Vymena motoru 1Z za AGR ma nekdo?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Vymena motoru 1Z za AGR ma nekdo?

Příspěvek od bary-movie »

Mam motor AGR a rad bych ho dal do GIII,momentalne je tam 1Z.Prvni problem-konektor od cerpadla maji motory kazdej jinej co s tim?diky za kazdy rady.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Problém je asi jediný (a od toho se bude odvíjet všechno okolo.....) - motor 1Z je motor řady A3 a motor AGR je motor řady A4 - tedy motory jsou jinak konstrukčně řešené. Jejich záměna možná je, ale bude to s problémy podobného charakteru jeko máš (třeba právě ten konektor.............).

Měl jsi místo 1Z zvolit spíš AHU nebo lépe AFN.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od bary-movie »

Jsem nejak s problemama pocital,vetsinu jsem uz vyresil ale s tim konektorem od cerpadla nehnu,budu teda muset prehodit cerpadlo ze staryho motoru,ale diky.
Presto kdyby to nekdo resil jinak,sem s tim!
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no je to jednodušší nehledě na to, že 1z maj lepší stěny a nezadíraj se tam tolik válečky a tudíž držej i rozdělovací hlavy déle, jinak ten konektor jde lehce přepinovat srovnej si to a uvidíš, že to jde rozdělit a nebo přehod vršek
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od bary-movie »

tomáš karbus píše:no je to jednodušší nehledě na to, že 1z maj lepší stěny a nezadíraj se tam tolik válečky a tudíž držej i rozdělovací hlavy déle, jinak ten konektor jde lehce přepinovat srovnej si to a uvidíš, že to jde rozdělit a nebo přehod vršek
Mas pravdu koukal jsem na ty konektory a lisej se tim ze jsou u toho 1Z jenom rozdeleny na dva a v tom novym je to vcelku.Jeste pouvazuju jestli to prepinovat nebo vymenit,to 1Z ma dost nalitano a rozdelovaci hlava tam bude stejne 12mm tak bych dal radsi novejsi cerpadlo.Dik za radu.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

pokud jsi ji neměnil tak tam bude 10 mm a i když je to z agr novější nemusí být lepší
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od bary-movie »

Prave ze menil za 12mm,jinak bych to neresil,1Z ma aspon o 100tis vic tak myslim ze bude lepsi,ale mozny je vsechno.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

tak jestli to chápu tak v tom 1z máš dvanáctku tak to ho tam dej stopro proč si snižovat výkon
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od bary-movie »

Nene maj 1z origo bez uprav a v garazi mam komplet AGR s race tryskama a cerpadlem s 12mm hlavou a budu to menit proto mi nesouhlasej ty konektory-stara elektronika a novej motor,asi jsem to predtim blbe napsal,kazdopadne zvolim asi variantu s prepinovanim toho konektoru u cerpadla.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ono to je vše tak stejně časově náročné
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

No časově to moc náročné není když sem to dělal poprvé tak sem ráno v 9 začal a v poledne byl starej motor venku,a k večeru byly dodělány nutné věci jako byli výměna sacích svodů pootočení sací části turba a vyřešení obtokového ventylu u turba a td a druhej den sem ho tam dopoledne nacpal a elektrika byla za chvíli hotová.....komplet sem to přepinoval na kulatý konektory i čerpadlo .....
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

robil som to asi pred dvoma tyzdnami, daval som ALH do B4. ide to uplne v pohode. par uprav a je to.
Obrázek
Obrázek
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od bary-movie »

Pekna prace :)
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

JJ máš to hezký ....A buď rád že nemáš klimu jinak bys musel trubku od serva všelijak ohýbat a natahovat a hadici na klimu bys musel nechat nastavit.......
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

Zdravim idem tiez menit 1Z za AGR a chcem sa opytat z akeho motora mam pouzit drziak alternatora a servo cerpadla?

koco píše:robil som to asi pred dvoma tyzdnami, daval som ALH do B4. ide to uplne v pohode. par uprav a je to.
Obrázek
Obrázek
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“