Stránka 1 z 2
Scirocco 2.0 TSI
Napsal: 12 lis 2015, 07:30
od sniper--
Kluci dovezl jsem ted z nemecka tohle auto, nejak se mi ale zalibilo a premyslim ze si ho nejaky ten cas necham pro sebe jako vykendovku , ale 200 ps je na moje ucely dost malo a tak moje otazka je, co se da vse s timhle motorem udelat ? Jaky pouzit turbo , vstriky , atd. pri zachovani puvodniho vnitrku motoru.
Napsal: 26 pro 2015, 22:11
od sniper--
To nikdo nic podobného nedělal?
Napsal: 27 pro 2015, 14:04
od smej0191
Napsal: 28 pro 2015, 08:31
od Ladas
vyser se na to a buď rád že ti nechrastí rozvody
Napsal: 28 pro 2015, 08:39
od Milda92
Naskládej co pude z nejsilnější verze R.Měli jsme tu jedno 1.4tsi s cca200hp nenajezdilo to ani 40 tisic a pístem z vrchu šlo videt málem až na ojnici.
Napsal: 28 pro 2015, 08:43
od Ladas
1,4 a 2,0 je trochu rozdíl ale sere se to asi stejně

Napsal: 28 pro 2015, 09:09
od Milda92
Too máš recht přimo intergalaktickej rozdil:-D proto píšu vše z verze R 195kw.
Napsal: 04 led 2016, 18:12
od jirka.p
jen takovej rychlej dotaz. jakej je rozdil mezi 147 a 195 v komponentech ? jine turbo, vstriky a dal ? co jsem nekde cetl tak i saci vacka je ostrejsi?
Napsal: 05 led 2016, 06:34
od zrno
v prvom rade sú to konštrukčne odlišné motory..
2.0TSI 147, 155kw je novšia (druhá) generácia EA888 s reťazovým rozvodom.. (viď. obrázok)

________________________________________________
195kw je ten starší TFSI prvej generácie EA113 s remeňovým rozvodom..
Porovnávať nejaké odlišnosti v komponentoch teda nemá zmysel, jedná sa o dve rozdielne rady motorov, ktoré nemajú spoločné prakticky nič.
P.S Samozrejme existuje aj 147kw TFSI vychádzajúci zo staršej rady EA113 s remeňovým rozvodom, ale ten sa do Scirocca nemontoval. Bol osádzaný napr. do Leonu 1P FR pred-faceliftovej verzie do roku 2008 alebo Golf GTI 5
P.S2 Posledná generácia 2.0TSI ktorá je montované od 2014 napr. do Leon Cupra, Golf R, S3 je opäť úplne iná rada agregátov.. vychádzajúca z druhej generácie 2.0TSI s reťazovým rozvodom.. no je tam viacero zmien, napr. odľahčený blok, odľahčené vyvažovacie hriadele, ľahší kľukový hriadeľ a vačky, iné turbo, a tuším aj olejové čerpadlo a pár prkotín + najvýznamnejšia zmena, že má aj dodatočné nepriame vstrekovanie paliva.
Napsal: 07 led 2016, 22:05
od Andre
Taky jsem se dostal k 2,0TFSI, docela mě to lákalo. Je to A3 4x4 DSG, motor CCZA, 150tkm najeto.
Člověk si na to musí trochu zvyknout, ze začátku mi taky přišlo, že to moc nejede, ale po těch TDIčkách se musí mozek přeprogramovat na ty otáčky, prostě kde TDI končí tak tohle chytá teprve druhý dech.
Jako nemůžu říct, že by to nejelo, těch 200HP je tam určitě v plný síle.
Teď tomu ještě vychytávám nějaký mouchy, udělám pořádný servis a pak nějaký ten SW, možná i turbo. Co jsem zatím koukal, tak jen SW se z toho dají dostat celkem slušný čísla. A v DP se tváří, že se s tím umí poprat
Mám ale dilema s rozvodama, tohle už je komplet na řetězech. Všude po netu se řeší TSI a skočený rozvody, ale nečetl jsem o nikom s dvoulitrem. Taky jsem nikde nenašel interval pro výměnu rozvodů a na "celoživotnost" nevěřím.
Motor jde krásně, za tepla i za studena si jen ševelí, po startu je slyšet velmi krátce a tlumeně rozvod, ale to je myslím vlastnost všech řetězových rozvodů. Tak pořád nevím jestli vyměnit, nebo zatím neřešit.
Napsal: 08 led 2016, 07:29
od Ladas
řetěz rovnou udělej měl jsem tu tenhle motor v oct2RS face a v zatím co se dělalo tak v 60 turbo je tam IHI takže se nepodíváš proč hučí díky super konstrukci a v 100 řetězy včetně nastavovače vačky ten řetízek na psa se vytahal tak že to chrastilo o ten plechový dekl rozvodů jinak jinak když budeš chtít vědět proč nastavovač klidně napiš jinak výkon z toho jde taky to zase řešil kamarád má tam K04 a nějaký hlouposti a jede to
Napsal: 08 led 2016, 09:02
od PetrSs
Trysky,turbo,pal.pumpa,sání,výfuk,S3 cooler.. nějakej takovej ten základ do cca 300k bych se nebál
Napsal: 08 led 2016, 17:24
od Andre
Ladas píše:řetěz rovnou udělej měl jsem tu tenhle motor v oct2RS face a v zatím co se dělalo tak v 60 turbo je tam IHI takže se nepodíváš proč hučí díky super konstrukci a v 100 řetězy včetně nastavovače vačky ten řetízek na psa se vytahal tak že to chrastilo o ten plechový dekl rozvodů jinak jinak když budeš chtít vědět proč nastavovač klidně napiš jinak výkon z toho jde taky to zase řešil kamarád má tam K04 a nějaký hlouposti a jede to
Dávali se tam IHI i Káčka, ale řešený (pro kontrolu) jsou obě stejně blbě. Oni ty turba vydrží mechanicky hodně, ale zabíjí je ten přepouštěcí ventil, resp. prasklá membrána v něm - to tady občas řešíme.
Rozvody pořeším, s nastavovačem se rád nechám poučit, jsou to pro mě zatím neprobádané vody. Koukal jsem, že je na něj třeba spešl klíč.
Napsal: 08 led 2016, 18:09
od Felipe
Mohu se zeptat za kolik se dá s 300hp jezdit? Myslím jízdu v provozu ale krapet rychlejší. Ne tedy okruh. V 2.0TSI.
Napsal: 08 led 2016, 22:10
od Ladas
na nastavovači se "ojede" modul zubu uvidíš to jak budeš mít kulatinu a nový a starý na porovnání tak hloubka bude jinak už podle oka
jinak dá se s tím jet rozum za 7,5 nebo za 25 (340hp Leon cupra)