VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245 Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od tonnino » 31 bře 2016, 06:52
Prosim vás nevíte jestli se dá na origo čidlo oleje napojit budík na teplotu oleje nebo se musí přidat zvlášť čidlo na olej,je to na OI ASV,díky
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5026 Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od martinsidlo » 10 dub 2016, 13:42
Musíš si to dát někam,kde je průtok oleje,třeba výpustný šroub.Jde tam čidlo teploty z Š120.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376 Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0
Příspěvek
od eazy20 » 10 dub 2016, 15:50
do vypustnej sruby by som nedaval,raz som tam skusil dat a dost o nicom,bolo to na 1,8T..nakoniec som dal do drziaka filtra namiesto zaslepky
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378 Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0
Příspěvek
od standa123 » 10 dub 2016, 20:07
eazy20 píše: do vypustnej sruby by som nedaval,raz som tam skusil dat a dost o nicom,bolo to na 1,8T..nakoniec som dal do drziaka filtra namiesto zaslepky
proč o ničem?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245 Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od tonnino » 10 dub 2016, 20:25
Můžeš dát foto u toho filtru? Jak to tam máš?
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376 Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0
Příspěvek
od eazy20 » 10 dub 2016, 21:53
ten blend (cerveny na obrazku) som vysruboval a dal som tam snimac,je tam zavit 10x1
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376 Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0
Příspěvek
od eazy20 » 10 dub 2016, 21:54
standa123 píše: eazy20 píše: do vypustnej sruby by som nedaval,raz som tam skusil dat a dost o nicom,bolo to na 1,8T..nakoniec som dal do drziaka filtra namiesto zaslepky
proč o ničem?
strasne pomaly to reaguje na zmenu teploty
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245 Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od tonnino » 12 dub 2016, 06:38
OK diky mrknu na to ,a cidlo teploty že š120 tam pasuje? Nebo máš číslo čidla?
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245 Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od tonnino » 12 dub 2016, 06:38
OK diky mrknu na to ,a cidlo teploty že š120 tam pasuje? Nebo máš číslo čidla?
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245 Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od tonnino » 12 dub 2016, 19:54
Ale jak se na to divu,ta podle obrazku to neni TDI nebo je ten odlitek na filrt stejny?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378 Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0
Příspěvek
od standa123 » 12 dub 2016, 20:00
taky si myslim ze tohle není TDI
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245 Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od tonnino » 12 dub 2016, 21:05
TDI nemá plechovku, ale podivu se jestli tsm je něco podobného
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975 Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0
Příspěvek
od matesfox » 12 dub 2016, 21:38
sice trochu off ale zeptám se,co je důležitější znát teplotu/tlak oleje ?asi spíš teplotu ne? tlak si auto hlída sám a není moc známo že by tlačily málo..
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265 Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od mecKo » 13 dub 2016, 00:45
matesfox píše: sice trochu off ale zeptám se,co je důležitější znát teplotu/tlak oleje ?asi spíš teplotu ne? tlak si auto hlída sám a není moc známo že by tlačily málo..
Oba faktory sú dosť podstatné, najma pri upravených autách, btw, nikdy nevies kedy si to olejové čerpadlo rozmyslí...
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556 Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od alni » 13 dub 2016, 13:36
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS