mTDI a GT18V (GT1849V)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

mTDI a GT18V (GT1849V)

Příspěvek od Majkl.fiat »

Ahoj, nikde jsem tu nic moc nenašel o turbu GT18V původem z oplu 2,2DTi, máte jej někdo v autě? jaký na něj máte názor, popř. zkušenosti. Chtěl bych ho dát na mTDI s PP764 a FMIC, kolik zvládne plnící tlak, jaký bude náběh, a celkově použitelnost u 1,9? Cíl by byl tak 150 - 170 koní. Chci ho na T4 1,9mTDI, nepotřebuju žádné extra špičky, spíš využitelnost ve středních otáčkách 1800 - 3500. Původně jsem zvažoval VBčko, ale ta GT18 mi vyhovuje kvůli montáži, je už origo pro horní montáž a pasuje mi i na svody. dík
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

myslim ze tych 170ps je realnych
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

Ja měl prvně na T4 VA z 96kw a PP764 a nestačilo :D pak přišla gtb 1756 a začly praskat písty. Jednou jsem vyměnil a pak vyhodil celej blok. Ted mam gtb 2260 a špičky 0.275 blok ze superba a už to všecko drží. Ale kdybych věděl kolik času a všeho kolem toho bude tak zustanu u VA a pp764 . Blok necháš puvodní nasadíš hlavu třeba z golfa tdi 66kw naky coler dobře poskládané Mtdi čerpadlo a je to. Jinak je to na dlouho.
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Motor jako takový je vyřešený viz podpis - blok a hlava 1Z, v tom klika, ojnice, písty ASZ, jednohmota 228 + HDS57, čerpadlo mtdi 11mm, vstřiky PP764. Už chybí jen dotáhnout turbo, IC a výfuk (to je zatím vše serie na 0,9 baru) a budu spokojený. Převodovka je prozatím EWB z 65kW ale počítám že po upgradu turba a doladění to neudrží 5tka, tak pude repas a 6kvalt. :-)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“