Výmena V za VA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Výmena V za VA

Příspěvek od Pitlik »

Prosím Vás ako riešite hadicu od turba do IC na VAčku? Dám redukciu ale hadica je úplne o niečom inom...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Pokud nemas na te hadici na konci k IC bajonet tak jen vezmes hadici otocis ji a seriznez ten konec to ma uhel cca tech 90. Nasadis a jedes.

Ale 2x meraj a jednou rezaj. A doporucim si original hadici radeji odlozit a sehnat si jeste jednu a tu rezat.

Pokud mas bajonet tak ten treba opatrne odstranit a neposkodit hadici a pak postupujes stejne.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Jen bych doplnil , ze u VA si lze jeste pomoci natocenim kompresoru do polohy ktera nejvic vyhovuje , staci opatrne povolit sroubky po obvodu a natocit, potom utahnout . Hadici upravit jak ti radi Gardner
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

To som nevedel ze sa da otocit.. dakujem ;) dufam ze nepokazim hadicu
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Ešte som našiel dva typy.. jeden podobny Včkovému a jeden domček s vyhnutou rúrou do strany... Bude tam sedieť aj ten do strany? Inak na hadici mám bajonet takže otočiť asi nie.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“