Stránka 1 z 2

Alhambra 2,0 Benzín

Napsal: 01 pro 2015, 16:25
od octaviaagr
Ahoj, vím že to nepatři do tehle kategorie ale potřeboval bych rychlou pomoc.
řesím tatovy sharana 2,0 Benzin ADY vymenil se palec rozdělovače svičky a víčko v jednom zatim nejmenovaným servisu a od te doby auto nejede dusí se jako by se uchlastávalo. měl sem podezření na kabely tak se jeste prohodily kabely ale stale nic :(

Vag píše 00515 - Halluv snímač G40

na fotkach přikladam jak jsou zapojené kabely do rozdělovače očísloval sem to tak jak to mam dle valcu bráno 1 valec u rozvodů

Ryska na palci sedí s ryskou na tele rozdelovače z od toho jsem dle "jak na to" usoudil že tam má být první válec

Díky za jaký koliv nápad
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 01 pro 2015, 17:14
od slovacek.milos
ono to spíš vypadá na potočený rozdělovač, jenže na to musíš mít stroboskop, ve vagu zapneš program který zenemožní řídit předstih a pak si ho podle stroboskopu našteluješ na potřebné místo otáčením rozdělovače, helák je v rozdělovači,

rychlá rada že si očmárneš rozdělovač a zkusíš pootáček doleva přidáváš doprava umíráš, než povolíš rozdělovač tak mrkni jestli tam není otlačené viditělné místo že bys zrovna potočil tak kde byl původně a utáhl, ty vidle vo ho přitláčí kledně sdělej a mrkni,

jinak po chloupkách přidávej a jezdi, kakoliv vrátíš na očmárlé místo

a s rozvodama se nehýbalo?

Napsal: 01 pro 2015, 17:27
od kubima
Miloš má pravdu jenom než to rozděláš koukni na šrouby kolem rozdělovače a tak celkově na špínu, jestli s tím bylo hejbáno.. Podle toho co píšeš že dělali není důvod ten předstih rozhodit. Ale třeba se na tom někdo vyučil.
Může bejt cívka na odchodu chce se podívat jestli nevynechává zapalování. Vag je na to marnej u tohodle modelu takže kapacitní kleště a osciloskop na sekundár a máš jasno.

Napsal: 01 pro 2015, 17:39
od octaviaagr
s rozdelovačem nikdo nehybal :( objednal jsem ten snimač otáček co je za olejovým filtrem a objednam teda jeste i cívku a zkusim ji .( s rozvodama se taky nic nedelalo

Napsal: 01 pro 2015, 17:49
od octaviaagr
Pa ty kabely mám správně?

Napsal: 01 pro 2015, 18:18
od uiqjirka
Vag píše 00515 - Halluv snímač G40
Hlavne pozor, jen doplnim, pokud delas vypis pameti při zaplem zapalovani a motor stoji, tak vypis Hallova snimace není chybou.

Napsal: 01 pro 2015, 18:19
od octaviaagr
je normálně uloženej v pameti zavad

Napsal: 01 pro 2015, 18:22
od uiqjirka
I při bezicim motoru?Pri stojicim motoru je normalni, ze je v zavade.

Napsal: 01 pro 2015, 18:27
od slovacek.milos
umíš něco víc jak pamět závad? co třeba si najít blok měřených hodnot okno s předstihem jestli tam vůbec nějaký předstih je, pojezdit jaká je hodnota když akcereluješ ? co kyslíková sonda ? třeb ti odešel vstřik cáká a řj podle sondy ubírá palivo :?

Napsal: 01 pro 2015, 19:00
od karel4
S tím rozdělovačem je to jednoduché,klika na značku,rozdělovač palec na značku hotovo.Píše chybu signál mimo toleranci,tak je o nutné nastavit.

Napsal: 01 pro 2015, 19:10
od octaviaagr
karel4 píše:S tím rozdělovačem je to jednoduché,klika na značku,rozdělovač palec na značku hotovo.Píše chybu signál mimo toleranci,tak je o nutné nastavit.
Super to je slovo do pranice dík zítra zkusím ✌ To znamená ze by to skočilo o Zoubek?

Napsal: 01 pro 2015, 19:30
od slovacek.milos
nahoře rozvodové kolo je na dvanácté hodině ryska a na kole ryska

dole na řemenici je ryska a na dvanácté hodině šipka

nastav to na ty rysky a pak se mrkni kam ukazuje střed palce ;)

Napsal: 01 pro 2015, 19:31
od octaviaagr
slovacek.milos píše:nahoře rozvodové kolo je na dvanácté hodině ryska a na kole ryska

dole na řemenici je ryska a na dvanácté hodině šipka

nastav to na ty rysky a pak se mrkni kam ukazuje střed palce ;)
Díky

Napsal: 02 pro 2015, 11:08
od octaviaagr
Tak je to skočený o 4 zuby :( čekam na novou rozvodovou sadu a snad to pojede .) jinak na vačce je mi to jasny tam jsou zářezy ale na klice neni nic díra na převodovce abych koukl na rysku na setrváku není taky takže sem našel na 1 válci HÚ a rozdělovač dám na rysku a snad to bude dobrý

Napsal: 02 pro 2015, 12:43
od slovacek.milos
za řemenicí co je na klice je šipka na plechu na dvanácté hodině a

na řemenici rysečka

znal jsem jeden takový motor když si chtěl předjíždět tak se motor rozcukal a nechtěl táhnout, prostě si se musel pozvolně rozjet pak ok, jak jsi dupl na plyn špatně

dělal to rozvodový řemen ten vlál a napínal se jen odstředivou silou :o, nikdo na to nemohl přijít co tomu, ale rozvody neskočili, po výměně rozvodů motor opět obživl ;)