Woko_O píše:A nebo kup novou váhu a nebuď kretén.. to je taky řešení..
Sekal bych ruce za tyhle pseudo sračky..
Ale třeba tohle je už v pohodě?

:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=157916
Aneb "vykompenzuju" (nějak...

) stárnutí, ať si váha řiká/naměří co chce (proč tam teda vlastně vůbec je?

)
Já bych se podepsal jak pod druhou půlku první odpovědi UchoTD, tak pod to, co psal montyxx ... u mě teda jedna (1N...) a spotřeba kolem 6 litrů i víc, ale protože často krátký trasy a i tak někdy neni čas na hrdinství (aneb bejt k tomu úplně šetrnej za studena...

) a s váhou (často třeba i zánovní, dneska už jsou sice relativně za rozum, ale ta výdrž/přesnost už z výroby je jinde...) by to jelo hůř a žralo víc (natož s nějakou starší/horší ... ), tak proč zbytečně řešit/neřešit/kupovat (nebo kompenzovat

), když tohle sice vyžaduje trochu toho přemejšlení a "rejpání se v tom", ale pak máš vystaráno a když se k plynovýmu pedálu nechováš jak k vypínači on/off (nebo jak ...

) bez ohledu na otáčky, rychl.stupeň, zatížení, atd., tak ani v plný zátěži nehulí výrazněji víc než se zdravou MAF... a když vidim a cejtim ty káry s dpf, který nejsou ve stopro stavu, tak to je teprv "jedovatej štiplák" ... takový DPF je taky řádná pseudosračka
