Stránka 1 z 4

Jaké trysky?

Napsal: 12 srp 2007, 17:39
od davej
Zdravím. Chtěl jsem se zeptat mám VW golv IV,1.9TDi 66KW, ALH,r.v.98. Vstřiky ještě na tomhle motoru nebyli nejspíš meněni a chtěl bych tam dát nový a hned s nima zvednout výkon a přitom pokud možno zachovat spotřebu a o kolik by se eventuelně zvýšil výkon. Tak bych vědět Váš názor a skušenosti. Jaký tam mám dát: POWERPLUS502, POWERPLUS520, SPRINT502, SPRINT520, SPRINT764 ? Díky

o.k.

Napsal: 12 srp 2007, 17:59
od culda
myslím že když si to tu přečteš tak zjistíš ,že ti každej asi poradí sprint 764

Napsal: 12 srp 2007, 21:21
od vwysi
JJ SPRINT 764. Můžu vřele doporučit :D

Napsal: 15 srp 2007, 09:09
od davej
Díky za radu, dám na Vás. Jdu je objednat :-D

Napsal: 15 srp 2007, 19:15
od JasteR
davej píše:Díky za radu, dám na Vás. Jdu je objednat :-D

Sprint 764 nebo lepe Powerplus 764

Napsal: 16 srp 2007, 13:12
od jardax
Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)

Napsal: 16 srp 2007, 14:51
od flekyc
jardax píše:Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
tak si to nech sestelovat ne ? ten pocitac jde nastavit na spravnou hodnotu...

Napsal: 16 srp 2007, 16:09
od BH motor
flekyc píše:
jardax píše:Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
tak si to nech sestelovat ne ? ten pocitac jde nastavit na spravnou hodnotu...
o tolko az nie. treba tam nastavit offset v rj a potom ti to pojde

Napsal: 17 srp 2007, 05:54
od JasteR
BH motor píše:
flekyc píše:
jardax píše:Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
tak si to nech sestelovat ne ? ten pocitac jde nastavit na spravnou hodnotu...
o tolko az nie. treba tam nastavit offset v rj a potom ti to pojde
..a jak ? Ptal sem se Reeshy aby me upravil spotrebu na MaxiDotu a pry neumi :( ...ale ted jsem mel na chvili jinou jednotku a ted mma uz zase svoji s jeho softem a uz to tolik nepromeruje..

Napsal: 17 srp 2007, 08:47
od AlesShi
je to znatelnej rozdil sprint a powerplus? Prave po tech PWR koukam, tak jestli tam bude nakej ten nmetrik navic je beru

Napsal: 18 srp 2007, 08:46
od JasteR
AlesShi píše:je to znatelnej rozdil sprint a powerplus? Prave po tech PWR koukam, tak jestli tam bude nakej ten nmetrik navic je beru
Meli by byt trochu lepsi..

Napsal: 18 srp 2007, 08:57
od davej
Ty Powerplus 764 jsou taky kapánek dražší 8284Kč :( Když bych je tam dal tak bych měl výkon ještě vetší a spotřebu při normální jizdě ještě menší???

Napsal: 18 srp 2007, 09:03
od JasteR
davej píše:Ty Powerplus 764 jsou taky kapánek dražší 8284Kč :( Když bych je tam dal tak bych měl výkon ještě vetší a spotřebu při normální jizdě ještě menší???
RE: Chcete jezdit na vzduch ci co ? Mas nafrak ne tak ti to pojede max za 8L a ne za 15L jako u benzinu tak tohle bych neresil....Pokud budes jezdit stejne jako se seriovkou tak zustane spotreba ahodna, ne li nizzsii..-

Napsal: 18 srp 2007, 09:04
od JasteR
JasteR píše:
davej píše:Ty Powerplus 764 jsou taky kapánek dražší 8284Kč :( Když bych je tam dal tak bych měl výkon ještě vetší a spotřebu při normální jizdě ještě menší???
RE: Chcete jezdit na vzduch ci co ? Mas naftak ne? tak ti to pojede max za 8L a ne za 15L jako u benzinu tak tohle bych neresil....Pokud budes jezdit stejne jako se seriovkou, tak zustane spotreba sahodna, ne li nizzsii..-

Napsal: 18 srp 2007, 09:12
od davej
Nechci jezdit na vzduch jenom že je rozdil v cene sprint 764 a powerplus 764 2600Kč. Tak jestli se je vyplatí vůbec kupovat? Jeslti to na něčem bude znát?