nízke hodnoty MAF na volnobehu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nízke hodnoty MAF na volnobehu
sharan 85 auy efr OFF
Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...
Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...
Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...
napadá niekoho niečo?
Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...
Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...
Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...
napadá niekoho niečo?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
zde je celkem dobrý výběr https://www.google.cz/search?q=v%C4%9Bt ... 00&bih=767Pája 19 píše:Čemu říkáš "vysokotlaká větev do egr"?
Re: nízke hodnoty MAF na volnobehu
no dobre, tak to skúsme zosumarizovať.... EGR off, váha píše prietok 280, keď odpojíš hadicu od IC zo sania tak stúpne prietok na 500.... (tento krok nechápem - čo nám to hovorí? - že keď otvoríš sanie tak cez airbox-turbo-intercooler preteká 500.... a?)johnyM128 píše:sharan 85 auy efr OFF
Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...
Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...
Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...
napadá niekoho niečo?
EGR off je ako? zaslepený plechom, odpojený, alebo off len v sw? požiadvka na prietok je aká? nemáš deravú hadicu odvetrania vzadu? také S-ko....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
niečo je zle..ale asi aj na aute asi aj tu,nesumarizujme ešte asi ani.
odpovedz na otázky a volačo vymyslime.
Kto a AKO spravil EGR OFF?
ČO zistuješ tým,že odpojíš hadicu z "IC do EGR???" vždy som myslel,že ide trubka z výfukového potrubia do EGR ventilu,ale asi novy model,budiš.
aký problem riešiš,že ťa práve trápi EGR? trošku to viac popíš..a nehovor,že v tom máš jasno ked si nevieš sám odpovedať
nič v zlom.
ale trošku ti to objasním-vztah EGR ventilu s MAF-
zavrety egr ventil-prietok na váhe cca 400mg +/- autobus,pretože motor potrebuje žrať viac vzduchu,kedže ako vieme,diesel pracuje s prebytkom vzduchu..
OTVORENY egr ventil-prietok na váhe cca 280mg-pretože nieje potrebné ťahať tolko cez tubus airboxu kedže si prisáva to čo už raz vyplul zo seba
RJ kontroluje egr za pomoci MAF senzora,teda nie len RJ kontroluje EGR pomocou maf senzora,ale aj mechanik ktorý vie používat diag a hľadá nejaký problém ohĺadom týchto akčných členov ktoré sú od seba závislé.
logicky,egr off-volnobeh,hodnota nesmie byť nižšia ako 300mg,ak je,tak egr je fyzicky otvorené.
odpovedz na otázky a volačo vymyslime.
Kto a AKO spravil EGR OFF?
ČO zistuješ tým,že odpojíš hadicu z "IC do EGR???" vždy som myslel,že ide trubka z výfukového potrubia do EGR ventilu,ale asi novy model,budiš.
aký problem riešiš,že ťa práve trápi EGR? trošku to viac popíš..a nehovor,že v tom máš jasno ked si nevieš sám odpovedať

ale trošku ti to objasním-vztah EGR ventilu s MAF-
zavrety egr ventil-prietok na váhe cca 400mg +/- autobus,pretože motor potrebuje žrať viac vzduchu,kedže ako vieme,diesel pracuje s prebytkom vzduchu..
OTVORENY egr ventil-prietok na váhe cca 280mg-pretože nieje potrebné ťahať tolko cez tubus airboxu kedže si prisáva to čo už raz vyplul zo seba
RJ kontroluje egr za pomoci MAF senzora,teda nie len RJ kontroluje EGR pomocou maf senzora,ale aj mechanik ktorý vie používat diag a hľadá nejaký problém ohĺadom týchto akčných členov ktoré sú od seba závislé.
logicky,egr off-volnobeh,hodnota nesmie byť nižšia ako 300mg,ak je,tak egr je fyzicky otvorené.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Re: nízke hodnoty MAF na volnobehu
odpojenie - ak by bol napr pripchatý IC tak takým spôsobom by sa to dalo zistit, prípadne ak by cez turbo neprešlo dostatočne veľa vzduchu....amater píše:no dobre, tak to skúsme zosumarizovať.... EGR off, váha píše prietok 280, keď odpojíš hadicu od IC zo sania tak stúpne prietok na 500.... (tento krok nechápem - čo nám to hovorí? - že keď otvoríš sanie tak cez airbox-turbo-intercooler preteká 500.... a?)johnyM128 píše:sharan 85 auy efr OFF
Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...
Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...
Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...
napadá niekoho niečo?
EGR off je ako? zaslepený plechom, odpojený, alebo off len v sw? požiadvka na prietok je aká? nemáš deravú hadicu odvetrania vzadu? také S-ko....
hadica odvetrania je OK - kontroloval som.
egr - soft off, zaslepený plechom + tesnenie
požiadavka ecu - to je pasé - je tam chip


Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
pre uchoTD nech nieje kilometrová citácia:
1. soft robil netopier takže to bude na 100% OK
2. Viem ako načo aj s čím funguje egr, niesom amatér... neriešme to tu už prosím
3. egr tesní
4. pre všetkých: egr /kombinované so "zdochýnacou klapkou"/ - montuje sa na sanie, zároveň na neho ide hadica z výfukových zvodov A hadica Z IC....
5. Normálny stav je okolo 500 - mám 250/280 tj niečo nieje v poriadku... takže preto
ešte ma napadlo, či nieje zanesené sacie potrubie /z dôb ked egr nebolo off/...
1. soft robil netopier takže to bude na 100% OK
2. Viem ako načo aj s čím funguje egr, niesom amatér... neriešme to tu už prosím
3. egr tesní
4. pre všetkých: egr /kombinované so "zdochýnacou klapkou"/ - montuje sa na sanie, zároveň na neho ide hadica z výfukových zvodov A hadica Z IC....
5. Normálny stav je okolo 500 - mám 250/280 tj niečo nieje v poriadku... takže preto
ešte ma napadlo, či nieje zanesené sacie potrubie /z dôb ked egr nebolo off/...
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Sanie tak zanesene ze brani prietoku vzduchu uz na volnobehu? Ako by to potom islo do otacok?johnyM128 píše:pre uchoTD nech nieje kilometrová citácia:
1. soft robil netopier takže to bude na 100% OK
2. Viem ako načo aj s čím funguje egr, niesom amatér... neriešme to tu už prosím
3. egr tesní
4. pre všetkých: egr /kombinované so "zdochýnacou klapkou"/ - montuje sa na sanie, zároveň na neho ide hadica z výfukových zvodov A hadica Z IC....
5. Normálny stav je okolo 500 - mám 250/280 tj niečo nieje v poriadku... takže preto
ešte ma napadlo, či nieje zanesené sacie potrubie /z dôb ked egr nebolo off/...