Stránka 1 z 2
Zvyseni vykonu pomoci jinejch trysek....dotaz
Napsal: 15 srp 2007, 17:21
od iconek
Ahoj vsichni pritomni na foru.mel bych dotaz.mam golfika 3 1,9 tdi 66 kw kod motoru 1Z rok vyroby 96.prej tam je nejakej novejsi typ tohoto motoru.Ale to je vedlejši.ziskal sem trysky z vw sharan,kod motoru AHF ....nebo AFN?si ted nejsem jistej.ma to vykon 81 KW.... a čerpadlo,vse plne funkční.nechal sem dnes trysky premerit a seridit zda neukapavaj a chtel bych je namontovat na myho glofika.zvysi se mi nejak vykon motoru?chtel jsem ho puvodne precipovat ale vzhledem na najety kilaky....283tisic....mi to nedoporucovali.budu moc vdecen za kazdou vasi rady.na jednom foru rikaj ze ziskam 15-17 kw vykonu bez dalsich uprav.....jinde ze to vubec nepomuze......tak sam nevim
Napsal: 15 srp 2007, 17:50
od syncon
Napsal: 15 srp 2007, 21:05
od Kec
Neboj, trysky tam dej pokud jsou dobrý a jsou z 81kw tak ti to rozhodně pomůže. Cca 20koní. Čerpadlo měnit nemusíš, teda pokud je to tvoje dobrý. Chipovat 1Z raději ne - slabý písty.
Napsal: 15 srp 2007, 22:21
od Vecernicek
z toho dokumentu vyplynulo že pak musim zasáhnout do ECU

Napsal: 15 srp 2007, 23:13
od Huml
nemusíš nebo málokdy

Napsal: 16 srp 2007, 04:55
od iconek
Ok.dnes by mi je mel prinyst ze serizeni tak v patek je tam skusim namontovat.jen sem se chtel ujistit jestli tim neco neposeru.....na cip se vyprdnu,nedoporucilo mi jej vice lidí.nemam auticko na zavodění ale opravdu 66 kw je na kombika malo tak sem hledal zpusob jak vykon trochu navyšit.čerpadlo menit nebudu,to ktery sem ziskal necham casem zkontrolovat a uschovam si jej pro strejčka příhodu.
VAG ma kolega v praci tak pokud by se muselo neco prepisovat v jednotce neni problem....
kluci dik za rady.tomas
Napsal: 16 srp 2007, 22:39
od iconek
Jeste prosim vsechny znaly tady,delal sem rozvody a nevime presne kolik mam nastavit predvstrik....dekuji
trysky sem dneska nevyzved....musel sem jet pro auta do nemecka,zejtra si pro ne zajedu.dik za vase info.s pozdravem tomas
Napsal: 17 srp 2007, 16:53
od tomáš karbus
jestli nemáš diagnostiku tak tam dej sedm desetin a je to
Napsal: 17 srp 2007, 17:40
od iconek
V pondeli mi priveze kolega z prace VAGečko a budou hotovy ty vstrikovace,nejak nestihal se mi na ne podivat.nebyl sem v praci tak mu je predaval kolega a oznamil mu co s nimi zamyslim a dostalo se mu odpovedi že prej vymena trysek mi nepomuže,muselo by se prej neco províst s čerpadlem tak nevim kde je pravda...ja osobne si myslim ze pokud motoru dam vstrikovace ze silnejsi verze melo by se to zmenit k lepsimu co se tyče vykonu a tady na foru jste me v tom podporili.....
K tomu predvstriku....BOSCH co mame u nas v praci to prej neumi zmerit,skusim k tomu pripojit ten VAG a podle toho se pokusime zjistit presnou hodnotu ktera tam ted je a pripadne to poladit...
Kazdopadne moc diky vsem za rady a trpelivost....
s pozdravem tomáš
Napsal: 22 srp 2007, 08:50
od iconek
tak jsme vcera na VAGu nastavili predvstrik a motor se docela utisil....dekuji za info
a jeste k tem tryskam.....bylo mi receno ze si nejak nepomuzu vymenou za silnejsi trysky.....prosim reknete mi,kde je pravda?
zejtra mi je priveze serizeny a skontrolovany jestli nekapou,nejak nemel cas.....
Napsal: 22 srp 2007, 19:04
od Huml
buď v klidu, pomůžeš si, uvidíš sám až je tam dáš
Napsal: 22 srp 2007, 19:26
od iconek
jo tak ja to zejtra zkusim naomntuju tam ty vstrikovace a uvidime......jsem s tim mozna otravnej ale bylo mi receno ze si nijak nepomuzu,prej vyssi oteviraci tlaky mi cerpadlo neda,prej to pojede stejne mozna i hur.....ale ja verim vam tady na foru,vsak co....maximalne dam po par kilometrech moje puvodni vstriky nazpatek...

a tyhle schovam na potom vcetne cerpadla...
co se tyce toho predvstriku,lita mi to v rozmezi 58-62....mereno VAGem,myslim ze to je v norme,co vy na to pane HUML?
jen nevim presne jak nastavit v pripade potreby ten EGR ventil aby poustel vic vzduchu a jak zmenit mnozstvi vstrikovany davky....nejak sem nemohl dohledat ty hodnoty ktery jsem vycetl z navodu viz odkaz v mym tematu,vymena trysek .pdf.....
mam VAG IHR 304.0
Napsal: 22 srp 2007, 19:29
od Fantik
Myslim že ty svoje trysky tam už vrátit nebudeš chtít.

Napsal: 22 srp 2007, 20:47
od Huml
58-62 je trochu víc, ale budiš, jinak k těm vstřikům, nejedná se o vyšší tlaky, ale množství nafty, který ti ty vstřiky dodají do motoru

Napsal: 22 srp 2007, 20:57
od iconek
tak ja to zejtra poladim na tech 55 jo?,teda aspon takhle mi to nekdo poradil.....nebo jinak...mas nejakou presnou hodnotu?diky za info
jeste k tem vstrikum.....pokusim se nejak dostat k nastaveni mnozstvi vstrikovanyho paliva at vim kolik tam presne mam,pokud si nebudu vedet rady hned sem tady nazpet...

moc diky za veskery informace.s pozdravem a pranim hezky noci iconek