Mají prosím motory 1,4 TDI z FII DPF kolem r. 2008?
kody:
51kW BNM
59kW BNV
BMS
Jsou tyto motory (hlavně BNM) poruchové?
Moc díky za nasměrování a reference...
Kody motoru 1,4 TDI vs. DPF, poruchy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
1.4 tdi BNV som menil retaz, napinak vyvazovaku pri cca 250 000km, koli tomu, ze som nasiel take rady. U mna to bolo este uplne v pohode, retaz nevytahana, sponovak osuchany malo, myslim, ze by este to vydrzalo min. 200 000 km bez obavy, ale uz ked bolo kupene, tak som vymenil. Problem to je asi u stocenych kilometrov, kde sa nevedia kilometre. Ale to plati aj o inych veciach. Momentalne ma fabia takmer 300 000 km a okrem rozvodov, sucasti toho vyvazovaka a chcipacej klapky sa nemuselo nic menit. Myslim, ze aj vaha vzduchu tam je este z fabriky, proste motor bez zasahu. Napisem bonus - podvozok taktiez este z fabriky okrem lavej tycky riadenia, ktora sa menila asi pri 130 000 km, no a loziska kolies pravidelne po 150 000 km, predne a aj zadne. Inak len filtre, oleje, brzdy. Joj, ano, este prevodovka a svetlomety, kedze uz boli vysvietene a zadne tlmice, ale to bola zbytocnost. Osobne na BNV nedam dopustit, uz davno mal byt z domu prec, mne je ho luto, lebo sluzi skvelo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0