Jak dál s octavii 1.9 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak dál s octavii 1.9 tdi
Zdarec poradí mi někdo co dal mam oc1 základ 81kw mam vstřiky sprint 764 11mm čerpadlo sani z 96 velký intercooler chtěl bych dosáhnout okolo 290 koni poradí mi někdo co dat za turbo ?
Re: Octa
výfuk, spojka, pridavny budíky na hlidani stavu motoru (tlak turba, teplota vyfukovych plynu, tlak vyfukovych plynu, tlak oleje teplota oleje) neni to asi nejdulezitejsi ale na skodu asi taky ne, .......a potom dalsi veci pokud nemas udelany......brzdy, podvozek...a dalsi vecitonnino píše:Turbo 2260,race 520,12mm hlava,podavacja do nádrže,fmic,spodek asz

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Navic by se tady mohla zavést nejaka aplikace kde by si clovek zadal třeba : velikost turba, trysky, IC, vyfuk , sani a vyslo by mu cislo v podobě koní a NM. Aby to tady rychlejc odsejpalo...
Protoze nektery cisla co se tady řeší je opravdu k smíchu. Ale casem to taky pochopí ze to neni jenom o tom tam narvat turbo a vstřiky a mět 300+
sorry za offtopic


Protoze nektery cisla co se tady řeší je opravdu k smíchu. Ale casem to taky pochopí ze to neni jenom o tom tam narvat turbo a vstřiky a mět 300+
sorry za offtopic

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Všichni řeší koně, ale podvozek nikdo, 290 koní nezastavíš ani 312mm brzdama
pokud teda nemáš tunové auto... navíc nikdo z úpravců neřeší teplotu oleje, představ si, že budeš mít 30°C pojedeš proti kopci a dáš mu napít, tak budeš mít nahoře teplotu oleje daleko přes 150 a to ti turbo i motor poděkuje 


Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Opet placas, resp. trolis. I se 150 konema muzes dosahnout rychlosti pres 200kmph, stejne jako s 1000 koni muzes jezdit 50kmph.zero1724 píše:Všichni řeší koně, ale podvozek nikdo, 290 koní nezastavíš ani 312mm brzdamapokud teda nemáš tunové auto... navíc nikdo z úpravců neřeší teplotu oleje, představ si, že budeš mít 30°C pojedeš proti kopci a dáš mu napít, tak budeš mít nahoře teplotu oleje daleko přes 150 a to ti turbo i motor poděkuje
Nevis, neznas ale davas rady...nemyslim si, ze jsem jediny, kdo by chtel videt nejaky tebou realizovany projekt, nebo alespon nejake info o tom co mas za auto ... mas-li vubec nejake

Jak by rekli ti, co ho maji maleho: na velikosti nezalezi. Pravda je takova, ze zalezi na stycne plose a pouzitych technologiich. Mel jsem 288mm a s 250k+ jsem nezazil ze by brzdy nestacily.
... ale k tematu:
Na 290koni bych pouzil:
- PD spodek
- 4 barove cidlo, EGT merak, EMP i IMP/MAP budikem
- chladic oleje ASZ/ARL
- 12mm bosch hlava
- porting alespon vyfukovych kanalu
- vacku s lepsim profilem
- trysky z nabidky od Mirulaka (FB nic takoveho nenabizi)
- turbo GTB2264VKLR od Turbopower (samozrejme, ze s puvodnim REA) navarene na poradnych svodech (zadnou AGR topenarinu)
- sani nerez 50mm do IC, 60mm s IC,
- vyfuk 63,5mm s downpipe alespon 80mm
- poradnej intercooler abych to neupekl
- sani k turbu od filtrboxu alespon 80-90mm se vstupem do airboxu udelany radnym naporem
- saci svody s poradnou komorou alespon 90mm
- spojka Sachs Race Engineering
- dvouhmota Sachs na Sharana 110kW (neni v serii)
- kvalitni chiptuning, zadny Jarin od Kauflandu
...a to jsem urcite na neco zapomnel

... proste prestavba za cca 100 tisic

Naposledy upravil(a) Forest dne 24 kvě 2016, 14:19, celkem upraveno 6 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Mám superb 2. generace L&K, 2.0 tdi 125kw. R.v. 2011 auto, které nepotřebuje upravovat, jako třeba golf IV. generace
, popravdě řečeno, tyhle úpravy dělají chudáci, co nemají na pořádný
, do města mám své staré auto ze studií, které má spotřebu reálnou 3,5l/100 km, jinak , na kterém autě jsem naposled dělal? Třeba jsem dělal na marketingovém projektu pro Gläserne Manufaktur Dresden a jejich současný marketing elektromobility, tady už se jen bavím
hlavně tebou, hlupáčku
teda promiň, věčný studente... Teď mě zajímá, v čem jezdis ty, tím nemyslím kamion tvého zaměstnavatele
tady v Čr je zvykem chlubit se autama a majetkem
můj šéf jezdí do práce městskou a to je oblastní ředitel společnosti VW Sachsen,, ještě, že už v Čr nebydlim, nemusím se stydět, že bych sdílel jednu zem s takovým hňupem jako jsi ty 







Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Ano, to zcela koresponduje s tvoji signaturou:zero1724 píše:Mám superb 2. generace L&K, 2.0 tdi 125kw. R.v. 2011 auto, které nepotřebuje upravovat, jako třeba golf IV. generace, popravdě řečeno, tyhle úpravy dělají chudáci, co nemají na pořádný
, do města mám své staré auto ze studií, které má spotřebu reálnou 3,5l/100 km, jinak , na kterém autě jsem naposled dělal? Třeba jsem dělal na marketingovém projektu pro Gläserne Manufaktur Dresden a jejich současný marketing elektromobility, tady už se jen bavím
hlavně tebou, hlupáčku
teda promiň, věčný studente... Teď mě zajímá, v čem jezdis ty, tím nemyslím kamion tvého zaměstnavatele
tady v Čr je zvykem chlubit se autama a majetkem
můj šéf jezdí do práce městskou a to je oblastní ředitel společnosti VW Sachsen,, ještě, že už v Čr nebydlim, nemusím se stydět, že bych sdílel jednu zem s takovým hňupem jako jsi ty
... a do mesta sis vyladil takto auto - ty jsi neuveritelny trolFabia 1, ATD, VA1749, vedení vzduchu a EGR z ASZ, EGR off, kat off, zadní silenty cupra,stabilizátor z FRS, zadní náprava z FRS, hp sporting + pružiny z FRS, předek brzdy 288mm

Me se stejne hrozne libi, kdyz nekdo, kdo netusi ani schopen radne napsat oznaceni turba a opovrhuje ladenim, tak tu lidem radi jak maji ladit, jake dily maji pouzivat

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Že jsem tak smělý, v čem je lepší držák oleje z ASZ/ARL?Forest píše: ... ale k tematu:
Na 290koni bych pouzil:
- PD spodek
- 4 barove cidlo, EGT merak, EMP i IMP/MAP budikem
- drzak oleje z ASZ/ARL
- 12mm bosch hlava
- porting alespon vyfukovych kanalu
- vacku s lepsim profilem
- trysky z nabidky od Mirulaka (FB nic takoveho nenabizi)
- turbo GTB2264VKLR od Turbopower (samozrejme, ze s puvodnim REA) navarene na poradnych svodech (zadnou AGR topenarinu)
- sani nerez 50mm do IC, 60mm s IC,
- vyfuk 63,5mm s downpipe alespon 80mm
- poradnej intercooler abych to neupekl
- sani k turbu od filtrboxu alespon 80-90mm se vstupem do airboxu udelany radnym naporem
- saci svody s poradnou komorou alespon 90mm
- spojka Sachs Race Engineering
- dvouhmota ze Sharana 110kW
- kvalitni chiptuning, zadny Jarin od Kauflandu
...a to jsem urcite na neco zapomnel
... proste prestavba za cca 100 tisic![]()
A Sharan 110kW má zrovna tak nějak dvouhmotu LUK, která vydrží úplné hovno
