Vymena motoru 1Z za AGR ma nekdo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 20:33
- Bydliště: Jizni Cechy
Odpovědi: 0
Vymena motoru 1Z za AGR ma nekdo?
Mam motor AGR a rad bych ho dal do GIII,momentalne je tam 1Z.Prvni problem-konektor od cerpadla maji motory kazdej jinej co s tim?diky za kazdy rady.
Problém je asi jediný (a od toho se bude odvíjet všechno okolo.....) - motor 1Z je motor řady A3 a motor AGR je motor řady A4 - tedy motory jsou jinak konstrukčně řešené. Jejich záměna možná je, ale bude to s problémy podobného charakteru jeko máš (třeba právě ten konektor.............).
Měl jsi místo 1Z zvolit spíš AHU nebo lépe AFN.
Měl jsi místo 1Z zvolit spíš AHU nebo lépe AFN.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 20:33
- Bydliště: Jizni Cechy
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 20:33
- Bydliště: Jizni Cechy
Odpovědi: 0
Mas pravdu koukal jsem na ty konektory a lisej se tim ze jsou u toho 1Z jenom rozdeleny na dva a v tom novym je to vcelku.Jeste pouvazuju jestli to prepinovat nebo vymenit,to 1Z ma dost nalitano a rozdelovaci hlava tam bude stejne 12mm tak bych dal radsi novejsi cerpadlo.Dik za radu.tomáš karbus píše:no je to jednodušší nehledě na to, že 1z maj lepší stěny a nezadíraj se tam tolik válečky a tudíž držej i rozdělovací hlavy déle, jinak ten konektor jde lehce přepinovat srovnej si to a uvidíš, že to jde rozdělit a nebo přehod vršek
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 20:33
- Bydliště: Jizni Cechy
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 20:33
- Bydliště: Jizni Cechy
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
No časově to moc náročné není když sem to dělal poprvé tak sem ráno v 9 začal a v poledne byl starej motor venku,a k večeru byly dodělány nutné věci jako byli výměna sacích svodů pootočení sací části turba a vyřešení obtokového ventylu u turba a td a druhej den sem ho tam dopoledne nacpal a elektrika byla za chvíli hotová.....komplet sem to přepinoval na kulatý konektory i čerpadlo .....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 20:33
- Bydliště: Jizni Cechy
Odpovědi: 0
Zdravim idem tiez menit 1Z za AGR a chcem sa opytat z akeho motora mam pouzit drziak alternatora a servo cerpadla?
koco píše:robil som to asi pred dvoma tyzdnami, daval som ALH do B4. ide to uplne v pohode. par uprav a je to.
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280