Regulácia turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Regulácia turba

Příspěvek od miroteplicky »

Prosím vás mám obtok na agr motory 66kw, ked zmením dlžku tiahla westagu aký to bude mať význam na výkon turba ked odfukne pri určitom tlaku?? Chcel by som to o niečo povoliťl aby neskor otváralo či to bude mať neaký vplyv :)
BMW e39 525tds
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

budou akorat praskat hadice a coler bude trpet dokud se nerozvali
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

a na volnobeh pojde aj viac vzduchu do motora?? myslel som že pojde lepšie motor ked sa nastavi na dlhšiu dlžku to tiahlo
BMW e39 525tds
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

miroteplicky píše:a na volnobeh pojde aj viac vzduchu do motora?? myslel som že pojde lepšie motor ked sa nastavi na dlhšiu dlžku to tiahlo
proc chces aby sel lépe motor na volnoběh?? tak nejak to nechápu....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

nie lepšie ale ked sa o niečo privre klapka na westage tak by malo ist o niečo viac vzduchu, nechcem viac vzduchu na volnobeh ale chcel som zvýšiť tlak turba cez nastavovanie a chcel som vedieť aký to bude mať vplyv na motor ked sa povolí tiahlo a naopak ked sa pritiahne tiahlo, ale zatial moc toho neviem
BMW e39 525tds
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

myslím ze to bude mít vliv jen v náběhu turba....ale nevím jak je to u turb s obtokem
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pri seriovom setupe a skrateni tiahla to bude mat mozno o 100rpm rychlejsi nabeh, ale aj vacsi prefuk nez zreguluje na poziadavku a zase naopak.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

takže ak správne rozumiem čím viac sa odtiahne pojde skorej do otáčok turbo ale tým pádom bude aj skorej odfukovať? :? a keby to zase naopak o niečo pritiahnem tak neskorej nabehne ale prefukne neskorej, teraz mi zapína pri 1700 otáčok. Možem to ešte pritiahnut aby nabehlo pri napr pri 1900??
BMW e39 525tds
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

predlzenim tiahla moze/bude nabiehat neskor, skratenim tiahla zas naopak
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

A neake idealne hodnoty nabehu su ake?? Ci zalezi podla vkusu??
BMW e39 525tds
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

aby to nemalo velky prefuk, pri podlahe na jednotke budes mat vacsi prefuk nez pri podlahe na stvorke, na to treba tiez mysliet
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Ako myslis ze aby nemalo velky prefuk?
BMW e39 525tds
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

urob si logy, skutocny tlak turba by nemal byt vyssi ako 1- 1.1 baru max v 4000rpm. V 2000-2500rpm moze byt 1.2bar max na to male turbo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Při vypnutem motoru i na volnoběh i za běhu je klapka wastergatu zavřená...

Až při regulaci plnícího tlaku se otevírá.

Pokud to pošteluješ že to povolíš,uděláš akorat to že tu klapku pootevřeš a zničíš si naběh turba od spodu....
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

K tym logom: staci aj ked budem pocas jazdy sledovat merane hodnoty?? A chcel som to nastavit tak aby mi zaplo turbo od 1500 aby to pekne potiahlo, je to.moc skoro??
BMW e39 525tds
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“