Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva

Příspěvek od mistrkutil »

Zdravím všechny nadšence naftových motorů, tunery a ladiče.
Vzhledem k dlouhodobému problému se startem motoru PD 74 kw, jsem se rozhodl namontovat přídavné zařízení v podobě nádobky s wdsprejem nebo jiným olejem, vstřikovaným do sání, vozím pro tyto případy vždy něco sebou aby to bylo po ruce, jenže jsem narazil na problém že se komerčně nedá sehnat nic co by se dalo ovládat tlačítkem z místa řidiče, ono jako vždy jednou za čas se stane že motor ne a ne chytit a zrovna v nejméně vhodnou chvíli, tak buď musím počkat až mě někdo roztáhne nebo sundat hadici ze sání a stříknout olej jenže to už jsou potřeba 2 jeden startuje a jeden stříká. Proto chci řešit ovládání stříknutí paliva do sání z místa řidiče jenže jsem na netu nic podobného nenašel.
Díky za každou použitelnou radu. (hm) [/b]
T4+B5,5
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nieje jednoduchšie opravit to?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

chod do toho, drzim prsty,dobry napad!
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

Pro UchoTD
To jsem přesně čekal kdo se první ozve, pokud se na to cítíš tak ti to klidně přivezu , a poslední co tě napadne bude vyměnit nový motor, jednak nejspolehlivější a nejlevnějšívarianta , motor se dá koupit okolo 7000,- + práce za to nekoupíš v náhradních dílech na tento motor nic, už se s tím trápím 3 roky a zatím na závadu natož na odstranění nikdo nepřišel. motor chytne skoro vždycky na otočení, pouze pokud se jede malá vzdálenost že se motor ani neohřeje tzv. popojíždění, tak už sám nenaskočí, to jsem to měl na kabelech ze starteru s kouřilo dobrých 15 minut neustálého startování a nic, jedině na lano chytne postupně na všechny válce po 10 metrech, nebo fouknout do sání a pak už zase jede normálně. někdy to jezdí 3 měsíce bez problémů někdy zlobí i 3x za den, to mi to stříknutí do sání vyjde levněji než celý motor a spousta zaručených způsobů jak to opravit. S autem jezdí hlavně manželka tak max 2 x měsíčně a už jsem pro ni párkrát musel přijet to roztáhnout, takže už delší dobu odmítá sama s tím někam jezdit, i z toho důvodu potřebuji mít v záloze způsob jak to snadno nastartovat. Než se najde odvážlivec co se bude cítit na to to opravit (noteeth)
T4+B5,5
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

starter
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Spravit soft a mohlo by to fungovat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

S tou úpravou softu se pár mechaniků taky shodlo ale je to 50/50 a na zkoušku to nikdo neudělá jestli je to opravdu tím, na tom motoru už se měnilo skoro všechno, zůstal původní je snímač polohy vačky + kliky ,původní hlava a původní soft, měněny vstřiky byly změny v chování motoru, měněno kabelové vedení ke vstřikům ubylo chybové hlášení regulační mez překročena, podtlakové vedení včetně ventilů žádná změna, turbo, egr, podávací čerpadlo na hlavě kvůli uvolněnému náustku k posilovači, váha vzduchu měněna pořád hlásí vadná váha vzduchu. svítí kontrolka motoru, emise do dílny a občas svítila kontrolka esp, po výměně vstřiků přestala. měněny teplotní čidla žádná změna. padání nafty také vyloučeno. už nemám ani chuť se v tom šťourat, pro mě nejjednodušší šoupnout na sání sprej, a až motor klekne vyměnit celé auto. ;)
T4+B5,5
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2007, 18:28

Re: Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva

Příspěvek od Mad_Boxs »

mistrkutil píše:Zdravím všechny nadšence naftových motorů, tunery a ladiče.
Vzhledem k dlouhodobému problému se startem motoru PD 74 kw, jsem se rozhodl namontovat přídavné zařízení v podobě nádobky s wdsprejem nebo jiným olejem, vstřikovaným do sání, vozím pro tyto případy vždy něco sebou aby to bylo po ruce, jenže jsem narazil na problém že se komerčně nedá sehnat nic co by se dalo ovládat tlačítkem z místa řidiče, ono jako vždy jednou za čas se stane že motor ne a ne chytit a zrovna v nejméně vhodnou chvíli, tak buď musím počkat až mě někdo roztáhne nebo sundat hadici ze sání a stříknout olej jenže to už jsou potřeba 2 jeden startuje a jeden stříká. Proto chci řešit ovládání stříknutí paliva do sání z místa řidiče jenže jsem na netu nic podobného nenašel.
Díky za každou použitelnou radu. (hm) [/b]
http://www.sbazar.cz/lenkaxvlckova/deta ... napr-praga
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="mistrkutil"]na problém že se komerčně nedá sehnat nic co by se dalo ovládat tlačítkem z místa řidiče,

sehnat se toho dá :roll: třeba japonci mají nádobky na ostřikovače v zadních dveřích i s motorkem, šikovné malé ifuzní jehlou napíchneš do filtrboxu tlačítkem tam stříkneš technický benzín počkáš až se odpaří a zapálnou směs nasaješ a jedeš,

do hadičky musíš dát spětný ventil najdeš ho https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... VDi6YxeUTw

někdy těch ventilů musícš dát víc aby ti podtlak nevysával nádobku

systém pak musíš doladit podle zkušeností, ted to mám na benzínovém čtyřtaktu za boha nešel vyladit automatický sitič, v znimě zabzučí ostřikovač chvilku počkám až se benál odpaří dávám tam techničák a drb a jedu
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Co takhle předělat elektrický osvěžovač vzduchu třeba od Briese nebo Air Wick.
Je v tom taky sprej a ovládání mívají i na tlačítko.
Minimálně ta mechanika by Ti mohla stačit.

Jako příklad:
http://www.greli.cz/Drogerie-a-hygiena/ ... u-AIR-WICK
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Daj urobit soft,stoji to co ja viem kolko u vas,1500kč a je po probleme.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2013, 23:08

Příspěvek od alni »

ak som správne pochopil, tak už ťa to nebaví, chceš čo najjednoduchšie riešenie, proste len nech to ide a bez dalších investícií..
napr. tenkú hadičku(2-3mm) natiahnúť dovnútra a keď treba vpichneš do nej napr. čistič na brzdy(len sa nepodpál..)
potom to niekto vyfotí a dá sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28486 s poznámkou že odkial tí ludia chodia na takéto nápady :)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ostrekovac zo zigulika (noteeth) , teda este su gumenu pumpicku co tam byvala :D
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

Ahoj
díky všem za rady, ostřikovače a jehla budou asi jasná volba, jinak co rada to samá pecka, hlavně co je s tím legrace okolo. Posledně jsem se pobavil když jsem si nechal měnit venkovni manžety na kloubech, ráno to krásně chytlo dojedu do servisu, předám klíče, chlapci auto taky natočili, udělali požadované úkony a po obědě telefon, auto máte opravený akorát to nemůžeme nastartovat, nevíte náhodou co by stím mohlo být už jsme vyzkoušeli všechno možné a je to teď na nabíječce, smíchy jsem málem spadnul ze židle, trošku jsem je napínal říkám to není možný vůbec nemám tušení co by stím mohlo být, když to roztáhnu tak to pokaždý chytne, zrovna minulý týden jsme to 2x roztahovali, pak jsem přidal pestrý výklad co už se na tom všechno měnilo a na konec jsem se zeptal jestli by se nechtěli do vyřešení záhady pustit, jediné co jsem se dozvěděl že je to ježek v kleci.
Druhý den mi volali že se jim to podařilo nastartovat akorát už mi raději neřekli jak, když jsem do toho sednul tak se to 2 minuty neustálého startování klepalo na 2 válce a pak to chytlo, po všeobecné úlevě a gratulacích že se to povedlo, hlavně že to auto mohlo opustit servis aby tam náhodou nezůstalo trošku dýl. :-D, to mi připomělo že už mám v jiném servise transportera na opravu nebo výměnu převodovky už rok a 7 měsíců, poprvé když se měnila převodovka tak jim z legrace říkám nespěchám na to to bylo v říjnu hlavně když s tím stihnu zajet na technickou která mi končila v prosinci, vyzvednul jsem si to opravené v lednu, udělal technickou ještě asi 3 dny jezdil a 2.3.2015 vrátil protože se z převodovky ozvaly 2 rány a vytekl olej. Dodnes auto stojí v servisu protože v listopadu 2015 se k tomu dostali že měli hodně práce přede mnou, diagnostika, nejde to opravit, tak tam auto spokojeně odpočívá dodnes. (LOL)
T4+B5,5
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Hmm roztahovat takyto motor na lane to chce gule :-D ale tak ked sa javi startovanim ako pises tak je to uz asi zajedno.ale take napady co tu citam (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“