VAG + KKL = problem

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OndraGTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 26 úno 2010, 12:42
Odpovědi: 0

VAG + KKL = problem

Příspěvek od OndraGTD »

zravim, mam problem. Koupil jsem si levny kabel KKL na zakladni diagnostiku. Kabel s diagnostikou ( VAG 307 ) makal v pohode. Vcera jsem menil trysky - s odpojenou baterkou . Dnes jsem chtel mrknout na predvstrik a davku nafty. Nicmene po nastartovani prestala RJ motoru odpovidat. To same budiky neodpovidaji. Vypnu motor, a Vag se bezproblemu hned spoji jak s budiky tak s rj motoru. Zkousel jsem na hodinu odpojit baterku, po startu motoru se pripojim, ale pokud vylezu z rj motoru a vlezu jinam a chci se vratit, uz neodpovida. Setkal se stim nekdo ? Napiste mi ze je to kabelem. Bohuzel nemam moznost zkusit kabel v jinem aute. Diky za odpovedi

Edit : v aute mam origo navigaci, je to oktavka v podpisu, r.v. 2000/8
Škoda Octavia 1.9 TDI -> AHF 81 kW + EGR OFF + KAT OFF + FB RACE 520 + 12 MM + PODAVAČKA + PD SANÍ + FMIC + GTB 1756 VK + SOFT TDIFUN + 312mm + 256mm +RS paket + atd atd
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“