Scirocco 2.0 TSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Scirocco 2.0 TSI
Kluci dovezl jsem ted z nemecka tohle auto, nejak se mi ale zalibilo a premyslim ze si ho nejaky ten cas necham pro sebe jako vykendovku , ale 200 ps je na moje ucely dost malo a tak moje otazka je, co se da vse s timhle motorem udelat ? Jaky pouzit turbo , vstriky , atd. pri zachovani puvodniho vnitrku motoru.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
v prvom rade sú to konštrukčne odlišné motory..
2.0TSI 147, 155kw je novšia (druhá) generácia EA888 s reťazovým rozvodom.. (viď. obrázok)

________________________________________________
195kw je ten starší TFSI prvej generácie EA113 s remeňovým rozvodom..

Porovnávať nejaké odlišnosti v komponentoch teda nemá zmysel, jedná sa o dve rozdielne rady motorov, ktoré nemajú spoločné prakticky nič.
P.S Samozrejme existuje aj 147kw TFSI vychádzajúci zo staršej rady EA113 s remeňovým rozvodom, ale ten sa do Scirocca nemontoval. Bol osádzaný napr. do Leonu 1P FR pred-faceliftovej verzie do roku 2008 alebo Golf GTI 5
P.S2 Posledná generácia 2.0TSI ktorá je montované od 2014 napr. do Leon Cupra, Golf R, S3 je opäť úplne iná rada agregátov.. vychádzajúca z druhej generácie 2.0TSI s reťazovým rozvodom.. no je tam viacero zmien, napr. odľahčený blok, odľahčené vyvažovacie hriadele, ľahší kľukový hriadeľ a vačky, iné turbo, a tuším aj olejové čerpadlo a pár prkotín + najvýznamnejšia zmena, že má aj dodatočné nepriame vstrekovanie paliva.
2.0TSI 147, 155kw je novšia (druhá) generácia EA888 s reťazovým rozvodom.. (viď. obrázok)

________________________________________________
195kw je ten starší TFSI prvej generácie EA113 s remeňovým rozvodom..

Porovnávať nejaké odlišnosti v komponentoch teda nemá zmysel, jedná sa o dve rozdielne rady motorov, ktoré nemajú spoločné prakticky nič.
P.S Samozrejme existuje aj 147kw TFSI vychádzajúci zo staršej rady EA113 s remeňovým rozvodom, ale ten sa do Scirocca nemontoval. Bol osádzaný napr. do Leonu 1P FR pred-faceliftovej verzie do roku 2008 alebo Golf GTI 5
P.S2 Posledná generácia 2.0TSI ktorá je montované od 2014 napr. do Leon Cupra, Golf R, S3 je opäť úplne iná rada agregátov.. vychádzajúca z druhej generácie 2.0TSI s reťazovým rozvodom.. no je tam viacero zmien, napr. odľahčený blok, odľahčené vyvažovacie hriadele, ľahší kľukový hriadeľ a vačky, iné turbo, a tuším aj olejové čerpadlo a pár prkotín + najvýznamnejšia zmena, že má aj dodatočné nepriame vstrekovanie paliva.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Taky jsem se dostal k 2,0TFSI, docela mě to lákalo. Je to A3 4x4 DSG, motor CCZA, 150tkm najeto.
Člověk si na to musí trochu zvyknout, ze začátku mi taky přišlo, že to moc nejede, ale po těch TDIčkách se musí mozek přeprogramovat na ty otáčky, prostě kde TDI končí tak tohle chytá teprve druhý dech.
Jako nemůžu říct, že by to nejelo, těch 200HP je tam určitě v plný síle.
Teď tomu ještě vychytávám nějaký mouchy, udělám pořádný servis a pak nějaký ten SW, možná i turbo. Co jsem zatím koukal, tak jen SW se z toho dají dostat celkem slušný čísla. A v DP se tváří, že se s tím umí poprat
Mám ale dilema s rozvodama, tohle už je komplet na řetězech. Všude po netu se řeší TSI a skočený rozvody, ale nečetl jsem o nikom s dvoulitrem. Taky jsem nikde nenašel interval pro výměnu rozvodů a na "celoživotnost" nevěřím.
Motor jde krásně, za tepla i za studena si jen ševelí, po startu je slyšet velmi krátce a tlumeně rozvod, ale to je myslím vlastnost všech řetězových rozvodů. Tak pořád nevím jestli vyměnit, nebo zatím neřešit.
Člověk si na to musí trochu zvyknout, ze začátku mi taky přišlo, že to moc nejede, ale po těch TDIčkách se musí mozek přeprogramovat na ty otáčky, prostě kde TDI končí tak tohle chytá teprve druhý dech.
Jako nemůžu říct, že by to nejelo, těch 200HP je tam určitě v plný síle.
Teď tomu ještě vychytávám nějaký mouchy, udělám pořádný servis a pak nějaký ten SW, možná i turbo. Co jsem zatím koukal, tak jen SW se z toho dají dostat celkem slušný čísla. A v DP se tváří, že se s tím umí poprat

Mám ale dilema s rozvodama, tohle už je komplet na řetězech. Všude po netu se řeší TSI a skočený rozvody, ale nečetl jsem o nikom s dvoulitrem. Taky jsem nikde nenašel interval pro výměnu rozvodů a na "celoživotnost" nevěřím.
Motor jde krásně, za tepla i za studena si jen ševelí, po startu je slyšet velmi krátce a tlumeně rozvod, ale to je myslím vlastnost všech řetězových rozvodů. Tak pořád nevím jestli vyměnit, nebo zatím neřešit.
řetěz rovnou udělej měl jsem tu tenhle motor v oct2RS face a v zatím co se dělalo tak v 60 turbo je tam IHI takže se nepodíváš proč hučí díky super konstrukci a v 100 řetězy včetně nastavovače vačky ten řetízek na psa se vytahal tak že to chrastilo o ten plechový dekl rozvodů jinak jinak když budeš chtít vědět proč nastavovač klidně napiš jinak výkon z toho jde taky to zase řešil kamarád má tam K04 a nějaký hlouposti a jede to
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dávali se tam IHI i Káčka, ale řešený (pro kontrolu) jsou obě stejně blbě. Oni ty turba vydrží mechanicky hodně, ale zabíjí je ten přepouštěcí ventil, resp. prasklá membrána v něm - to tady občas řešíme.Ladas píše:řetěz rovnou udělej měl jsem tu tenhle motor v oct2RS face a v zatím co se dělalo tak v 60 turbo je tam IHI takže se nepodíváš proč hučí díky super konstrukci a v 100 řetězy včetně nastavovače vačky ten řetízek na psa se vytahal tak že to chrastilo o ten plechový dekl rozvodů jinak jinak když budeš chtít vědět proč nastavovač klidně napiš jinak výkon z toho jde taky to zase řešil kamarád má tam K04 a nějaký hlouposti a jede to
Rozvody pořeším, s nastavovačem se rád nechám poučit, jsou to pro mě zatím neprobádané vody. Koukal jsem, že je na něj třeba spešl klíč.
na nastavovači se "ojede" modul zubu uvidíš to jak budeš mít kulatinu a nový a starý na porovnání tak hloubka bude jinak už podle oka
jinak dá se s tím jet rozum za 7,5 nebo za 25 (340hp Leon cupra)
jinak dá se s tím jet rozum za 7,5 nebo za 25 (340hp Leon cupra)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!