Stránka 1 z 2

Peug Partner 2.0 HDI - nelze nastartovat,ecu bez komunikace

Napsal: 20 zář 2015, 18:56
od volf46
Ahoj mam problém s mojim autem, z ničeho nic zdechlo a nejede, je to staré hdi rok 2000 ještě bez BCm jednotky. Nejde napichnout motorová jednotka a nevrčí podávací čerpadlo. Poradí někdo které relé, nebo co zkontrolovat?

Děkuji (wallbash)

Napsal: 20 zář 2015, 19:47
od slovacek.milos
co ostatní řídící jednotky komunikujou?

pug

Napsal: 20 zář 2015, 20:18
od volf46
dobrý večer, ostatní právě že ano.

Napsal: 21 zář 2015, 06:43
od slovacek.milos
musíš najít piny yF1,XF2,XF3 v konektoru řídící jednotky motoru , po zampnutí klíčku tam musíš naměřit napětí, pokud není je relé motoru KO

Napsal: 21 zář 2015, 18:14
od volf46
děkuji moc a schéma by bylo? kdybych si to chtěl propípat.

Napsal: 21 zář 2015, 18:16
od slovacek.milos
volf46 píše:děkuji moc a schéma by bylo? kdybych si to chtěl propípat.
nic nepípej dej na ty piny měřák nebo žárovku a zapni klíček pak napiš

Napsal: 26 zář 2015, 12:33
od volf46
Dobrý den. Tak 12 je pouze na yf1

Napsal: 26 zář 2015, 15:43
od slovacek.milos
volf46 píše:Dobrý den. Tak 12 je pouze na yf1
a tak to ti nepojede,
ještě napiš čím si to měřil musíš tam dát žárovku trřeba 21W jestli se rožne ? voltmetr to je pro tuto práci špatný rádce

yf1 je společný drát pro yg4,xe3,xF2,xf3,egr,ventil řízení tlaku paliva, ventil odstavení paliva, + do váhy vzduchu, na hlavním relé které to všechno spína bude asi 1O6

Napsal: 26 zář 2015, 17:46
od volf46
no tak když tam dam žarovku tak se nerožne ale jide slyšet že cvakne relé mělo by to byt to dvojrelé vstřikování.

Napsal: 26 zář 2015, 20:15
od slovacek.milos
to není dvojrelé to je relé co poští do skupin co jsem ti napsal asi1O6 pokud nerožne tak je tam studenák v rozvodech nebo s samotním relé, ted musíš hledat já byh zkusil žárovku u relé

Napsal: 26 zář 2015, 20:31
od geo
Pokud to nemá bsm tak tam bude dvojité relé.Chce to proměřit ale u tohodle roku je problém že některé hlavně starší ročníky maj zalitý konektory takže něco na nich měřit je na h.....o.Často jsou vypálený konektory na tom relé i ty jejich kulatý motorový zásuvky.

Napsal: 26 zář 2015, 21:44
od slovacek.milos
geo píše:Pokud to nemá bsm tak tam bude dvojité relé.Chce to proměřit ale u tohodle roku je problém že některé hlavně starší ročníky maj zalitý konektory takže něco na nich měřit je na h.....o.Často jsou vypálený konektory na tom relé i ty jejich kulatý motorový zásuvky.
to jsme u jádra věci pičovina hrozná, žárovka a svítit :roll:

Napsal: 27 zář 2015, 11:22
od volf46
Jo konektory jsou zatavene tak se tam neda dostat. Nevypadaji vypalene ani ty kulate. Aj jsem s nima pohyboval a nic. Relatka mam 2 náhradní a furt to same. Nejaky rada jak ty konektory vyzkoušet prihybat kontakty asi nema moc vyznam ze?

Napsal: 27 zář 2015, 11:44
od geo
A co nárazovej spinač není vylítlej?

Napsal: 27 zář 2015, 16:04
od volf46
ten jsem zkoušel mačkat, ale nevim jak to má nebo nemá jít, jestli není třeba pokažený. Zkusim odpojit a proklemovat. Jinak jsem trochu pokročil, našel jsem ve svazku v podběhu uhnilý drát, tak jsem ho opravil a auto už jide diagnostikovat a když zapnu klíč tak sepne dvoj relé, nicméně na jednotce stále nesvítí žárovka, jen sepne to relé. :? Už svítí i kontrolka diagnostiky. A někdy jak zapnu klič tak sviti immo, řekl bych po odpojení a připojení baterie. Pak zhasne. Čerpadlo v nadrži stale nehrčí.

chyby z diagnostiky p1169

a pak nějaké neznáme mám uni diag. tak to nepřečte

05626
16736
16216
16016
Aspon nějaký pokrok, ale už mám pár šedivých vlasů navíc. Co radíte? Díky

Obrázek
Obrázek
Obrázek