1749 va na sharana

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

1749 va na sharana

Příspěvek od Radim205D »

Chlapi, není tady někdo, kdo montoval 1749VA do Sharana 85kw AUY kde bylo původně turbo 1749V ?

Zajímá mě, jak jste řešili hadice k intercooleru. Nejraději bych použil poslední část hadice s bajonetem z ASZ 96kw, ale nevím, jestli se to dá skombinovat s původními trubkami.

Možnost osazení adaptérem a otočením výstupu kompresoru směrem dolu chci nechat jako poslední možnost.

Dík za odpovědi.
E91 N52B30 :)
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Re: 1749 va na sharana

Příspěvek od 19olo88 »

Radim205D píše:Chlapi, není tady někdo, kdo montoval 1749VA do Sharana 85kw AUY kde bylo původně turbo 1749V ?

Zajímá mě, jak jste řešili hadice k intercooleru. Nejraději bych použil poslední část hadice s bajonetem z ASZ 96kw, ale nevím, jestli se to dá skombinovat s původními trubkami.

Možnost osazení adaptérem a otočením výstupu kompresoru směrem dolu chci nechat jako poslední možnost.

Dík za odpovědi.
GT1749V ma vysutenie dole nie ? Tak zozen origo turbo GT1749VA (ASZ) a pouzi redukciu na origo hadicu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=84146
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

seriove turbo jej výstup priamo dole pod turbo, VA má rurku do boku hehe

dá sa to relatívne dobre takým spôsobom ako si to opísal... tú redukciu mám ak by si chcel - ostala mi
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“