Stránka 1 z 2

Jaká spojka pro podélný motor?

Napsal: 21 led 2016, 22:31
od jk.rx
Poohlížím se po spojce se setrvačníkem.....
Převodovka je passat 3BG 6 rychlostí tedy předpokládám že z motoru AVF a tedy potřebuji sadu dle převodovky a to 240mm. Motor je AFN golf3
S výkonem bych se rád pohyboval přes 200 koní... vdedukoval jsem si že se pak krouťák pohybuje kolem 450 NM.
Řešení pro příčné motory je hafo ať už jako puzzle nebo jako sady sachs a podobně.....
Přemýšlím o NAtional s HDS obložením od renovaku..... po pár emailech padla hodnota 400 NM jako ohlas od uživatelů že to dává....
Pokud bych ale ponechal dvouhmotu dokáží dodat silnější přítlačák a přeobložit sériovou lamelu..... Z reakcí na forech jsem vydedukoval že dvouhmotnostní setrvačník to nevydrží.....
Na sadu national bohužel pasuje jen přítlačák national a dělají jen serii...
Rád bych se vešel do 20000 Kč..... tedy úplně se mi nechce jít do setrváku helixautosport to už vychází přes 30000......Zase lepší než dát spojku za 12000 po měsíci ji zničit a stejně investovat cca 30000
Skládal někdo někde nějakou sadu s lepším pítlačákem??? Nedaří se mi to najít.... jedno řešení jsem snad i objevil ale jen pro 228mm..... Otázka je jestli nebude lepší použí 228 mm sadu.... pak už asi jen vyřešit startér...
Ty sady os sachse race mají jednohmotu? dají se koupit v elitu? Momentálně nejsem schopen se do katalogu elitu podívat....

Díky za reakce :)

Napsal: 22 led 2016, 01:16
od mecKo
400 Nm zas nie je až taká palba, dvojhmota to znesie, záleží ako sa naloží spodok (resp nenalozi...) (hm)

Napsal: 22 led 2016, 07:17
od jk.rx
Právě že se může pohybovat přes těch 400nm..... předpokládám že lamela to dá a slabý článek je přítlačák když je dělaný 310 NM....

Spíš by mě zajímala osobní zkušenost v podstatě by mi stačilo když vydrží přes 10000 km

Žádný pevný starty neplánuj..... To by mi asi nevydrželi klouby na poloosách (LOL)

Napsal: 22 led 2016, 08:50
od standa123
Spojka 228 jednohmota + hds + sachs udrzi 450NM

Napsal: 22 led 2016, 19:42
od jk.rx
No ale setrváky pro podélné motory a příčné se zaměňovat nedají ne?

Napsal: 22 led 2016, 19:52
od Ladas
přesně tak nejdou ale pokud máš 5q jde použít jednohmota z A4 TDI

Napsal: 22 led 2016, 20:44
od jk.rx
Já si to neumím udělat jednoduchý a levný takže mám 6 rychlostní (LOL)

Napsal: 22 led 2016, 20:57
od standa123
když nechas preobložit serii lamelu na hds.....tak i serie spojka 240mm ti musí udržet 450NM ne?? pokud nedas valeo :D

Napsal: 22 led 2016, 21:53
od jk.rx
Přeobložený sachs by byl fajn aleco ten strvačník?
škoda že luk nedělá pevné setrváky... na to sachs dělá přítlačák http://eshop.renovak.cz/pritlacny-talir ... w-240mmluk

Už jsem na tom strávil pár hodin a zatím do dvacky nic nesložil (wallbash)

Napsal: 22 led 2016, 21:56
od jk.rx
tohle http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-he ... -vw--240mm mi přijde už zbytečný
tuhlem bych asi cenově skousl ale ta mi tam asi nepůjde
http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-he ... -vw--228mm

Napsal: 22 led 2016, 22:40
od standa123
neresil bych nic....koupil sadu sachs.....a lamelu bych nechal preoblozit a setrvak nechal dvouhmotu. Stejne jednohmotu na 6Q nedoporucujou.......pokud je to stejny i u podélného motoru coz presne nevím..... :)

Napsal: 22 led 2016, 22:53
od jk.rx
Je fakt že co jsem zatím dohledal tak ty sady sachs race jsou taky dvouhmoty...

Jednu takovou sestavu už kamarád má ale bez rozebrání už nejde zjistit z čeho tam jsou díly.... tam ta jedhmota nedělá nic čeho by se dalo všimnout....

.

Napsal: 24 led 2016, 03:07
od jk.rx
Překlep

Napsal: 24 led 2016, 21:15
od honza.biker
Moc to řešíš ;-) Jestli máš do 450nm přeoblož lamelu a jezdi. Když budeš chtít jo investovat, dej zesílený Sachs performace přítlačák. Setrvačník mám originál, najeto 150tis a přes 500Nm a funguje jak má.

Napsal: 27 led 2016, 09:55
od jk.rx
Zatím mám vizi .... jednohmta z audi 100 má 240MM, pán slíbil že nafotí a přeměří... přeobložit lamelu na HDS a sachs performance přítlačák
předpokládám že za lepší cenu to asi neseženu? http://dufy.cz/autodily/audi/100-4a-c4/ ... 5B0%5D=294