Stránka 1 z 2
Netěsnost vstřiku
Napsal: 03 pro 2015, 17:18
od Hromy22
Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
Re: Netěsnost vstřiku
Napsal: 03 pro 2015, 18:47
od slovacek.milos
Hromy22 píše:Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
co třeba zkusit opraváře čerpadel

Napsal: 03 pro 2015, 18:59
od Vici
Nebo foresta

Napsal: 05 pro 2015, 06:32
od martas.belka
tak jí zkus vyžíhat
Napsal: 05 pro 2015, 09:15
od slovacek.milos
martas.belka píše:tak jí zkus vyžíhat
zkus

toby snad měl každý kdo něco takového dělá vědět
Re: Netěsnost vstřiku
Napsal: 05 pro 2015, 09:50
od Tomas.cz
Hromy22 píše:Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
Podložka těsní tlak ze spalováku, tobě bude podtékat nafta kolem závitu matice trysky.
Jednou jsem to řešil a pomohlo mě vyměnit podložku přímo ve vstřikovači, je to hned pod tryskou, koukají z ní kolíčky na aretaci polohy trysky.
Asi byla nějaká vyžraná či co a ronila přes ní nafta.
Napsal: 05 pro 2015, 12:43
od Hromy22
slovacek.milos píše:martas.belka píše:tak jí zkus vyžíhat
zkus

toby snad měl každý kdo něco takového dělá vědět
Co tady zkoušíš ?

Uklidníme se...
Tomas.cz: Díky v pondělí stím jedu ke známému do Diesel servisu. Kde mi právě nastavoval jiné otvírací tlaky.
Napsal: 05 pro 2015, 13:06
od geo
Asi jsem debil ale taky nežíhám novou podložku určenou pod vstřk max zafrézuju dosedací plochu a nemám problém.Naposled jsem žíhal na učnáku do detvana ale to byla ještě měď dneska už jsou jak bláto od výroby.
Napsal: 05 pro 2015, 19:04
od favo
To jsme dva, mě by ani nenapadlo tepelně upravovat originál díl.
Předpokládl bych že jej výrobce vyrobil a nachystal tak aby se dal okamžitě použít.
Když jsem měnil vstřikovač, tak jsem jen vytáhl podložku z pytlíku, vyčistil vstřik a nasadil místo původní a vše složil.
V práci žíhám akorát měděný trubičky který často ohýbám dle potřeby.
Napsal: 05 pro 2015, 20:29
od Hromy22
Přesně tak, já jsem zkoušel měnit podložku 2x a nepomohlo to. Je možný že mám moc vybroušený sedlo (od rovnání plochy) v hlavě a že ta podložka je slabá ? Nebo to může opravdu téct kolem matice co drží trysku ? Kolem trubiček to není.
Napsal: 05 pro 2015, 20:42
od geo
Stříkni tam jarovou vodu když nevíš pokud je to pod vstřikem tak to bude vidět.
Napsal: 05 pro 2015, 20:58
od Biimbo
Asi to není potřeba ale od 7let co jsem chodil pomáhat tátovi na dílnu opravovat náklaďáky, jsem se spoustu věcí naučil a vždycky všechny měděný podložky žíhal. Na vzduch,hydrauliku,spojku, motor i olej zátky. Tak to žíhám na osobákách i náklaďákách.
Napsal: 05 pro 2015, 22:11
od toefuk
zalapovat dosadaciu plochu trysky
Napsal: 05 pro 2015, 22:30
od Hromy22
toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
Teď nevím co přesně myslíš ? zalapovat ? Nevím co to znamená.
Napsal: 05 pro 2015, 22:44
od kaad
Já taky měděné podložky nežíhám i když v učňáku jsme se to učili. Zafrézuju dám novou podložku a basta fidli. Drží jak slovo boží. A co se týká výpustných šroubů oleje, tak tam používám hliník. Ale třeba teť když jsem dělal Vito a vytáhnul jsem vstřikovače, tak tam dal někdo pro jistotu po třech podložkách. No jsou i takoví machři.