Peugeot Partner 2,0 HDI rok 2003 nejde naštartovať.Vyriešené
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02 lis 2014, 16:41
- Bydliště: stred 308
Peugeot Partner 2,0 HDI rok 2003 nejde naštartovať.Vyriešené
Ahojte nevie niekto poradiť, nejde naštartovať točí a niekedy odpáli a tvári sa akoby bolo málo nafty ale je dosť. Ale keď mu nastriekam pri štartovaní do sania brzdového čističa tak niekedy chytí aj ide pekne čisto ale ako náhle mu pridám tak okamžite zhasne. Zas ho musím naštartovať iba s čističom.Už som zablendoval aj EGR aj som vymenil snímač na kluke čo písal počitač ale stále to isté.Ide ma už jebnuť s toho auta mať Francuza je asi za trest. Ďakujem. Tak je to konečne hotové bola prasknutá trubka na obale palivového filtra a tadiaľ prisávalo vzduch namiesto nafty, lebo vstrekovanie Siemens nemá palivové čerpadlo v nádrži a naftu si ťahá samo vstrekovacie čerpadlo.Ďakujem všetkým za rady.
Naposledy upravil(a) dano1000rr dne 24 led 2016, 20:57, celkem upraveno 1 x.
A DRV ventil jsi zkoušel? Čerpadlo v nádrži běží?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02 lis 2014, 16:41
- Bydliště: stred 308
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02 lis 2014, 16:41
- Bydliště: stred 308
Ahoj dal som to bratovi je mechanik tak uvidím čo. Tiež sa mi zdá ako si písal že oni majú tie diagn. iba na mazanie a nie na čítanie.Keby to bolo pojazdné aspoň trochu tak by som zbehol do B.Bystrice k tebe lebo vidím že tomu rozumieš. Dík.vladosr píše:daj si merane hodnoty a hned vies na com si....
jestli to má jen balonek tak je to vstrikování Siemens
problém může být ve vysokotlakém čerpadle,regulátoru na čerpadle, čidle na railu,vstřikách
chce to nejlíp diag PPO ( Peugeot Plane Office ) a v měřených hodnotách omrknout parametry, hodnoty když to zhasne atd
zkus na zkoušku odpojit čidlo na railu
uvědomte si že jsou to jedny z prvních CR a ty komponenty jsou vesměs původní, ty auta mají za těch 15 let naběháno pul mega, ono to nevydrží bez máknutí věčně..
problém může být ve vysokotlakém čerpadle,regulátoru na čerpadle, čidle na railu,vstřikách
chce to nejlíp diag PPO ( Peugeot Plane Office ) a v měřených hodnotách omrknout parametry, hodnoty když to zhasne atd
zkus na zkoušku odpojit čidlo na railu
uvědomte si že jsou to jedny z prvních CR a ty komponenty jsou vesměs původní, ty auta mají za těch 15 let naběháno pul mega, ono to nevydrží bez máknutí věčně..