Stránka 1 z 3
gt1749vb vs gtb756vk
Napsal: 06 zář 2015, 18:59
od jaqo999
mohli by ste mi poradit ktore turbo je lepsie?? na 1,9tdi 85kw plus k tomu vstreky z arl,aky vykon by som mohol mat spojenym tychto veciciek??
Napsal: 06 zář 2015, 19:35
od blonn
Ted se na to chystam taky. Prvni fmic 140mm bez rezani vyztuhy, vstriky z arl + turbo GTB2260vk nebo vb, tady taky nevim. A chci cca 200k. Spojka jasneee. Tak nam kdyztak poradte borci

Napsal: 06 zář 2015, 19:42
od standa123
blonn píše:Ted se na to chystam taky. Prvni fmic 140mm bez rezani vyztuhy, vstriky z arl + turbo GTB2260vk nebo vb, tady taky nevim. A chci cca 200k. Spojka jasneee. Tak nam kdyztak poradte borci

to mas velkej rozptyl 2260 a nebo VB...velikostne to jsou dost rozdílný turba. Jinak VB bezpecne na PDcku tak 190ps.....pokud chcete jit tak nejak na tech 220ps tak dat 1756VK........2260 je na 240ps a víc....ale k tomu uz poradny trysky IC a další hardware......
Napsal: 06 zář 2015, 20:28
od blonn
No prave mam moznost 2260 za skoro stejnou cenu jako vb, tak proto nevim. Jinak vemu dostacujici VB. 2260 by se musela navic jeste prekopat na podtlak.
Trysky z ARL je na 2260 malo?. Jde mi o 200+ bezpecnejch s rezervou.
Napsal: 06 zář 2015, 21:01
od jaqo999
Takze vb je dost postacujuce pre moje AJM ? Alebo radsej 1756 ?? Si myslim pri vbcku bude menej starosti z montovanim bude mi treba aj druhy cooler??
Napsal: 06 zář 2015, 21:03
od tomes123456
blonn píše:No prave mam moznost 2260 za skoro stejnou cenu jako vb, tak proto nevim. Jinak vemu dostacujici VB. 2260 by se musela navic jeste prekopat na podtlak.
Trysky z ARL je na 2260 malo?. Jde mi o 200+ bezpecnejch s rezervou.
zástavba na 2260 není až tak jednoduchá. Na tvůj požadavek je to zbytečný, dej nový VB a máš pěknejch 190koní.
Napsal: 07 zář 2015, 10:00
od Forest
Doporucuji GTV1756VK, protoze ma oproti VB vetsi potencial a odezva na plyn je rychla.
Nejlepsi mozne reseni je integrovat vyfukovy housing primo na svody a to svarenim.
Kdo by o tuto sluzbu mel zajem, necht me kontaktuje formou

. Jen pro ujisteni, tuto sluzbu zajistuji jiz delsi dobu a s overenou minulosti uprav. Zajistoval jsem toto i pro auto, ktere ma EGT >1200°C a drzi to. Svary zajistuje mistr, ktery svari napriklad pro elektrarny nebo letecky prumysl. Mimochodem, toto je jedine kvalitni reseni, zapomente na prechodky - z dlouhodobeho hlediska nemaji sanci fungovat. Je to jen zdroj problemu a navic to ma vliv na nabeh turba - rotor je dale od kanalu, takze nizsi termodynamicka ucinnost, ktera souvisi jak s odezvou na plyn tak i celkovym prubehem. Zaroven, v ramci teto "predelavky" dochazi ke zvetseni prumeru colectoru (sdruzene potrubi ustici do turba) a porting vstupu do turbinoveho housingu.
Napsal: 15 říj 2015, 12:34
od Jan Rathouz
Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Napsal: 15 říj 2015, 14:26
od matesfox
Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
1,65-1,7b
Napsal: 15 říj 2015, 15:16
od Gardner
Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 181PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Napsal: 15 říj 2015, 15:23
od Jan Rathouz
matesfox píše:Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
1,65-1,7b
Super měl jsem strach protože mi to tlačí aktuálně 1.7b
Napsal: 15 říj 2015, 17:52
od Forest
Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Uvedom si, kolik tlaci v serii a kolik po nem chces. Takze ho na ten provoz priprav tim, ze ho nechas dovyvazit - usetris si tim starosti a jemu prodlouzis dobu, po kterou se obejde bez dalsiho servisniho zasahu.
... ovsem zde odpovidam jen na zaklade zadane otazky, jinak bych to resil uplne jinak. Ja bych tam radeji dal
GTB1749VK ze 4,2 TDI, ktere ma hned nekolik vyhod:
- dualne chlazeny stred (diky tomu se voda drive ohreje+auto drive topi)
- integrovany snimac otacek
- "specialni" vstup na dmychadlove casti
- kvalitni design
- velice prijemny nastup turba i odezvu na pridani plynu
- na svoji velikost znacny potencial (ostatne je urceno pro preplnovani 4 valcu o celkovem objemu 2,1l)
- oproti prehistorickemu VB nema VNT soucasti housingu ale stredu
Jen pozor ktere pouzit, zda
prave a nebo
leve kvuli vystupu z dmychadlove casti ... ale i to umim upravit tak, aby se to dobre montovalo na "nase" aplikace

Napsal: 15 říj 2015, 18:40
od cin
Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Spis bych se drzel jen do 1,6 a min prefuky , coz zajisti pouze dobre udelany soft . Vem si ze v serii tlaci VB 1,5 . Zalezi taky na stylu jizdy , takze tak

Napsal: 15 říj 2015, 18:45
od Martin.D
Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
Napsal: 15 říj 2015, 19:03
od eazy20
Martin.D píše:Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
podla mna to je nerealne