Stránka 1 z 3

Jak dál s octavii 1.9 tdi

Napsal: 22 kvě 2016, 18:27
od škodik
Zdarec poradí mi někdo co dal mam oc1 základ 81kw mam vstřiky sprint 764 11mm čerpadlo sani z 96 velký intercooler chtěl bych dosáhnout okolo 290 koni poradí mi někdo co dat za turbo ?

Napsal: 22 kvě 2016, 18:47
od Gardner
Dam ti dobrej tip, projdi si sekci mereni vykonu a neco si nastuduj, jaky auta, jakej HW a jaky moznosti, seznam dilu ti sem nejspis nikdo psat nebude. 290 je hodne a z toho HW co jmenujes na to (nemuzes) pouzit asi nic.

Octa

Napsal: 22 kvě 2016, 18:49
od tonnino
Turbo 2260,race 520,12mm hlava,podavacja do nádrže,fmic,spodek asz

Re: Octa

Napsal: 22 kvě 2016, 19:40
od standa123
tonnino píše:Turbo 2260,race 520,12mm hlava,podavacja do nádrže,fmic,spodek asz
výfuk, spojka, pridavny budíky na hlidani stavu motoru (tlak turba, teplota vyfukovych plynu, tlak vyfukovych plynu, tlak oleje teplota oleje) neni to asi nejdulezitejsi ale na skodu asi taky ne, .......a potom dalsi veci pokud nemas udelany......brzdy, podvozek...a dalsi veci ;) ....proste neni to jen tak. A o kvalitním softu se nebudu ani bavit

Napsal: 22 kvě 2016, 20:26
od standa123
Navic by se tady mohla zavést nejaka aplikace kde by si clovek zadal třeba : velikost turba, trysky, IC, vyfuk , sani a vyslo by mu cislo v podobě koní a NM. Aby to tady rychlejc odsejpalo... (noteeth) (noteeth)

Protoze nektery cisla co se tady řeší je opravdu k smíchu. Ale casem to taky pochopí ze to neni jenom o tom tam narvat turbo a vstřiky a mět 300+

sorry za offtopic ;)

Re: Octa

Napsal: 23 kvě 2016, 17:38
od mecKo
tonnino píše:Turbo 2260,race 520,12mm hlava,podavacja do nádrže,fmic,spodek asz
na race520 som este nevidel 290 ps..

Napsal: 23 kvě 2016, 17:54
od Jarda S.
na race 520 stage 2 by to možná šlo

Trysky

Napsal: 23 kvě 2016, 20:45
od tonnino
Tak 0,280 daki těch 280ps

Napsal: 23 kvě 2016, 20:59
od turbo kamna power
Já bych řekl, že se jen upsal a myslel 190 koní :)

Napsal: 23 kvě 2016, 22:21
od zero1724
Všichni řeší koně, ale podvozek nikdo, 290 koní nezastavíš ani 312mm brzdama ;) pokud teda nemáš tunové auto... navíc nikdo z úpravců neřeší teplotu oleje, představ si, že budeš mít 30°C pojedeš proti kopci a dáš mu napít, tak budeš mít nahoře teplotu oleje daleko přes 150 a to ti turbo i motor poděkuje ;)

Napsal: 24 kvě 2016, 01:14
od Forest
zero1724 píše:Všichni řeší koně, ale podvozek nikdo, 290 koní nezastavíš ani 312mm brzdama ;) pokud teda nemáš tunové auto... navíc nikdo z úpravců neřeší teplotu oleje, představ si, že budeš mít 30°C pojedeš proti kopci a dáš mu napít, tak budeš mít nahoře teplotu oleje daleko přes 150 a to ti turbo i motor poděkuje ;)
Opet placas, resp. trolis. I se 150 konema muzes dosahnout rychlosti pres 200kmph, stejne jako s 1000 koni muzes jezdit 50kmph.

Nevis, neznas ale davas rady...nemyslim si, ze jsem jediny, kdo by chtel videt nejaky tebou realizovany projekt, nebo alespon nejake info o tom co mas za auto ... mas-li vubec nejake ;)

Jak by rekli ti, co ho maji maleho: na velikosti nezalezi. Pravda je takova, ze zalezi na stycne plose a pouzitych technologiich. Mel jsem 288mm a s 250k+ jsem nezazil ze by brzdy nestacily.

... ale k tematu:

Na 290koni bych pouzil:
- PD spodek
- 4 barove cidlo, EGT merak, EMP i IMP/MAP budikem
- chladic oleje ASZ/ARL
- 12mm bosch hlava
- porting alespon vyfukovych kanalu
- vacku s lepsim profilem
- trysky z nabidky od Mirulaka (FB nic takoveho nenabizi)
- turbo GTB2264VKLR od Turbopower (samozrejme, ze s puvodnim REA) navarene na poradnych svodech (zadnou AGR topenarinu)
- sani nerez 50mm do IC, 60mm s IC,
- vyfuk 63,5mm s downpipe alespon 80mm
- poradnej intercooler abych to neupekl
- sani k turbu od filtrboxu alespon 80-90mm se vstupem do airboxu udelany radnym naporem
- saci svody s poradnou komorou alespon 90mm
- spojka Sachs Race Engineering
- dvouhmota Sachs na Sharana 110kW (neni v serii)
- kvalitni chiptuning, zadny Jarin od Kauflandu
...a to jsem urcite na neco zapomnel ;)

... proste prestavba za cca 100 tisic :wink:

Napsal: 24 kvě 2016, 11:29
od zero1724
Mám superb 2. generace L&K, 2.0 tdi 125kw. R.v. 2011 auto, které nepotřebuje upravovat, jako třeba golf IV. generace :-D, popravdě řečeno, tyhle úpravy dělají chudáci, co nemají na pořádný :-), do města mám své staré auto ze studií, které má spotřebu reálnou 3,5l/100 km, jinak , na kterém autě jsem naposled dělal? Třeba jsem dělal na marketingovém projektu pro Gläserne Manufaktur Dresden a jejich současný marketing elektromobility, tady už se jen bavím :-D hlavně tebou, hlupáčku :) teda promiň, věčný studente... Teď mě zajímá, v čem jezdis ty, tím nemyslím kamion tvého zaměstnavatele :-D tady v Čr je zvykem chlubit se autama a majetkem :-D můj šéf jezdí do práce městskou a to je oblastní ředitel společnosti VW Sachsen,, ještě, že už v Čr nebydlim, nemusím se stydět, že bych sdílel jednu zem s takovým hňupem jako jsi ty :-D

Napsal: 24 kvě 2016, 12:34
od Forest
zero1724 píše:Mám superb 2. generace L&K, 2.0 tdi 125kw. R.v. 2011 auto, které nepotřebuje upravovat, jako třeba golf IV. generace :-D, popravdě řečeno, tyhle úpravy dělají chudáci, co nemají na pořádný :-), do města mám své staré auto ze studií, které má spotřebu reálnou 3,5l/100 km, jinak , na kterém autě jsem naposled dělal? Třeba jsem dělal na marketingovém projektu pro Gläserne Manufaktur Dresden a jejich současný marketing elektromobility, tady už se jen bavím :-D hlavně tebou, hlupáčku :) teda promiň, věčný studente... Teď mě zajímá, v čem jezdis ty, tím nemyslím kamion tvého zaměstnavatele :-D tady v Čr je zvykem chlubit se autama a majetkem :-D můj šéf jezdí do práce městskou a to je oblastní ředitel společnosti VW Sachsen,, ještě, že už v Čr nebydlim, nemusím se stydět, že bych sdílel jednu zem s takovým hňupem jako jsi ty :-D
Ano, to zcela koresponduje s tvoji signaturou:
Fabia 1, ATD, VA1749, vedení vzduchu a EGR z ASZ, EGR off, kat off, zadní silenty cupra,stabilizátor z FRS, zadní náprava z FRS, hp sporting + pružiny z FRS, předek brzdy 288mm
... a do mesta sis vyladil takto auto - ty jsi neuveritelny trol (LOL)

Me se stejne hrozne libi, kdyz nekdo, kdo netusi ani schopen radne napsat oznaceni turba a opovrhuje ladenim, tak tu lidem radi jak maji ladit, jake dily maji pouzivat (crazy)

Napsal: 24 kvě 2016, 12:38
od Vici
Forest jezdí tím, co mu táta půjčí... (LOL)

Napsal: 24 kvě 2016, 12:40
od Vici
Forest píše: ... ale k tematu:

Na 290koni bych pouzil:
- PD spodek
- 4 barove cidlo, EGT merak, EMP i IMP/MAP budikem
- drzak oleje z ASZ/ARL
- 12mm bosch hlava
- porting alespon vyfukovych kanalu
- vacku s lepsim profilem
- trysky z nabidky od Mirulaka (FB nic takoveho nenabizi)
- turbo GTB2264VKLR od Turbopower (samozrejme, ze s puvodnim REA) navarene na poradnych svodech (zadnou AGR topenarinu)
- sani nerez 50mm do IC, 60mm s IC,
- vyfuk 63,5mm s downpipe alespon 80mm
- poradnej intercooler abych to neupekl
- sani k turbu od filtrboxu alespon 80-90mm se vstupem do airboxu udelany radnym naporem
- saci svody s poradnou komorou alespon 90mm
- spojka Sachs Race Engineering
- dvouhmota ze Sharana 110kW
- kvalitni chiptuning, zadny Jarin od Kauflandu
...a to jsem urcite na neco zapomnel ;)

... proste prestavba za cca 100 tisic :wink:
Že jsem tak smělý, v čem je lepší držák oleje z ASZ/ARL?
A Sharan 110kW má zrovna tak nějak dvouhmotu LUK, která vydrží úplné hovno ;)