Dioda na váze vzduchu - Netáhne PROČ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Dioda na váze vzduchu - Netáhne PROČ?

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

Ahojte,jde o motor AHF,kat off,egr off.
Bylo mi zjištěno že váha vzduchu je po smrti,proto jsem tam minulý týden dal diodu BAV20.. mezi 4-5 pin,tak jako to bylo v návodech..
Auto vůbec netáhlo,jako by vůbec netlačilo turbo. Mělo problém se dostat na 130.. Zkoušel jsem ji i otočit,zda není otočená.. Výsledek stejný.. Nevíte v čem by mohl být problém? Říkal jsem si,že když je váha po smrti,tak tam na tu chvíli dám diodu.. a ono nic..
Poradí někdo? Díky :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

potrebujes zaslepit egr,prvá vec...a druhá vec je taká,že niekedy je potrebné použiť dve diody,rozum a diagnostiku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

hned zezacatku je psane,ze egr je vyrazeny..
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a čítal si aj dalej? ak nechceš pomôct kludne to zmažem a rieš dalej :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

vecer pichnu na vag a uvidim..
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

hlavne si naštartuj ked budeš sledovat hodnotu maf,potom zmotaj dve diody v priepustnom smere do serie šupni ich dnu naštartuj a problem solved.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Cau, mam ten isty motor, tiez mam vahu pod kitickami a tak som ju nahradil docasne diodami. Pokial ti pri jednej diode pada do nudzaku, popripade netiahne daj tam dve diody. Tam je uz ubytok vacsi (ja mam 2, s jednou to netahalo a padalo do nudzaku)....
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1643
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

A nebo kup novou váhu a nebuď kretén.. to je taky řešení..

Sekal bych ruce za tyhle pseudo sračky..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

další téma tady bude mít ze mu odeslo turbo co s tím má delat (LOL) (LOL)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

standa123 píše:další téma tady bude mít ze mu odeslo turbo co s tím má delat (LOL) (LOL)
Zatím má vedle repas hlavy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
montyxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2008, 14:11

Příspěvek od montyxx »

Mam AHF, Toledo II, egr off a místo vahy DVE diody bav21. Na diody najeto přes 50000 km, nic se nedeje, spotřeba okolo 5ti litru. Auto je malicko zivejsi nez s vahou, zadny problem se nevyskytl, proslo takhle emisema i stk.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Woko_O píše:A nebo kup novou váhu a nebuď kretén.. to je taky řešení..

Sekal bych ruce za tyhle pseudo sračky..
Ale třeba tohle je už v pohodě? :D :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=157916

Aneb "vykompenzuju" (nějak... :? ) stárnutí, ať si váha řiká/naměří co chce (proč tam teda vlastně vůbec je? ;) )
Já bych se podepsal jak pod druhou půlku první odpovědi UchoTD, tak pod to, co psal montyxx ... u mě teda jedna (1N...) a spotřeba kolem 6 litrů i víc, ale protože často krátký trasy a i tak někdy neni čas na hrdinství (aneb bejt k tomu úplně šetrnej za studena... (noteeth) ) a s váhou (často třeba i zánovní, dneska už jsou sice relativně za rozum, ale ta výdrž/přesnost už z výroby je jinde...) by to jelo hůř a žralo víc (natož s nějakou starší/horší ... ), tak proč zbytečně řešit/neřešit/kupovat (nebo kompenzovat :-) ), když tohle sice vyžaduje trochu toho přemejšlení a "rejpání se v tom", ale pak máš vystaráno a když se k plynovýmu pedálu nechováš jak k vypínači on/off (nebo jak ... (noteeth) ) bez ohledu na otáčky, rychl.stupeň, zatížení, atd., tak ani v plný zátěži nehulí výrazněji víc než se zdravou MAF... a když vidim a cejtim ty káry s dpf, který nejsou ve stopro stavu, tak to je teprv "jedovatej štiplák" ... takový DPF je taky řádná pseudosračka ;)
pašíkombi AFN B597
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

tady tak trochu platí pravidlo ....opice - banány. Dneska koupíš váhu vzduchu pomalu na každým rohu tak si myslím že není potřeba vymýšlet tyhle kraviny....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

standa123 píše:tady tak trochu platí pravidlo ....opice - banány. Dneska koupíš váhu vzduchu pomalu na každým rohu tak si myslím že není potřeba vymýšlet tyhle kraviny....
cinsku NO NAME.... to asi radsej ta dioda :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

octaviask píše:
standa123 píše:tady tak trochu platí pravidlo ....opice - banány. Dneska koupíš váhu vzduchu pomalu na každým rohu tak si myslím že není potřeba vymýšlet tyhle kraviny....
cinsku NO NAME.... to asi radsej ta dioda :D
to že sem napsal ,,na každým rohu,, neznamená že sem myslel čínu. Dneska máš autorizáky v kazdym vetsim meste a není problém asi tam zavolat a obědnat ji. A nebo na netu..... (LOL)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“