GTB 1756VK tlak v sérii...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GTB 1756VK tlak v sérii...
Ví někdo jaký je max. požadavek tlaku u GTB 1756VK v sérii? (u výkonové verze motoru-132KW)
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
q7
ja tlacim 2.8 (1+1.
baru na vodou chlazenym gtb1749vk uz asi 3 roky (110kkm), egt kolem 900c a absolutne suchy a bez vule. ty chces asi vedet serii, to bude 2.3baru pro 2.7tdi, pro 140kw stejny turbo tlaci 2.35baru

taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY...

Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
ak dáš 1,7-1,8 B bude sa len flákať a vydrží veľmi veľa.. imho dôležité pre životnosť je hlavne servis a to ako sa k nemu budeš správaťBill píše:taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY...

Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradne
Tlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...

Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Golf II 1,6TD 59KW SB
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.
Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.
Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat, tak dát čidllo tlaku při lazení výkonu dočasně před FMIC a po nalazení jej dát zpět za FMIC.
Možná se ale mýlím a je to blbost...
Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.
Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat, tak dát čidllo tlaku při lazení výkonu dočasně před FMIC a po nalazení jej dát zpět za FMIC.
Možná se ale mýlím a je to blbost...
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
na darkside je udávaný bezpečný vrch 2,1... ja dávam cca dačo pod 1,8 prefuk 1,9 a práve natom prefuku sa mi to ľúbi takže to pôjde na 1,9Octava píše:ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradneTlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...

Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
měl jsem nějakej čas 2,05 baru, špičky do 2,2 a bez problémů, ale podle mě přes 2 bary už je to zbytečný, kolem 1,9 akorát.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
je nainstalovat snímač otáček + EGTjirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.
Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.
Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
snímač otáčok - akým spôsobom sa tam dá nainštalovať?Andre píše:je nainstalovat snímač otáček + EGTjirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.
Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.
Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww