Stránka 1 z 2
Vzdáte se nafty?
Napsal: 01 dub 2006, 23:02
od daniel.987
Co říkáte novince od VW, motor 1,4Tsi? Výkon 103-125kw, krouťák 240Nm od 1750ot./min, točí 7000ot./min.Kombinovaná spotřeba 7,2l/100km benzínu.Přeplňování motoru kompresorem a turbem zároveň.Tak tohle bych vyměnil za svou naftičku.
P.S. Není to apríl!!!

Napsal: 01 dub 2006, 23:09
od Děděk
zní to hezky,co teprve kdyby si to vzal Reesha do parády,ale za naftu bych to nevyměnil.

Napsal: 02 dub 2006, 09:07
od Andre
Ta kombinovaná spotřeba je otázka... u 2,0TSFI taky uvádějí 8,2, ale na VWClubu byl majitel jiného názoru.
Uvidíme...
Napsal: 02 dub 2006, 13:38
od lt.kubosh
No, ta spotreba bude vyssi. Zatim je to jen v Golfu. Az udelaji 1.8 - 2.0 ekvivalent do A3 a ja budu mit na porizeni, tak ani nezavaham.
Napsal: 02 dub 2006, 17:04
od Tkevlar
Co je to za motor?
Napsal: 02 dub 2006, 20:33
od daniel.987
Zdroj mých informací o tomto motoru je Svět motorů 14/2006.Píšou, že proti 2,0Fsi o 0,6s rychlejší a o 0,7l menší spotřeba.
Udávaná spotřeba v Golfu (125kw) 9,6/5,9/7,2.
V Touranu (103kw) o 0,2 vyšší.

Napsal: 02 dub 2006, 22:09
od origoš
Nafty se vzdát? nikdy!!!
Ani kdyby to benzín vyrábělo, neboť
Napsal: 02 dub 2006, 22:44
od reesha
No, zatím to ještě nemá parametry ani jako autoškolský golf

.. tak proč se vzdávat?
viz grafy z brzdy (hned první)
Napsal: 03 dub 2006, 16:45
od Jim
reesha: prosim Te, to davate deckam do rukou takovy sileny delo?

Napsal: 03 dub 2006, 20:07
od pumix
Benzína jsem měl , a nevěřím ,že s mojí těžkou nohou by se spotřeba srovnala s naftou.. Takže Néééé...
Napsal: 03 dub 2006, 21:20
od Kornout
Já se taktéž nafty nehodlám vzdát, zatím mi soudruzi nedali pádný důvod. A taky hlavně proto, že se pořád hrabu v nafťákách a už ani nevím co a jak u benzína. No a už se mi stalo, že jsem točil rozdělovačem u stříkačky Favorita

!!!!
Napsal: 03 dub 2006, 21:50
od origoš
Né, že bych to chtěl rozpytvávat, ale kdo "porozumí" dieselu, tak opravdu benzín dává do Resistinu a nebo v něm občas něco umeje. Mám spoustu kamarádů diesláků a hodně z nich před lety tvrdilo, že nafta patří do kamen. Když jim to dneska připomenu, ta akorát pokrčí rameny a řeknou: To jsem byl ještě blbej. Prostě každý musí k ropě "dozrát". Jsou ovšem lidé, kteří nedozrají. A v tom případě mají smůlu. Dobře jim tak. A my jim ty benžonky rádi opravíme.
Napsal: 04 dub 2006, 21:25
od Huml
To co píše Origoš je naprostá pravda, jen by mě zajímalo jestli to v té 1,4 taky najezdí (vydrží)tolik kiláků co nafta?
Napsal: 05 dub 2006, 11:50
od Forest
Osobně se domnívám, že je jen zaležitostí času, kdy se něco podobného objeví na nafťáku. Mozna to nebude s kompem, ale twinturbo, nicmene to bude hodne zajimavy. VW group nam jiz nekolikrat melo sanci dokazat, ze "kdyz chce, tak umi"

Napsal: 08 dub 2006, 19:44
od Bóďa
Mít kilo měsíčně, měl bych v busu 5.7 V8 s Eatonem.
Diesel nebude mít nikdy pěknej zvuk, ale třeba takovej řadovej šestiválec v 7500 otáčkách...
Jdu se kouknout po nějakém vedlejšáku.
