Stránka 1 z 2
EGR ventil - zaslepit či ne?
Napsal: 21 led 2016, 17:22
od Ajbi
Ahoj všem. Přemýšlím, zda na svém Superbu 1.9 TDI 96kw (dále chiptdi) zaslepit EGR ventil nebo ne. Vím, že názory se liší, ale přesto se zeptám na Váš názor. Nehledám nějaké zvýšení výkonu atd. Jen mě zajímá, zda je to prospěšné pro motor nebo to nemá význam. Díky moc za Vaše příspěvky.
Napsal: 21 led 2016, 17:44
od martinsidlo
Má to význam.Použij tlačítko hledat.
Napsal: 21 led 2016, 17:55
od yary1
Hur se to bude ohrivat,vic namahas vahu vzduchu...ale netahas ty sracky zpatky do sani nezasira se to tak.
Napsal: 21 led 2016, 18:12
od UchoTD
nič lepšie som dnes nepočul...viac namáhaš váhu vzduchu

priama úmera,viac ukazuje,viac namáhaš

Napsal: 21 led 2016, 19:07
od frantisek28
Ma to este vyznam riesit?
Kód: Vybrat vše
http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig
Napsal: 21 led 2016, 21:04
od yary1
UchoTD píše:nič lepšie som dnes nepočul...viac namáhaš váhu vzduchu

priama úmera,viac ukazuje,viac namáhaš

Kazdy jsme za exota po svem. Jsem rad ze jsem te pobavil.Asi jsem mel napsat egr a maf off spocitat to jde nic na tom neni.Stravis na tom trochu casu a je to.

Napsal: 21 led 2016, 21:37
od amater
Teda este raz - ako bola myslena ta poznamka s vahou? Nejako som to nepobral.... Diky
Re: EGR ventil - zaslepit či ne?
Napsal: 24 led 2016, 11:51
od dawyd_kl
Ajbi píše:Ahoj všem. Přemýšlím, zda na svém Superbu 1.9 TDI 96kw (dále chiptdi) zaslepit EGR ventil nebo ne. Vím, že názory se liší, ale přesto se zeptám na Váš názor. Nehledám nějaké zvýšení výkonu atd. Jen mě zajímá, zda je to prospěšné pro motor nebo to nemá význam. Díky moc za Vaše příspěvky.
kolega byl ted na emisích s EGR off a vyhodili ho....navíc nebyl první, koho vyhodili s odpojeným EGR...
Napsal: 25 led 2016, 11:07
od rosta tdi
Jo s EGR už to ted bude taky problém.Záleží jestli už to jednotka pozná. Jako já s BMW taky jezdím s odpojeným ,ale před technickou jsem to vždycky připojil,abych neprovokoval kontrolkou
Napsal: 25 led 2016, 11:16
od Source
Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
Napsal: 25 led 2016, 11:48
od jmarek
Takže u mého 1.9tdi ASV z roku 2001 nechám EGR odpojený. Když to jednotka nepozná. Dík za info

Napsal: 25 led 2016, 13:51
od dawyd_kl
Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...
Napsal: 25 led 2016, 13:52
od dawyd_kl
Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...
Napsal: 25 led 2016, 14:05
od jericho-3
Co ti má kdo motor rozebírat? Pokud to splˇnuje kouřivost , tak co je jim do toho? Je to jako vždycky, čecháčkové jsou vyplašení , tak lítají jako blázni, ale postupně to vyčuchne jako pokaždéy..Ono pro techniky, představa, že by si museli vydělávat na vlastní triko opravami a ne buzerováním ostatních, je noční můra..Lepší je se poflakovat, dělat chytrého nadopovaný různými školeními. Když se umažou , mají z toho nervy...A jsou lační po penězích, tak až to okoukají , tak začne zase ojebávání jako dosud.. Chce mi někdo tvrdit, že borci kteří pustili za pár šprdlíků auto z technické , které nebrzdí budou najednou teď sekat dobrotu? Vždyť je to jen byznys, a podle toho to taky dopadne..A ti poserové budou zase buzerovat dědky v naleštěné š 105 , kteří s ní jezdí na hrob babičce ....Vždyť zákon je zákon a jde se za něho schovat..
Napsal: 25 led 2016, 20:20
od amater
dawyd_kl píše:Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...
To si ich musel niecim dobre nas.at, nie? Toto sa mi este nestalo, a bol som teraz s 2003 sice to nieje vw group ale odpojeny egr ma....
Ale hodnoty boli akoby mala Dpf, tak preco by mal technik nieco skumat... Jedine ze by hladal ci som si nahodou nezakonne nenamontoval dpf aby som ich oklamal.... Kazde cudo trva tri dni, ako sa hovori...