cina vs bosch brazil vs hflox foto

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

cina vs bosch brazil vs hflox foto

Příspěvek od toefuk »

Caute, pozbieral som co som mal v suflikoch a urobil par fotiek, FB ani firad zial nemam :( . Je to fotene len 12mpx fotakom..., ale aspon nieco.

CINA 0,205mm:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

BOSCH brazil 0,210mm:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

HFLOX 0,240mm:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

K stiahnutiu v plnej velkosti:
http://ulozto.sk/xpkZiikr/bosch-cina-hflox-rar
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

DLC na HFLOX po 5000+ km
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Koukám že cina má tu trysku poměrně vysoko od špičky, lze tam docílit dostatečně vysokého tlaku ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

favo píše:Koukám že cina má tu trysku poměrně vysoko od špičky, lze tam docílit dostatečně vysokého tlaku ?
asi som nepochopil otazku. Po nainstalovani bol prvy otvaraci tlak taky ako je predpisany.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33741
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si jednou koupil boš jihlava, bývalý motorpal, a ty jehly když jsem špičku otočil tak vypadly :o

O.240 mm měřili asi někdo dřevěným skladacím (LOL)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

toefuk píše:
favo píše:Koukám že cina má tu trysku poměrně vysoko od špičky, lze tam docílit dostatečně vysokého tlaku ?
asi som nepochopil otazku. Po nainstalovani bol prvy otvaraci tlak taky ako je predpisany.
Ale, napadlo mě, že když vidím že čína má trysku vyvrtanou v dosedací ploše jehly, zda to nebude problém, protože ostatní rysky mají otvory vyvrtány mimo dosedací plochu jehly, více ve špičce.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

favo píše:
toefuk píše:
favo píše:Koukám že cina má tu trysku poměrně vysoko od špičky, lze tam docílit dostatečně vysokého tlaku ?
asi som nepochopil otazku. Po nainstalovani bol prvy otvaraci tlak taky ako je predpisany.
Ale, napadlo mě, že když vidím že čína má trysku vyvrtanou v dosedací ploše jehly, zda to nebude problém, protože ostatní rysky mají otvory vyvrtány mimo dosedací plochu jehly, více ve špičce.
A nebude to typem trysky DSLA /DLLA?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

skor dve operacie-hrubovanieapotom dokoncovacie hlbenie.
Pri tej cine je to tam take tesnejsie, ale pri 0.205 to asi nebude problem s prietokom. U vacsich by uz asi bol.

Ked chytim trysku do ruky a ihla do nej vklzne plynule vlastnou vahou tak je to prve znamenie ze by mala fungovat dobre.

Poslednu foto s dlc povlakom po 5000+ km som tu dal kvoli tomu ze sa tu riesila ,,bezvyznamnost" toho povlaku. Vraj na FB R520 po 5000km po nom neostane ani stopa.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Moc pekne udelany ty rezy :) To je riznuty nebo odfrezovany do osy ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

dva fernety,flexa a liznute na jemnom kotuci :)
Mrzi ma len to ze som netrafil prierez vytlacnej dierky na hflox...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skoda, ze si to nedal rozrezat na robofil (drotovku). Ale aj tak dik, ze si si s tym dal namahu, aspon mame nejaku vizualnu dokumentaciu a lepsiu predstavu :wink:
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

:mrgreen: I tak super práce :havaj:
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

o tom je forum, zdielat poznatky (nie know how) ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

toefuk píše:o tom je forum, zdielat poznatky (nie know how) ;)
Svata pravda rozumna rec. Nejvic kecu o know how je slyset od tech, co se chodi nachytrit z obrazku na tdiclub.com, ale nemaji dost jazykovych znalosti, aby pochopili, ze know how = vedet jak na to :-)
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Pokud budete chtít pro studijní účely řezy na drátovce, tak není problém :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“