Stránka 1 z 1
peugeot 307 nekolik problemu
Napsal: 11 kvě 2016, 20:09
od adi
Ahoj mam u sebe peugeota 307 hdi 100kw rv 2005 2,0hdi RHR kod motoru.
Majitel stim jezdi po servisech a uz si nevi rady co stim.
Kdyz auto jede,tak nema vubec zady vykon a znatelne cuka hlavne na 1 a 2 prevodovy stupen,na ostatni taky cuka,ale neni to tak znatelny.
Pise to tyhle zavady:
[P0495] ENGINE COOLING FUNCTION INTERGRATED INTO THE ENGINE CONTROL UNIT CONSISTENCY BETWEEN THE FAN SPEED AND THE SETTING INTERMITTENT
[P1351] PRE/POST HEATING RELAY CIRCUIT CONTROLLED AND SPARK PLUGS NOT SUPPLIED
[P1435] ADDITIVE SYSTEM VALUE RECEIVED BY THE CAN IN CORRECT
[P2408] ADDITIVE SYSTEM FUEL FILLER CAP PRESENT SENSOR FAULT
Nemate nekdo zkusenost s touhle zavadou?Na co vsechno se zamerit?Mamvyndat FAP a mrknout se v jakym je stavu?
Re: peugeot 307 nekolik problemu
Napsal: 12 kvě 2016, 14:47
od vladosr
doslo aditivum , nekona sa regeneracia....
pozriet snimac vycka nadrzi...ci nestratili magnet ...pripadne zkorodovany konektor na podvozku.....
fap pozries cez diag ako je na tom...no ak takto jazdili dlhsie , tak bude plny...mohlo by pomoct manualne spustenie....
no a sahary ...asi ko rele...tiez dolezite pre fap...
Re: peugeot 307 nekolik problemu
Napsal: 13 kvě 2016, 12:42
od roman1648
vladosr píše:doslo aditivum , nekona sa regeneracia....
pozriet snimac vycka nadrzi...ci nestratili magnet ...pripadne zkorodovany konektor na podvozku.....
fap pozries cez diag ako je na tom...no ak takto jazdili dlhsie , tak bude plny...mohlo by pomoct manualne spustenie....
no a sahary ...asi ko rele...tiez dolezite pre fap...
super, vyčerpávající a plnohodnotná odpověď

Re: peugeot 307 nekolik problemu
Napsal: 20 kvě 2016, 22:09
od adi
vladosr píše:doslo aditivum , nekona sa regeneracia....
pozriet snimac vycka nadrzi...ci nestratili magnet ...pripadne zkorodovany konektor na podvozku.....
fap pozries cez diag ako je na tom...no ak takto jazdili dlhsie , tak bude plny...mohlo by pomoct manualne spustenie....
no a sahary ...asi ko rele...tiez dolezite pre fap...
tohle nema relatko sahar,tohle ma jednotku.odhazi jednotky sahar?l
Napsal: 21 kvě 2016, 06:41
od petrn
Odchází ted jsem ji měnil přes diagnostiku jsi skus aktivovat ventilátory jak pomalou tak rychlou polohu pokud jednotka cvaká na obě polohy a ventilátor netočí tak zkontroluj pojistku na BSM pokud točí jedna rychlost a jednotka cvaká na obě rychlosti tak bude asi KO když dáš zkoušečku místo ventilátoru tak máš komplet přehled jestli není ko ventilátor.
Napsal: 08 čer 2016, 13:16
od adi
petrn píše:Odchází ted jsem ji měnil přes diagnostiku jsi skus aktivovat ventilátory jak pomalou tak rychlou polohu pokud jednotka cvaká na obě polohy a ventilátor netočí tak zkontroluj pojistku na BSM pokud točí jedna rychlost a jednotka cvaká na obě rychlosti tak bude asi KO když dáš zkoušečku místo ventilátoru tak máš komplet přehled jestli není ko ventilátor.
Tak jsem dolil aditivum - jelikoz tam zadne vubec nebylo,jednotka motoru v merenych hodnotach psala 120g a pritom tam nic nebylo.
Po dolity aditiva se mi stale zobrazujou tyto chyby:
p1436 aditivni system - hodnota prijata pomoci site can je nespravna - tato zavada se mi objevuje ihned po zapnuti klicku.
Ma se nejak ta aditivni jednotka restartovat?Ja mam autocom a s aditivni jednotkou se nemuzu spojit a v motoru mi to akorat nabizi servisni regeneraci.
-zkousel jsem i nekolikrat vicko z nadrze vyndat a zandat a stejne se to porad objevuje.
p0495 neznamy chybovy kod
p2408 diesel aditiv system - vadny snimac vicka nebo chyba urovne aditiva
p 1351 chyba ridiciho obvodu rele predehrivani/dohrivani - to maji byt zhavicky?
Nefunguje mi pomalejsi rychlost sahary - v jednotce cvakne a nespusti se,na rychlou rychlost to jde.
Da se bejak vyresetovat to aditivum a nebo se to neresetuje? Uz jsem z tohodle auta na prysky

Napsal: 08 čer 2016, 20:37
od geo
Musí se to resetnout diag ale musíš se sní hlavně spojit a to ti nejde.zajed na lexii nebo kts.Ostatní jednotky si nestěžujou že nekomunikuje dodatečná uprava spalin?