VW LT 35 špatné starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

VW LT 35 špatné starty

Příspěvek od xshreck »

Poslední tři dny co se trošku ochladilo v práci hůř startuje LT 35 (63kw).

Ráno startuje až napotřetí, jenom točí. Pokud nastartuje, z výfuku vyletí dým ( nejspíš nespálená nafta - došeda).

Čím by to mohlo teoreticky být?
Diagnostická zástrčka je tam asi z mercedesu kulatá, není klasické OBD, takže to nemám ani jak napíchnout (jedině asi přepinovat).
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

Redukci by jste neměl mít problém sehnat třebas tu http://www.mtaplus.cz/redukce-adaptery- ... t-vag.html

Obrázek
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

a co třeba testnout žhavky?
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

no víc jak v +10 by to snad mělo startovat i kdyby byly KO, tyb udou první co zkusíme jak se auto uvolní.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše dreizing5, žhavky musí být i kdyby ráno bylo 36 stupňů..
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Já bych pořádně zkontroloval předvstřik je to dost citlive. Odkud jsi? Třeba ti tu redukci někdo půjčí. Sám jí mám.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

tak pokud jsou tak nutne zhavicky, nechame zkontrolovat. byly delane pry nedavno, ale kdo vi jak na tom jsou zase. redukci navrhnu majiteli k zakoupeni, jinak by mi to jeden servisak prepinoval pro napojeni k diag.

mel jsem zato, ze by bez zhavicek auto startovalo sice hur, ale ne po dlouhych trech tocenich. tak doufam ze mate pravdu a bude to konina. i kdyz na tom aute je toho hur asi vicero
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

jinak Uherske hradiste
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

predvstrek alebo padajuca nafta
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jen noticka, LT 35 je předkomůrka, nebo se pletu?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napiš hlavně co je to za motor, poslední LT kde byl 2.5TDi je buď 61kw nebo 66kw.
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

my měli LT 35 s 2,5 tdi a 80kw. rok myslim 1999
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

muze tam bejt i 2.9 coz je tragedie
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

předvstřik mimo ,muze to bejt zpusobeny i treba povolenym šroubem na klice...
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Sundej ten kryt pod palubkou a podívej se, jak vypadá řemen. Má to samostatny řemen na čerpadlo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“