Ahoj
díky všem za rady, ostřikovače a jehla budou asi jasná volba, jinak co rada to samá pecka, hlavně co je s tím legrace okolo. Posledně jsem se pobavil když jsem si nechal měnit venkovni manžety na kloubech, ráno to krásně chytlo dojedu do servisu, předám klíče, chlapci auto taky natočili, udělali požadované úkony a po obědě telefon, auto máte opravený akorát to nemůžeme nastartovat, nevíte náhodou co by stím mohlo být už jsme vyzkoušeli všechno možné a je to teď na nabíječce, smíchy jsem málem spadnul ze židle, trošku jsem je napínal říkám to není možný vůbec nemám tušení co by stím mohlo být, když to roztáhnu tak to pokaždý chytne, zrovna minulý týden jsme to 2x roztahovali, pak jsem přidal pestrý výklad co už se na tom všechno měnilo a na konec jsem se zeptal jestli by se nechtěli do vyřešení záhady pustit, jediné co jsem se dozvěděl že je to ježek v kleci.
Druhý den mi volali že se jim to podařilo nastartovat akorát už mi raději neřekli jak, když jsem do toho sednul tak se to 2 minuty neustálého startování klepalo na 2 válce a pak to chytlo, po všeobecné úlevě a gratulacích že se to povedlo, hlavně že to auto mohlo opustit servis aby tam náhodou nezůstalo trošku dýl.

, to mi připomělo že už mám v jiném servise transportera na opravu nebo výměnu převodovky už rok a 7 měsíců, poprvé když se měnila převodovka tak jim z legrace říkám nespěchám na to to bylo v říjnu hlavně když s tím stihnu zajet na technickou která mi končila v prosinci, vyzvednul jsem si to opravené v lednu, udělal technickou ještě asi 3 dny jezdil a 2.3.2015 vrátil protože se z převodovky ozvaly 2 rány a vytekl olej. Dodnes auto stojí v servisu protože v listopadu 2015 se k tomu dostali že měli hodně práce přede mnou, diagnostika, nejde to opravit, tak tam auto spokojeně odpočívá dodnes.
