GTB 1756VK tlak v sérii...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Bydliště: u Brna

GTB 1756VK tlak v sérii...

Příspěvek od Bill »

Ví někdo jaký je max. požadavek tlaku u GTB 1756VK v sérii? (u výkonové verze motoru-132KW)
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 02:29

q7

Příspěvek od parik »

ja tlacim 2.8 (1+1.8) baru na vodou chlazenym gtb1749vk uz asi 3 roky (110kkm), egt kolem 900c a absolutne suchy a bez vule. ty chces asi vedet serii, to bude 2.3baru pro 2.7tdi, pro 140kw stejny turbo tlaci 2.35baru
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...

Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY... :D
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

Bill píše:
johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...

Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY... :D
ak dáš 1,7-1,8 B bude sa len flákať a vydrží veľmi veľa.. imho dôležité pre životnosť je hlavne servis a to ako sa k nemu budeš správať :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradne :) Tlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.

Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.

Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat, tak dát čidllo tlaku při lazení výkonu dočasně před FMIC a po nalazení jej dát zpět za FMIC.

Možná se ale mýlím a je to blbost...
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

Octava píše:ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradne :) Tlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...
na darkside je udávaný bezpečný vrch 2,1... ja dávam cca dačo pod 1,8 prefuk 1,9 a práve natom prefuku sa mi to ľúbi takže to pôjde na 1,9 :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

měl jsem nějakej čas 2,05 baru, špičky do 2,2 a bez problémů, ale podle mě přes 2 bary už je to zbytečný, kolem 1,9 akorát.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Obrázek
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

jirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.

Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.

Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
je nainstalovat snímač otáček + EGT
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

plne suhlasim s andrem
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

MirekX píše:měl jsem nějakej čas 2,05 baru, špičky do 2,2 a bez problémů, ale podle mě přes 2 bary už je to zbytečný, kolem 1,9 akorát.
ja mám prefuk 1,9 a presne to sa mi páči :D takže pojde trošku zvýšenie :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

Andre píše:
jirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.

Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.

Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
je nainstalovat snímač otáček + EGT
snímač otáčok - akým spôsobom sa tam dá nainštalovať?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“