Stránka 1 z 1
Mercedes Vito 112CDI ostrý zvuk motoru
Napsal: 21 pro 2015, 10:35
od motolaco
Zdravím, potreboval by som poradiť.
Mám vito 112cdi 90kw, auto má už od kúpi strašne divný zvuk motora. Úplne iný ako iné vitá. Môj motor je celkovo hlučnejší. Čo ma však trápi je také klepkanie či cvakanie počas jazdy. Hlavne pri takom jemnejšom plyne(udržiavaní rýchlosti) to dosť hlasno cvaká, či klepká. Keď uberem stíchne to úplne, keď akcelerujem tak je to tiež takmer OK.Proste ten zvuk sa mení v závislosti od zaťaženia motora. Ináč auto má výborný výkon, spotrebu primeranú a štartuje na otočenie aj pri -10. Síce ráno trocha podymí a smrdí kým sa neohreje ale má už 370000km(motor ale bez kvapky úniku oleja, turbo pôvodné) Vstreky boli menené pred asi 50000km, ako auto šlo pred tým neviem. Ja som na aute už najazdil asi 40000km a stále je to rovnaké. Auto dosť využívam na dlhé trasy takže by som to už rád vyriešil, len neviem čím začať. Diagnostika čistá.
Ďakujem
Napsal: 21 pro 2015, 21:03
od slovacek.milos
je to hledání
zkus třeba vytáhnout jeden vstřik zjistit zda tam vůbec patří, sdělej těsnění vstřiku a změř mikrometrem,
už jen pár desetin na tloušce může být problém, těsnění umí podstatně změnit zvuk motoru to ti dohledají v bošu podle čísla vstřiku
Napsal: 22 pro 2015, 18:55
od motolaco
slovacek.milos píše:je to hledání
zkus třeba vytáhnout jeden vstřik zjistit zda tam vůbec patří, sdělej těsnění vstřiku a změř mikrometrem,
už jen pár desetin na tloušce může být problém, těsnění umí podstatně změnit zvuk motoru to ti dohledají v bošu podle čísla vstřiku
No asi budem musieť pozreť na tie vstreky.....tiež sa mi to vidí na problém so vstrekovaním, keďže ten zvuk zavisí od zaťaženia motoru....
Takže je dóležité aby bola správna hrúbka toho medeného tesnenia?
Ďakujem
Napsal: 22 pro 2015, 18:58
od motolaco
Rozmýšlal som či by to nemohli robiť aj hydroštely, prípadne rozvodová reťaz......
Napsal: 22 pro 2015, 18:59
od UchoTD
pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Napsal: 22 pro 2015, 20:21
od motolaco
UchoTD píše:pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Pozrem na to zajtra....kamarát má diagnostiku. a ak je vysoký, o to znamená?
Napsal: 23 pro 2015, 08:09
od slovacek.milos
motolaco píše:slovacek.milos píše:
Takže je dóležité aby bola správna hrúbka toho medeného tesnenia?
Ďakujem
je to kus od kusu u některého motoru to vliv nemá, u některého motoru 10 setin podstatně změní tvrdost chodu, tak raději co jsem psal, do bošu a zjistit co tam patří
Napsal: 23 pro 2015, 08:57
od UchoTD
motolaco píše:UchoTD píše:pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Pozrem na to zajtra....kamarát má diagnostiku. a ak je vysoký, o to znamená?
regulator tlaku,mal by byt vzadu na raily,nezdochyna auto sporadicky?
Napsal: 23 pro 2015, 10:17
od slovacek.milos
nezdochýná to chytne na drba a klepec,
stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
Napsal: 23 pro 2015, 15:17
od motolaco
slovacek.milos píše:nezdochýná to chytne na drba a klepec,
stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
Ale mne to štartuje bez problémov a nezdochýňa. Akurát na voľnobehu mi auto dakedy nejde vytočiť nad 3000otáčok. Počas jazdy bez problému.
Diag je čistá bez závady.
Napsal: 23 pro 2015, 15:22
od geo
Cr by na volnoběh vytočit nad 3000ot jít nemělo kvůli omezení kouřivosti.
Napsal: 24 pro 2015, 09:59
od motolaco
Ako by som zistil aké čislo vstrekov by som tam mal mať? Viete to dakdo zistiť podľa VIN čísla?
Napsal: 24 pro 2015, 10:09
od slovacek.milos
motolaco píše:Ako by som zistil aké čislo vstrekov by som tam mal mať? Viete to dakdo zistiť podľa VIN čísla?
žádní vin musíš vstřik vydělat
Napsal: 24 pro 2015, 10:55
od motolaco
no veď to chápem, ale podľa čoho porovnám či číslo vstreku čo vytiahnem?
Napsal: 24 pro 2015, 14:03
od slovacek.milos
motolaco píše:no veď to chápem, ale podľa čoho porovnám či číslo vstreku čo vytiahnem?
vstřik zanešeš do boše tam na to mají tabulky