500 -1000 m.. a začne chladit... někdy chladí hned, někdy ne (pak se netočí ani větrák chladiče)...