Po nastartovaní svieti tlak v pneu a ESP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Gaben
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2015, 19:24

Po nastartovaní svieti tlak v pneu a ESP

Příspěvek od Gaben »

Zdavim vsetkych. Mam takyto problem. Mam octaviu 2, 1,9PD 77kW, 2005 BKC.
Po nastartovani mi ostane svietit tlak v pneumatikach a kontrolka ESP (aj tlacitko ESP OFF)
Skusal som reset cez tlacitko, zmizlo to, ale pri dalsom starte to zase svieti.

Stretol sa s tym niekto??? :(

(ano, mam rovnako nafukane gumy, a su vsetky rovnake, nic som nemenil ;) )
OCTAVIA 2 1,9TDI 77kW BKC 2005
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Muze to souviset s tim startem. Tzn. jak je na tom baterka atp ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Co diag abs?
Gaben
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2015, 19:24

Příspěvek od Gaben »

No, na tu baterku sa chystam kuknut, ci je ok alebo nema velky pokles pri starte ale skor ne ako hej.
Na diagnostike som este nebol. Zatial len zistujem co by to zhruba mohlo byt.
OCTAVIA 2 1,9TDI 77kW BKC 2005
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Nejvetsi zrout proudu pri startu je starter. Kdyz je starter OK, ma jinej prubeh proudu nez kdyz uz ma problem s uhlikama atp. Ale pokud by spadlo napeti pod 9V tak RJ automaticky vyhlasi alarm o nedostatecnym napeti pro start a nenatocis to vubec. Cili spis to bude jinej problem, treba kostry atp.

Ale dokud to nenapichnes na diag je to vesteni z koule
Gaben
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2015, 19:24

Příspěvek od Gaben »

Tak, dnes som zmeral napätie na baterke (auto odstavene cca 12hod.)
Pred startom cca 12,4V , pocas startovania pokles az na 9,4V.
Neviem sice na kolko moze klesnut napatie, ale to je uz dost malo.
Zajtra idem nabit baterku a potom uvidim.
OCTAVIA 2 1,9TDI 77kW BKC 2005
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To je normální pokles.Bez diag je to kničemu.
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2008, 17:44

Příspěvek od nebulus »

U nás práci keď pri záťažovom teste kleslo napätie pod 9.5V, tak už sme sa pomaly chystali na výmenu akku.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zatezovej test je k nicemu, protoze zatez ma konstatni prikon. Nenasimuluje tudiz zatizeni, ktere vytvari starter. Jsou to proudove spicky, ktere trvaji kratky cas. Normalni multimetr vzorkuje 3x za sekundu, takze tyhle spicky ani nezachyti. Na to bys musel mit osciloskop.

Kazdopadne porad plati, ze pokud dojde k poklesu napeti pod kritickou hodnotu, v pameti zavad se objevi hlaska o preruseni startu z duvodu podpeti a nenatocis to. Pokud je baterka jeste ne uplne KO, pomuze startovaci sprej.

Ale to porad asi neni tvuj pripad. Hod to na diag.

Mimochodem ESP off a tlak pneu se rozsviti pri kazdym odpojeni baterky. Tlak pneu se odvozuje z ABS/ESP proto se rozsviti obe kontrolky. Po odjeti par metru zhasnou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“