T5 vstřikovače z BNZ do AXD /softwarová úprava?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

T5 vstřikovače z BNZ do AXD /softwarová úprava?

Příspěvek od ewzen »

Ahoj, vyměnil jsem v T5 motor 2,5TDI BNZ za AXD, vše funguje ok, jen motor nemá dobrý tah. V BNZ jsou jiné vstřiky než AXD jelikož tam patří DPF který jsem tam nedával. Řídící jednotku mám z původního AXD. Musím vstřiky vyměnit nebo je možné upravit softwarově jednotku na nové vstřiky? díky
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ked to ma DPF tak bude aj ina vacka a kolecko na kluke
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v T5 budou kola stejný ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Tedy mám vstřiky vyměnit? Vačka dle Autokelly je jiná, jaký by tam mohl být rozdíl ve vačce? díky
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“