Stránka 1 z 1
Peugeot Partner 2,0 HDI rok 2003 nejde naštartovať.Vyriešené
Napsal: 10 led 2016, 18:57
od dano1000rr
Ahojte nevie niekto poradiť, nejde naštartovať točí a niekedy odpáli a tvári sa akoby bolo málo nafty ale je dosť. Ale keď mu nastriekam pri štartovaní do sania brzdového čističa tak niekedy chytí aj ide pekne čisto ale ako náhle mu pridám tak okamžite zhasne. Zas ho musím naštartovať iba s čističom.Už som zablendoval aj EGR aj som vymenil snímač na kluke čo písal počitač ale stále to isté.Ide ma už jebnuť s toho auta mať Francuza je asi za trest. Ďakujem. Tak je to konečne hotové bola prasknutá trubka na obale palivového filtra a tadiaľ prisávalo vzduch namiesto nafty, lebo vstrekovanie Siemens nemá palivové čerpadlo v nádrži a naftu si ťahá samo vstrekovacie čerpadlo.Ďakujem všetkým za rady.
Napsal: 10 led 2016, 19:06
od amater
Nazaciatok na prepady hadicky a uvidis ci nebude niektora tlacit do prepadu...
Napsal: 10 led 2016, 19:14
od geo
Nevím proč by ti mělo jebnout spíš si něco přečti o vstřikování cr.Poslední dobou si zde každej stěžuje že francouz je na hovno fodr už vůbec itala nebrat a vw podvádí a nejvíc závad si udélá svejma pokusama majitel protože neví co děla.Neber to osobně trochu jsem si musel ulevit.

Napsal: 10 led 2016, 19:20
od vladosr
daj si merane hodnoty a hned vies na com si....
Napsal: 10 led 2016, 22:56
od HonzaXM
A DRV ventil jsi zkoušel? Čerpadlo v nádrži běží?
Napsal: 12 led 2016, 00:18
od dano1000rr
HonzaXM píše:A DRV ventil jsi zkoušel? Čerpadlo v nádrži běží?
Ahoj auto má iba balonik tak to asi čerpadlo v nadrži nemá a ten DRV ventil ako zistim či je ok.Dík.
Napsal: 12 led 2016, 00:30
od dano1000rr
vladosr píše:daj si merane hodnoty a hned vies na com si....
Ahoj dal som to bratovi je mechanik tak uvidím čo. Tiež sa mi zdá ako si písal že oni majú tie diagn. iba na mazanie a nie na čítanie.Keby to bolo pojazdné aspoň trochu tak by som zbehol do B.Bystrice k tebe lebo vidím že tomu rozumieš. Dík.
Napsal: 13 led 2016, 12:57
od roman1648
jestli to má jen balonek tak je to vstrikování Siemens
problém může být ve vysokotlakém čerpadle,regulátoru na čerpadle, čidle na railu,vstřikách
chce to nejlíp diag PPO ( Peugeot Plane Office ) a v měřených hodnotách omrknout parametry, hodnoty když to zhasne atd
zkus na zkoušku odpojit čidlo na railu
uvědomte si že jsou to jedny z prvních CR a ty komponenty jsou vesměs původní, ty auta mají za těch 15 let naběháno pul mega, ono to nevydrží bez máknutí věčně..