1Z vaří, těsnění hlava rozvody vse udelano stale vaří.......

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

1Z vaří, těsnění hlava rozvody vse udelano stale vaří.......

Příspěvek od eXi »

Zdravím, auto vařilo, vyměnil se termostat, pumpa, vše ok.. tak se udělalo těsnění, bylo nejspíše na prvním válci fouklé... vše se dalo dohromady ale opět má tendenci vařit a tlakuje do expanzky........... nějaký nápady ? sem zoufalej..
Naposledy upravil(a) eXi dne 28 říj 2015, 19:07, celkem upraveno 2 x.
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

pokud mas tvrdy hadice tak bych vsadil na tesneni...a sila tesneni podle toho o kolik se srovna hlava
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

mrkneme dnes na pumpu a uvidíme no.. díky
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

skor pumpa vrtulka sa pretaca
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

v to se modlím ale to se moc nestává že... :x
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

stava prave....dost casto
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Si mi dal chut do zivota :D snad to bude ono!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

eXi píše:v to se modlím ale to se moc nestává že... :x
Je to asi jako s tím tvrdým pérem..někdy ano, někdy ne.. :)
Zažil jsem tyhle pumpy, že vrtulka se tam mrdlala tak, že si člověk říkal, jak to že ta pumpa neteče..Nebo byl kavitací tak vydraný obal, že pumpa měla mmoho "škodlivého prostoru" okolo, že nevytvořila potřebný tlak..
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 23 říj 2015, 11:53, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

:-D :-D :-D :-D :-D
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ted si prijdu jako buh :-D taky sem uz par vydrenych videl... a u 1Z to je pumpa dokonce mimo rozvody nebo se pletu ?
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Unlike later VW diesels, the water pump is not part of the timing belt but part of the alternator/serpentine belt system on the 1z and ahu engine. It can be replaced without changing the timing belt but is difficult.

ano je mimo.. (R)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

je mimo ale je lepší je hodit dolů a sundat si kolo olejového čerpadla
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vlasne jo mas pravdu... je to stejny jak na AFN .. nedostal jsem se na srouby muselo jit kolo dolu..
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je právě úhel pohledu, je to jak píše Ladas, ale stalo se mi, že když jsem pumpu vyndal, tak jsem kouknul do díry a musel vyměnit i ten protikus..Takže tam, kde je dobrý přístup k vyndání alternátoru a pumpa se hodně m.dá, je lepší ji vyndat celou a rozvody nechat být..Je to loterie.. :)
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

vendysp píše:pokud mas tvrdy hadice tak bych vsadil na tesneni...a sila tesneni podle toho o kolik se srovna hlava
síla těsnění podle přesahu pístů (wallbash) (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“