Ventil N75 AGR / ARL

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Popopepa
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2015, 21:17

Ventil N75 AGR / ARL

Příspěvek od Popopepa »

Zdravim mam dotaz mam Golfa IV 1.9tdi 66kW 4 motion motor AGR. Mam tam lepsi vstriky, VB turbo z Golfa IV 110kw ARL, chip a softwerove upraveny na tyto komponenty. Zda se mi ze auto uz netahne tak jako drive od 100km/h ani kdyz jsem misto vahy vzduchu dal diodu. Na aute mam original ventil N75 na AGR muzu tam dat ventil N75 na ovladani turba z ARL motoru? Pojede to lepe? Prikladam fotky. Dekuji moc za odpovedi.Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

AGR motor má v originále odlišný N75 ventil, díky regulaci turba přetlakem. Ty ventily co ukazuješ jsou v zásadě stejně, jen mají jinak otočené vývody a oba jsou na podtlakovou regulaci.
Popopepa
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2015, 21:17

Příspěvek od Popopepa »

Tomas.cz píše:AGR motor má v originále odlišný N75 ventil, díky regulaci turba přetlakem. Ty ventily co ukazuješ jsou v zásadě stejně, jen mají jinak otočené vývody a oba jsou na podtlakovou regulaci.
Vim ktere myslis takove do ctverce tak nevim proc mi naslo podle kodu v etce i ze ten vrchni je na AGR
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To je samozřejmě nesmysl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Popopepa
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2015, 21:17

Příspěvek od Popopepa »

Obrázek

1 - Podtlakový ovladač škrticí klapky sacího potrubí

2 - Elektromagnetický ventil přepínání škrticí klapky -N239-

3 - Rozbočka

4 - Zpětný ventil

q bílou stranou k elektromagnetickému ventilu omezení plnicího tlaku -N75-

5 - Podtlaková nádobka

6 - ke vzduchovému filtru

7 - Elektromagnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-

8 - Podtlakový ovladač

q regulace tlaku plnicího vzduchu

q součást turbodmychadla, nelze měnit jednotlivě

9 - Elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18-

10 - Mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů

11 - Podtlakové čerpadlo

12 - Posilovač brzd

13 - Zpětný venti

A zapojeni podtlakovych hadic na motoru AGR s VB turbem z golfa IV 110kw bude nasledovne? Nebo to lze zapojit jeste lip. Pri repasu turba mi drbali do hadicek podtlakovych.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“