Na tempomat lehce poškubává
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na tempomat lehce poškubává
Už delší dobu pozoruju když jedu na tempomat z kopce tak v určitým momentě to poškubne, je to cítit na celým autě jak ubere a potom hned přidá (minule jsem si všiml i na otáčkoměru že lehce rafika padla a zase se vrátila na výchozí hodnotu).
Přijde mi to jako že jede na výchozí rychlost, ale když už překračuje tu rychlost (případ jízdy z kopce) tak to tam nežene naftu, ale jak začne ztrácet tak to přikrmí a to je podle mě to škubnutí.
A přijde mi že to dělá od té doby co se dala jedno hmota. (Podle mě to nevyrovná jako dvou hmota ten lehký škub).
Přijde mi to jako že jede na výchozí rychlost, ale když už překračuje tu rychlost (případ jízdy z kopce) tak to tam nežene naftu, ale jak začne ztrácet tak to přikrmí a to je podle mě to škubnutí.
A přijde mi že to dělá od té doby co se dala jedno hmota. (Podle mě to nevyrovná jako dvou hmota ten lehký škub).
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
no bohužel asi jo, stejný jako s obložením HDS57 -> vždycky po čase to při rozjezdech poškubává, když jí lehce opálím proklouznutím tak to přestane dělat, ale zase se to objeví za nějaký čas.
Teď jsem tam dal na zkoušku origo obložení najeto už cca 5.000km a v pohodě.
Zlatá dvou hmota
Teď jsem tam dal na zkoušku origo obložení najeto už cca 5.000km a v pohodě.
Zlatá dvou hmota

Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Taky mi to občas na tempomat dělá, při rozjezdu taky sem tam zaškube
auto v podpisu.

•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Tak to jsem rád že nejsem sám 
Takže kdo tvrdí, že jednohmota je stejná jako dvou tak kecá....

Takže kdo tvrdí, že jednohmota je stejná jako dvou tak kecá....
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ale zase to něco vydrží.tukydydes píše:Tak to jsem rád že nejsem sám
Takže kdo tvrdí, že jednohmota je stejná jako dvou tak kecá....
( U mě vybrace někdy,cukání při rozjezdu,apod.)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené