úprava AGR - komponenty

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

úprava AGR - komponenty

Příspěvek od kiklop32 »

Zdravím,

poprosil bych o konzultaci :)

Mám původně AGR, teď mám spodek ASZ + hlavu SDi.
Vstřiky mám S764 ( má cenu dávat jiné vstřikovače než origo AGR? )
Turbo TSD-B180 a 12mm hlavu. FMIC Avia - kvůli místu, podavačka v nádrži. ARL sání, EGR + Kat off.

Limit tohoto by mohl 170 - 180Hp nebo?

Když už se k tomu konečně dostanu mělo by něco cenu vyměnit? Třeba dát trysky R520 nebo jde ještě něco udělat s turbem aby tlačilo víc? Případně už jsem koukal i na 14mm hlavy.

Limit bych viděl asi turbo, protože se mi nechce zastavovat 1756 atp.
Cokoliv co Vás napadne udělat když už to bude venku uvítám.

Díky

Prosím brzdy a podvozek jsou mi jasný a že jsou to vyhozený prachy do starého auta vím :)

Všem děkuji
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 21:40

Příspěvek od STEAK »

K tomu turbo co má strop 180 koní bych nechal klidne origo 10 hlavu i origo agr motor jen powerplusy cooler spojku soft.... 180 koni je nic
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

první asi co udělat pokud nemáš tak spojku pořešit 228 HDS jednohmota s VR6 nebo performance přítlačákem nebo 240 mm, avia cooler s plast boky je tak do 2 baru max ještě s trochou optimizmu :) 12mm hlava je dostačující si myslím trysky RACE 520
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

STEAK píše:K tomu turbo co má strop 180 koní bych nechal klidne origo 10 hlavu i origo agr motor jen powerplusy cooler spojku soft.... 180 koni je nic
12mm mám právě už doma, takže tam půjde.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Qxkiller píše:první asi co udělat pokud nemáš tak spojku pořešit 228 HDS jednohmota s VR6 nebo performance přítlačákem nebo 240 mm, avia cooler s plast boky je tak do 2 baru max ještě s trochou optimizmu :) 12mm hlava je dostačující si myslím trysky RACE 520
Spojku samozřejmě mám.
Coolery mám dva, tak přemýšlím, že bych jeden nechal pro jistotu převařit.


Spíš mi jde o to, co je limitem v této sestavě. Řekl bych turbo? Dá se dnes toto turbo ještě upravit aby zvládlo víc?

Jaký význam by měla výměna trysek za PP nebo Race? A také 12mm proti 14mm.

Všem díky.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

limit jsou vstřiky a turbo to je tak +- stejně
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

limit je určitě turbo už podle jeho označení (neni tam ta číslovka ze srandy)
S764 - max tak cca 170 spíš mín bych viděl
PP764- s 12mm a podavačkou a dávkou optimizmu 190 ale bylo tu i snad 210 ale to kouzlil s čerpadlem Holz-TDI
Race 520- řek bych že 230-240 max úprava co jsem viděl byla asi 260, u těchto trysek bych viděl hlavní výhodu že ti líp podrží krouták ve vysokejch
osobně by se mi líbila kombinace 12mm+holz magic R520 FB a podavačka a k tomu GTB2266VKLR + pořádnej f-mic naladit tak na 220 - 230 cca víc stejně na předokolu neni třeba - takovej graf by mě zajímal
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Já myslel, že Holz předělává na mechaniku nebo?

Do 2266 bych jít moc nechtěl, tu 180 mám doma nepoužitou, takže prodat a kupovat, navíc musím mít výstup jako dělitelné VA. A byl bych radši, kdyby to nabíhalo taky dole.

S FMIC bych maximálně převařil boky, protože se tam nic jiného pořádně ( čistě ) nevejde.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“