Stránka 1 z 1

GTB 1756VK tlak v sérii...

Napsal: 08 bře 2016, 22:02
od Bill
Ví někdo jaký je max. požadavek tlaku u GTB 1756VK v sérii? (u výkonové verze motoru-132KW)

q7

Napsal: 08 bře 2016, 22:50
od parik
ja tlacim 2.8 (1+1.8) baru na vodou chlazenym gtb1749vk uz asi 3 roky (110kkm), egt kolem 900c a absolutne suchy a bez vule. ty chces asi vedet serii, to bude 2.3baru pro 2.7tdi, pro 140kw stejny turbo tlaci 2.35baru

Napsal: 09 bře 2016, 14:02
od johnyM128
bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku

Napsal: 09 bře 2016, 16:32
od Bill
johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...

Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY... :D

Napsal: 11 bře 2016, 09:28
od johnyM128
Bill píše:
johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...

Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY... :D
ak dáš 1,7-1,8 B bude sa len flákať a vydrží veľmi veľa.. imho dôležité pre životnosť je hlavne servis a to ako sa k nemu budeš správať :D

Napsal: 11 bře 2016, 11:56
od Octava
ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradne :) Tlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...

Napsal: 11 bře 2016, 15:51
od jirius1
Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.

Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.

Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat, tak dát čidllo tlaku při lazení výkonu dočasně před FMIC a po nalazení jej dát zpět za FMIC.

Možná se ale mýlím a je to blbost...

Napsal: 14 bře 2016, 15:28
od johnyM128
Octava píše:ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradne :) Tlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...
na darkside je udávaný bezpečný vrch 2,1... ja dávam cca dačo pod 1,8 prefuk 1,9 a práve natom prefuku sa mi to ľúbi takže to pôjde na 1,9 :D

Napsal: 14 bře 2016, 18:13
od MirekX
měl jsem nějakej čas 2,05 baru, špičky do 2,2 a bez problémů, ale podle mě přes 2 bary už je to zbytečný, kolem 1,9 akorát.

Napsal: 14 bře 2016, 18:30
od standa123
Obrázek

Napsal: 14 bře 2016, 19:05
od Andre
jirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.

Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.

Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
je nainstalovat snímač otáček + EGT

Napsal: 14 bře 2016, 20:10
od shima
plne suhlasim s andrem

Napsal: 15 bře 2016, 20:51
od johnyM128
MirekX píše:měl jsem nějakej čas 2,05 baru, špičky do 2,2 a bez problémů, ale podle mě přes 2 bary už je to zbytečný, kolem 1,9 akorát.
ja mám prefuk 1,9 a presne to sa mi páči :D takže pojde trošku zvýšenie :D

Napsal: 15 bře 2016, 20:52
od johnyM128
Andre píše:
jirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.

Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.

Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
je nainstalovat snímač otáček + EGT
snímač otáčok - akým spôsobom sa tam dá nainštalovať?