Stránka 1 z 2
oII 1.6tdi cay kovové šponky v naft. filtu
Napsal: 29 pro 2015, 10:44
od Domecek
Ahoj kluci, oII1.6 TDI chtěl jsem měnit mimo jiné naftovej filtr a na jeho vrchní části jsou kovové šponky, blíží se smrt čerpadla a vstřiků? Díky za názory
Napsal: 29 pro 2015, 10:47
od roman1648
kterýkoliv HDi když rozdělám ten kotlík na naftovej filtr tak je tam trochu zlato...a auta jezdí takže zatím asi nepanikařit, starty OK ?
Napsal: 29 pro 2015, 11:02
od Domecek
starty ok, ale pán je z toho trochu nervozní.
Napsal: 29 pro 2015, 11:05
od roman1648
najeto kolik ?
at tankuje "dobrou" naftu a leje VIF...víc pro to neudělá
Napsal: 29 pro 2015, 11:07
od slovacek.milos
mi jeden vprávěl že ty šponky se umí prostřílet filtrem a zrušit vstřik, že ty šponky se dají najít mikroskopem ve filtru, ale takové co vidíš neplechu nenadělají, tak nepodcenovat výměnu paliváku, čas i značku,
Napsal: 29 pro 2015, 11:22
od Domecek
najeto 180 000
Napsal: 29 pro 2015, 11:30
od UchoTD
každe jedno auto to má..už aj skôr ako pri 180 000,kludne pri 80..opotrebuvaju sa tie čerpadlá..CP4 je tym známe..
na každe čerpadlo raz príde..sú vyrábané doslova, dopísmena z hovna..
Napsal: 29 pro 2015, 11:32
od Domecek
koupil to v auto esa a má to 2 měsíce, najel 1500 km a myslel to dobře a chtěl udělat filtry a oleje, teď ale nevíme co dál? Zastaví se to nezastaví se to a kdy? to nikdo neví

Napsal: 29 pro 2015, 11:39
od slovacek.milos
Domecek píše:koupil to v auto esa a má to 2 měsíce, najel 1500 km a myslel to dobře a chtěl udělat filtry a oleje, teď ale nevíme co dál? Zastaví se to nezastaví se to a kdy? to nikdo neví

neřeš, řekni mu že dobře koupil auto je nesmrtelné, vše bude ok, na internetu to potvrdili,
Napsal: 29 pro 2015, 11:40
od UchoTD
čo mi vravelia ludia z autorizaku,na embečke až tak čerpadla neodchadzaju aj ked sú špony..za to na audi a VW pravidelne...

Napsal: 29 pro 2015, 11:57
od amater
Na jednom z poslednych skoleni CR nas pani z Boschu upozornovali na castu chybu pri vymene paliv. filtra a to ze sa da novy a startovanim odvzdusnuje.... Stare cerpadla to daju bez problemov ale tieto nove su vraj naozaj z hovna a moze ich to zabit.... Takze vzdy pri vymene natiahnut naftu do filtra. Inak vraj sa to prejavi tak ze auto v pohode ide este trebars 5tis km a potom klakne cerpadlo....
Napsal: 29 pro 2015, 19:15
od Rolan
V CAY sice není Bosch, ale s tím odvzdušněním máš pravdu, to platí pro všechny systémy.
Nejlíp to po výměně paliváku prohnat čerpadlem v nádrži přes VAG.
Na paliváku bych nešetřil a dával Delphi, propustí 2 µm oproti 4-5 µm u konkurence.
Napsal: 29 pro 2015, 21:04
od Domecek
od kud máš info o tý propustnosti delphi? To zní dobře. Delphi jinak díly taková průměrná kvalita myslím
Napsal: 29 pro 2015, 21:25
od venca.6
Tipoval bych, že něco může být i z komutatoru podavacky.
Já měl 2.0HDI, jednou mi spadla nafta, balónek nebalónek, chytlo to až na sprej. Ve výsledku při další výměně filtru jsem našel sponky taky. Celou dobu maxxmotion a auto zatím jezdí pořád.
Napsal: 29 pro 2015, 21:35
od amater
Rolan píše:V CAY sice není Bosch, ale s tím odvzdušněním máš pravdu, to platí pro všechny systémy.
Nejlíp to po výměně paliváku prohnat čerpadlem v nádrži přes VAG.
Na paliváku bych nešetřil a dával Delphi, propustí 2 µm oproti 4-5 µm u konkurence.
Jasne ze to plati pre vsetky..... Vsetci setria rovnako .... Bohuzel

inak ta info o filtroch delphi je fakt zaujimava.... Je to nejako podlozene?