Bmw 318i e46 - vaří

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Bmw 318i e46 - vaří

Příspěvek od Luigi »

Prosím o radu. Řeším problém s Bmw 318i e46. Už po pár kilometrech jízdy je chladicí okruh opravdu hodně natlakovany a po otevření vička chladiče vytryskne tak půllitr chladicí kapacity. Na budikach se drží 90stupňů, hadice od motoru do chladiče je vařicí, ale hadice od termostatu studená, nemá to okruh. Po vyndaní termostatu úplně v pohode i po dvaceti kilometrech, na místě provozní teplota, taky v pohodě, hadice od termostatu vlazna.
Novy termostat, vodni pumpa v poradku, chladic vypada zanovne.
Očividne to už někdo řešil a nakonec to radsi dal do vykupu.
Má někdo nějaký napad? Děkuji za každý postřeh.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak jste to odvzdušnily
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

S topením naplno a s otevřenýma vsema odvzdusnovacima sroubama i na chladicí.
Pro jistotu víckrát..
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

S topením naplno a s otevřenýma vsema odvzdusnovacima sroubama i na chladicí.
Pro jistotu víckrát..
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

U bmw dolievaj vodu so zdvihnutym predkom, alebo dokopca predkom a pomalicky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkontroloval bych všechny hadice a u těch malých průchodnost..Něco bude přicpané nebo přendané...A chladič je celý horký?
nepropadat panice...
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

V pondělí snad přijde jedna příruba, co byla špatná, tak to ještě zkusím odvzdušnit s tim předkem nahoře.
Chladič je z větší části teplý, ale kolem té hadice od termostatu je studený.
Hadice jsou čisté a myslím, že přehodit nejdou.
Blbý je, že se nemůžu spolehnout na ten chladič jen podle toho, že vypadá zánově. Asi ho budu muset koupit..
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

dodi911 píše:U bmw dolievaj vodu so zdvihnutym predkom, alebo dokopca predkom a pomalicky.
Clovece par BMW uz jsem videl, ale tuhle "radu"jsem jeste nepotreboval:) Pokud je v chlazeni vse v poradku, odvzdusni se to prakticky samo. Pokud je nekde unik (jak pises o vymene priruby) ani se nesnaz. Chladic se od vodniho kamene da vycistit pokud nemas jistotu ze je ok.
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

taky bych nespolehal na kopec,musi to jit odvzdusnit normalne a novej chladic by mel stat tak 2tis takze zadna tragedie
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

Tak mi konečně přišel díl a dal jsem to dohromady.
Tentokrát to ani při cca 70ti stupních vůbec netopilo a zjistil jsem, že motorek, který pouští teplou vodu do okruhu topení je zavřený a cívka hodně zahřátá, tak jsem na zkoušku spojil hadice natvrdo.
Začalo to topit, několikrát jsem to ještě odvzdušnil a jel projet. První projížďka 5km v klidu a uplně bez tlaku, hadice i chladič vařicí.
Jen co bylo divné, tak když jsem nechal auto na volnoběh, tak přestalo topit a po zvýšení otáček zase začalo.
Druhá projížďka 10km pod plynem a po příjezdu natlakovaný a po otevření chladiče se valí voda ven.
Ještě dnes zkusím nové víčko, jestli to nepomůže a pak nevim, pořád ale nevěřim, že je něco s motorem..
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Bmwrepair píše:
dodi911 píše:U bmw dolievaj vodu so zdvihnutym predkom, alebo dokopca predkom a pomalicky.
Clovece par BMW uz jsem videl, ale tuhle "radu"jsem jeste nepotreboval:) Pokud je v chlazeni vse v poradku, odvzdusni se to prakticky samo. Pokud je nekde unik (jak pises o vymene priruby) ani se nesnaz. Chladic se od vodniho kamene da vycistit pokud nemas jistotu ze je ok.

"Rada" to je dobra a funguje. Ak natrafis na nejaky zakliaty kusok, kde ti vystreluje voda z nadobky , tak to skus. Pri vodorovnej polohe sa ti nedokonale vytlaca vzduch z kanalikov a mas tam bubliny. Par bmw mi pod rukami preslo, nakolko som ich opravoval. Ak sa to tak dokonale samo odvzdusni, tak naco ti su ovzdusnovaky na hadici? Ak to budes odvzdusnovat takto s predkom do vrchu a pekne pomalicky liat vodu,tak to mas na prvy x a mas klud. Kto neveri, nech to skusi a potom napise svoje "skusenosti".
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám zásadu, ať dělám jakékoliv auto, když vypouštím "vodu" vždy to zachytím, abych věděl, kolik toho bylo.. A to se tam snažím dostat zpátky...pokud mi zbyde kapalina, je tam vzduch..Kolikrát i odpojuji prázdné hadice a leji tam kapalinu "z druhé strany". Hlavně když se třeba mění pumpa, tam odvzdušnováky kolikrát nepomohou... :)
nepropadat panice...
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

Tak jsem ještě radši vyměnil chladič i vodní pumpu a bohužel bez změny. Zkoušel jsem i odvzdušňovat s předkem nahoře, bez úspěchu.
Už zbývá jen ta hlava..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33716
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prasklá hlava,

sdělat zajdeš k borcovi co je spravuje necháš odtlakovat, pak v brně to jeden borec vaří, když je prdlá blbě musíš hledat druhou a je lepší si pro ni osobně zajet ;)
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Hele nevím jak u 318 ,ale pokud je tam hlavní řemenice s tlumičem kmitů ,tak může bejt utržená a pak ti necirkuluje voda,protože ten řemen nemá otáčky i když to vypadá ,že ano. To se stalo mě. Podívej se jestli ti jde vratkou voda a sundej řemen a s tou řemenicí zahejbej.Ale třeba tady u toho motoru je natvrdo,nevím? Termostat bych taky přezkoušel.Jinak mě nic nenapadá. Taky chlazení u E46 je hrozně náchylný a jak je někde nepatrná netěsnost ,tak je to natlakovaný jak prase.Taky praskají expanzky. Jinak nejdůležitější je jakou tam máš teplotu,ne co ukazuje budík,ale co ukazuje digitální ve skrytém menu v přístrojovce.Jinak pokud to ohřeješ ,tak ty hadice jsou u BMW vždycky tvrdý,ale nesmí zůstat tvrdý až to vychladne.Pokud ano ,tak tam máš vzduch.Pokud by byla hlava ,tak si myslím ,že neujedeš ani kilometr a máš to venku. Nevím jestli moje rady k něčemu budou ,ale to jsou moje zkušenosti,že tu E46 taky vlastním.Ale tvou motorizaci neznám
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Odpovědět

Zpět na „BMW“