GTB 1756VK tlak v sérii...
Napsal: 08 bře 2016, 22:02
Ví někdo jaký je max. požadavek tlaku u GTB 1756VK v sérii? (u výkonové verze motoru-132KW)
taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
ak dáš 1,7-1,8 B bude sa len flákať a vydrží veľmi veľa.. imho dôležité pre životnosť je hlavne servis a to ako sa k nemu budeš správaťBill píše:taky bych to tak tipnul, no jde mě o to pro co bylo turbo vyvinuto aby sloužilo dlouhodobě bez nadměrnýho přetížení. 1756ka není pro verze 132 a 140kw uplně stejná, měl by tam být rozdíl ve velikosti výfuk. rotoru...johnyM128 píše:bezpečnú špičku by malo mať 2,1b ako strop... samozrejme bez atmosferického tlaku
Neválí se náhodou doma někomu svody z 2,0Tdi 125KW, BMN / BMR / BUY / BUZ ?? POTŘEBOVAL BYCH NA POKUSY...
na darkside je udávaný bezpečný vrch 2,1... ja dávam cca dačo pod 1,8 prefuk 1,9 a práve natom prefuku sa mi to ľúbi takže to pôjde na 1,9Octava píše:ja mam 1756 uz 2. rok v aute,race783,velkej FMIC 300mm, tlacim stalej 1,8b spicky temer zadny max 1,9b. jede to celkem slusne a najeto na tom turbo cca. 50tis a pohoda. Akorat ted je to hodne nakrmeny naftou chtel jsem to ostry tak je to hulo, ale jede to paradneTlaci tu nekdo na 1756 vic jak 1,9b? premyslim to jeste trosku nechat prifouknout...
je nainstalovat snímač otáček + EGTjirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.
Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.
Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,
ja mám prefuk 1,9 a presne to sa mi páčiMirekX píše:měl jsem nějakej čas 2,05 baru, špičky do 2,2 a bez problémů, ale podle mě přes 2 bary už je to zbytečný, kolem 1,9 akorát.
snímač otáčok - akým spôsobom sa tam dá nainštalovať?Andre píše:je nainstalovat snímač otáček + EGTjirius1 píše:Ono by chtělo také počítat s tím, že turbo ve skutečnosti tlačí o něco více(před FMIC), než to co jde doopravdy do motoru( za FMIC), kde je umístěné čidlo tlaku.
Každý FMIC je jiný a má jiné ztráty tlaku.
Podle mě by bylo nej co může člověk pro turbo udělat,