Stránka 1 z 1
mTDI a GT18V (GT1849V)
Napsal: 29 kvě 2016, 10:11
od Majkl.fiat
Ahoj, nikde jsem tu nic moc nenašel o turbu GT18V původem z oplu 2,2DTi, máte jej někdo v autě? jaký na něj máte názor, popř. zkušenosti. Chtěl bych ho dát na mTDI s PP764 a FMIC, kolik zvládne plnící tlak, jaký bude náběh, a celkově použitelnost u 1,9? Cíl by byl tak 150 - 170 koní. Chci ho na T4 1,9mTDI, nepotřebuju žádné extra špičky, spíš využitelnost ve středních otáčkách 1800 - 3500. Původně jsem zvažoval VBčko, ale ta GT18 mi vyhovuje kvůli montáži, je už origo pro horní montáž a pasuje mi i na svody. dík
Napsal: 29 kvě 2016, 19:21
od toefuk
myslim ze tych 170ps je realnych
Napsal: 01 čer 2016, 21:29
od ezop
Ja měl prvně na T4 VA z 96kw a PP764 a nestačilo

pak přišla gtb 1756 a začly praskat písty. Jednou jsem vyměnil a pak vyhodil celej blok. Ted mam gtb 2260 a špičky 0.275 blok ze superba a už to všecko drží. Ale kdybych věděl kolik času a všeho kolem toho bude tak zustanu u VA a pp764 . Blok necháš puvodní nasadíš hlavu třeba z golfa tdi 66kw naky coler dobře poskládané Mtdi čerpadlo a je to. Jinak je to na dlouho.
Napsal: 07 čer 2016, 12:55
od Majkl.fiat
Motor jako takový je vyřešený viz podpis - blok a hlava 1Z, v tom klika, ojnice, písty ASZ, jednohmota 228 + HDS57, čerpadlo mtdi 11mm, vstřiky PP764. Už chybí jen dotáhnout turbo, IC a výfuk (to je zatím vše serie na 0,9 baru) a budu spokojený. Převodovka je prozatím EWB z 65kW ale počítám že po upgradu turba a doladění to neudrží 5tka, tak pude repas a 6kvalt.
