Scirocco 2.0 TSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Scirocco 2.0 TSI

Příspěvek od sniper-- »

Kluci dovezl jsem ted z nemecka tohle auto, nejak se mi ale zalibilo a premyslim ze si ho nejaky ten cas necham pro sebe jako vykendovku , ale 200 ps je na moje ucely dost malo a tak moje otazka je, co se da vse s timhle motorem udelat ? Jaky pouzit turbo , vstriky , atd. pri zachovani puvodniho vnitrku motoru.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

To nikdo nic podobného nedělal?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
smej0191
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2008, 09:28
Bydliště: Martin SR

Příspěvek od smej0191 »

boost in progress
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyser se na to a buď rád že ti nechrastí rozvody
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Naskládej co pude z nejsilnější verze R.Měli jsme tu jedno 1.4tsi s cca200hp nenajezdilo to ani 40 tisic a pístem z vrchu šlo videt málem až na ojnici.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

1,4 a 2,0 je trochu rozdíl ale sere se to asi stejně ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Too máš recht přimo intergalaktickej rozdil:-D proto píšu vše z verze R 195kw.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

jen takovej rychlej dotaz. jakej je rozdil mezi 147 a 195 v komponentech ? jine turbo, vstriky a dal ? co jsem nekde cetl tak i saci vacka je ostrejsi?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2014, 17:21

Příspěvek od zrno »

v prvom rade sú to konštrukčne odlišné motory..

2.0TSI 147, 155kw je novšia (druhá) generácia EA888 s reťazovým rozvodom.. (viď. obrázok)
Obrázek
________________________________________________

195kw je ten starší TFSI prvej generácie EA113 s remeňovým rozvodom..
Obrázek


Porovnávať nejaké odlišnosti v komponentoch teda nemá zmysel, jedná sa o dve rozdielne rady motorov, ktoré nemajú spoločné prakticky nič.

P.S Samozrejme existuje aj 147kw TFSI vychádzajúci zo staršej rady EA113 s remeňovým rozvodom, ale ten sa do Scirocca nemontoval. Bol osádzaný napr. do Leonu 1P FR pred-faceliftovej verzie do roku 2008 alebo Golf GTI 5

P.S2 Posledná generácia 2.0TSI ktorá je montované od 2014 napr. do Leon Cupra, Golf R, S3 je opäť úplne iná rada agregátov.. vychádzajúca z druhej generácie 2.0TSI s reťazovým rozvodom.. no je tam viacero zmien, napr. odľahčený blok, odľahčené vyvažovacie hriadele, ľahší kľukový hriadeľ a vačky, iné turbo, a tuším aj olejové čerpadlo a pár prkotín + najvýznamnejšia zmena, že má aj dodatočné nepriame vstrekovanie paliva.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Taky jsem se dostal k 2,0TFSI, docela mě to lákalo. Je to A3 4x4 DSG, motor CCZA, 150tkm najeto.

Člověk si na to musí trochu zvyknout, ze začátku mi taky přišlo, že to moc nejede, ale po těch TDIčkách se musí mozek přeprogramovat na ty otáčky, prostě kde TDI končí tak tohle chytá teprve druhý dech.

Jako nemůžu říct, že by to nejelo, těch 200HP je tam určitě v plný síle.

Teď tomu ještě vychytávám nějaký mouchy, udělám pořádný servis a pak nějaký ten SW, možná i turbo. Co jsem zatím koukal, tak jen SW se z toho dají dostat celkem slušný čísla. A v DP se tváří, že se s tím umí poprat :)

Mám ale dilema s rozvodama, tohle už je komplet na řetězech. Všude po netu se řeší TSI a skočený rozvody, ale nečetl jsem o nikom s dvoulitrem. Taky jsem nikde nenašel interval pro výměnu rozvodů a na "celoživotnost" nevěřím.
Motor jde krásně, za tepla i za studena si jen ševelí, po startu je slyšet velmi krátce a tlumeně rozvod, ale to je myslím vlastnost všech řetězových rozvodů. Tak pořád nevím jestli vyměnit, nebo zatím neřešit.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

řetěz rovnou udělej měl jsem tu tenhle motor v oct2RS face a v zatím co se dělalo tak v 60 turbo je tam IHI takže se nepodíváš proč hučí díky super konstrukci a v 100 řetězy včetně nastavovače vačky ten řetízek na psa se vytahal tak že to chrastilo o ten plechový dekl rozvodů jinak jinak když budeš chtít vědět proč nastavovač klidně napiš jinak výkon z toho jde taky to zase řešil kamarád má tam K04 a nějaký hlouposti a jede to
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Trysky,turbo,pal.pumpa,sání,výfuk,S3 cooler.. nějakej takovej ten základ do cca 300k bych se nebál
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ladas píše:řetěz rovnou udělej měl jsem tu tenhle motor v oct2RS face a v zatím co se dělalo tak v 60 turbo je tam IHI takže se nepodíváš proč hučí díky super konstrukci a v 100 řetězy včetně nastavovače vačky ten řetízek na psa se vytahal tak že to chrastilo o ten plechový dekl rozvodů jinak jinak když budeš chtít vědět proč nastavovač klidně napiš jinak výkon z toho jde taky to zase řešil kamarád má tam K04 a nějaký hlouposti a jede to
Dávali se tam IHI i Káčka, ale řešený (pro kontrolu) jsou obě stejně blbě. Oni ty turba vydrží mechanicky hodně, ale zabíjí je ten přepouštěcí ventil, resp. prasklá membrána v něm - to tady občas řešíme.

Rozvody pořeším, s nastavovačem se rád nechám poučit, jsou to pro mě zatím neprobádané vody. Koukal jsem, že je na něj třeba spešl klíč.
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Mohu se zeptat za kolik se dá s 300hp jezdit? Myslím jízdu v provozu ale krapet rychlejší. Ne tedy okruh. V 2.0TSI.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na nastavovači se "ojede" modul zubu uvidíš to jak budeš mít kulatinu a nový a starý na porovnání tak hloubka bude jinak už podle oka

jinak dá se s tím jet rozum za 7,5 nebo za 25 (340hp Leon cupra)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“