EGR ventil - zaslepit či ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 265
- Registrován: 12 bře 2014, 09:14
- Bydliště: Uh. Hradiste
Odpovědi: 0
EGR ventil - zaslepit či ne?
Ahoj všem. Přemýšlím, zda na svém Superbu 1.9 TDI 96kw (dále chiptdi) zaslepit EGR ventil nebo ne. Vím, že názory se liší, ale přesto se zeptám na Váš názor. Nehledám nějaké zvýšení výkonu atd. Jen mě zajímá, zda je to prospěšné pro motor nebo to nemá význam. Díky moc za Vaše příspěvky.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Ma to este vyznam riesit?
Kód: Vybrat vše
http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig
Re: EGR ventil - zaslepit či ne?
kolega byl ted na emisích s EGR off a vyhodili ho....navíc nebyl první, koho vyhodili s odpojeným EGR...Ajbi píše:Ahoj všem. Přemýšlím, zda na svém Superbu 1.9 TDI 96kw (dále chiptdi) zaslepit EGR ventil nebo ne. Vím, že názory se liší, ale přesto se zeptám na Váš názor. Nehledám nějaké zvýšení výkonu atd. Jen mě zajímá, zda je to prospěšné pro motor nebo to nemá význam. Díky moc za Vaše příspěvky.
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 247
- Registrován: 06 led 2008, 19:33
- Bydliště: okr.Svitavy
Odpovědi: 0
Jo s EGR už to ted bude taky problém.Záleží jestli už to jednotka pozná. Jako já s BMW taky jezdím s odpojeným ,ale před technickou jsem to vždycky připojil,abych neprovokoval kontrolkou
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
Co ti má kdo motor rozebírat? Pokud to splˇnuje kouřivost , tak co je jim do toho? Je to jako vždycky, čecháčkové jsou vyplašení , tak lítají jako blázni, ale postupně to vyčuchne jako pokaždéy..Ono pro techniky, představa, že by si museli vydělávat na vlastní triko opravami a ne buzerováním ostatních, je noční můra..Lepší je se poflakovat, dělat chytrého nadopovaný různými školeními. Když se umažou , mají z toho nervy...A jsou lační po penězích, tak až to okoukají , tak začne zase ojebávání jako dosud.. Chce mi někdo tvrdit, že borci kteří pustili za pár šprdlíků auto z technické , které nebrzdí budou najednou teď sekat dobrotu? Vždyť je to jen byznys, a podle toho to taky dopadne..A ti poserové budou zase buzerovat dědky v naleštěné š 105 , kteří s ní jezdí na hrob babičce ....Vždyť zákon je zákon a jde se za něho schovat..
nepropadat panice...
To si ich musel niecim dobre nas.at, nie? Toto sa mi este nestalo, a bol som teraz s 2003 sice to nieje vw group ale odpojeny egr ma....dawyd_kl píše:na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on

Ale hodnoty boli akoby mala Dpf, tak preco by mal technik nieco skumat... Jedine ze by hladal ci som si nahodou nezakonne nenamontoval dpf aby som ich oklamal.... Kazde cudo trva tri dni, ako sa hovori...