Stránka 1 z 1

čerpadlo v nádrži PD

Napsal: 26 dub 2016, 08:10
od johnyM128
ahoj!

toto čerpadlo sa spustí pri otočení kľúčika na pár sekund... to mi je jasné.

Spúšťa sa ale niekedy toto čerpadlo aj počas jazdy? Alebo je jeho funkcia čisto len dotlačiť palivo pri štarte a potom je off?

diiky

j

Napsal: 26 dub 2016, 09:26
od MirekX
běží pořád

Napsal: 26 dub 2016, 10:20
od favo
Mohu potvrdit, protože po odpojení čerpadla mi motor po chvíli chcípnul i přesto že jsem byl ubezpečen, že si naftu natáhne čerpadlo na vačce, když už motor běží.

Napsal: 26 dub 2016, 10:41
od standa123
Pokud nebezi tak nepusti naftu. U pdcka pred startem natlaci naftu pak vypne a ihned po nastartovani bezi porad.

Napsal: 26 dub 2016, 11:07
od MirekX
je zajímavý, že naše firemní Caddy PD dokáže jezdit s vypnutým čerpadlem, ale nesmí klesnout nafta pod půlku... :)

Napsal: 26 dub 2016, 13:20
od johnyM128
tak to je potom zaujímavé... niekedy ráno "zašplechoce" nafta, niekedy nie /ked otočím kľúčikom/.

Zašplechoce - štart no problem
Nezašplechoce - štart, chytí, hned zdochne, toto sa stane 2-4x a potom naštartuje, zjavne bez nafty...

Relé som menil.

Dá sa tam použiť aj čerpadlo /čisto čerpadlo/ aj z iného auta - na SAG je to vcelku dosť penazí...

Napsal: 26 dub 2016, 18:10
od standa123
já mám podávacku dodelanou na rotačce a jednou se mi stalo ze se mi nechtene prerusil privod proudu do ní a dojel sem.......vycucl sem naftu s filtru a skoncil sem.......takze ja mma vyzouseno ze kdyz podavacka nejede tak proste naftu nepustí.... :)

Napsal: 26 dub 2016, 19:02
od JHBullit
prvvni PD podavacku v nadrzi nemaj a taky jezdej...

Napsal: 27 dub 2016, 09:53
od favo
Protože tu naftu nemá co brzdit.
Když ráno čerpadlo nenasaje a nafta v okruhu prokazatelně není, tak bych kouknul na relé nebo na tlakový ventil.
Taky s tím teď bojuji.

Napsal: 27 dub 2016, 12:17
od johnyM128
favo píše:Protože tu naftu nemá co brzdit.
Když ráno čerpadlo nenasaje a nafta v okruhu prokazatelně není, tak bych kouknul na relé nebo na tlakový ventil.
Taky s tím teď bojuji.
relé som preventívne vymenil - vidím že tlakový ventil vymením radšej tiež... za jazdy som nikdy nemal problém žeby došla nafta... zatial...

včera som štartoval - zašplechotala hned chytilo pekne, išlo,... vypol som za 5 min naštartoval znova - nezašplechotala, chvílu išlo na znížených otáčkach potom normálne volnobežné a všetko ok :D vtipné

Napsal: 27 dub 2016, 12:20
od johnyM128
otázka - je možnosť vymeniť len samotné čerpadlo /bez obalu a snímača hladiny/, prípadne z čoho by tam mohlo fungovať.

Predpokladám, že paliv jednotka komplet /s obalom/ bude iná kvoli nádrži, ale samotné čerpadlo bude na všetkých PD plus minus asi rovnaké.. horšie je že v etke je len komplet.

Napsal: 03 kvě 2016, 12:01
od johnyM128
odpoviem si sám :D

našiel som magnet marelli čisto čerpadlo bez obalu, cca 30€ - objednal som , uvidíme či pasne dnu :D

Napsal: 04 kvě 2016, 07:02
od favo
Co já koukal, tak na první pohled je čerpadlo dost podobný tomu z feldy MPi, ale vedle sebe jsem je neměl abych mohl porovnat.

johnyM128 píše: včera som štartoval - zašplechotala hned chytilo pekne, išlo,... vypol som za 5 min naštartoval znova - nezašplechotala, chvílu išlo na znížených otáčkach potom normálne volnobežné a všetko ok :D vtipné
Ani né, když ti tohle dělá tak každý třetí až čtvrtý teplý start a vždy když je kolem plno lidí a jen nepřejícně čumí jak dlouho točíš startérem. :(
Zajimavý ale je že když motor nechytí napoprvé a startérem točím cca 5 vteřin, vypnu zapalování a znovu nastartují tak motor potom ihned chytí na brnk.
Skoro jako by padala nafta, ale jen občas a jen u teplého motoru.
No každopádně o víkendu jde do auta nový filtr včetně ventilu, tak se uvidí.

Napsal: 06 kvě 2016, 09:48
od johnyM128
:D

dal som nový ventil na palivák, všimol som si že bola zle nahodená poistka tohto ventilu, nové tandemové čerpadlo - tak som zvedavý...